Storm
donderdag 11 november 2010 om 20:27
donderdag 11 november 2010 om 20:28
donderdag 11 november 2010 om 20:32
donderdag 11 november 2010 om 20:39
quote:Tomatensoep schreef op 11 november 2010 @ 20:32:
[...]
Haha, gek... ik vind het toch behoorlijk hard regenen en waaien Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.
[...]
Haha, gek... ik vind het toch behoorlijk hard regenen en waaien Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.
donderdag 11 november 2010 om 20:53
quote:borderwalk schreef op 11 november 2010 @ 20:39:
[...]
Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.Oh, ik ook, maar dat zou ik ook doen als het onweerde en keihard regende enzo. Als ik ergens echt zou moeten zijn.
[...]
Tsja definitieverschil denk ik. Ik vind het pas een storm als ik hier de berkeboom heen en weer zie zwiepen en het regent en ontweert keihard. Nu regent het flink en het waait ook met vlagen, hard, maar ik zou nog wel gewoon de deur uitgaan als ik een afspraak had.Oh, ik ook, maar dat zou ik ook doen als het onweerde en keihard regende enzo. Als ik ergens echt zou moeten zijn.
vrijdag 12 november 2010 om 11:53
vrijdag 12 november 2010 om 21:05
Hier was het niet afgelast en stond het snoep dus in de garage met een grote plastic Halloween pompoen met lamp erin voor de deur. Wij hebben de tuintafel en stoelen in de garage staan. Had het snoep, grote thermoskan koffie en eentje met thee en slurf plastic bekers of de tuintafel staan. Verwarming aan. Zat er zelf met laptop op schoot (op het Viva forum om de verveling weg te jagen) te wachten op de kinderen. Had geen zin om steeds heen en weer te moeten rennen van huis naar garage. Het heeft hier aardig hard gewaaid, ook nog wel de nodige regen. Maar het was hier niet minder druk dan anders want ze lopen hier van de school uit met de eerste groepen (1 t/m 4 geloof ik) gezamenlijk onder begeleiding van de juffen en ouders. Die juffen en ouders waren hier niet weg te slaan overigens, zal de koffie wel geweest zijn. En wij zitten hier aan het einde van de straat, op de kop zeg maar en aan de rand van het dorp. Dus hierna zijn er geen huizen meer om langs te gaan. Om 20.15 uur ongeveer mijn zwager met de jongens uitgezwaaid en toen heerlijk binnen voor de open haard gekropen. Het was wel warm in de garage maar toch niet zoals in huis. Dat zit er weer op voor een jaar!
vrijdag 12 november 2010 om 23:00
quote:Joy4britt schreef op 12 november 2010 @ 11:53:
Ik ken iemand die bij Smit werkt en ik schaam me om het te zeggen, maar ik was blij om te horen dat de vermisten buitenlanders waren....
Vreselijk dat in ieder geval die ene man omgekomen is. Ik duim dat die ander idd in het schip in een luchtbel zit!............................ tssss
Ik ken iemand die bij Smit werkt en ik schaam me om het te zeggen, maar ik was blij om te horen dat de vermisten buitenlanders waren....
Vreselijk dat in ieder geval die ene man omgekomen is. Ik duim dat die ander idd in het schip in een luchtbel zit!............................ tssss
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven