Storm

11-11-2010 10:33 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waait het bij jullie al?

Hier in het oosten is het nog erg rustig.
Jullie vergeten de Waddenzee (een kleintje, I grant you, maar toch).

Hier (omgeving Groningen) begint de wind aan te wakkeren. Het is nog wat vlagerig, geen constante dichte wind.
Hier in Zeeland op steenworp afstand van de kust, niet echt bijzonder. Waait wel, een beetje regen, maar ik heb van het jaar wel erger mee gemaakt. Moet over anderhalf uur op de fiets stappen (kan ook de auto pakken natuurlijk) maar dan is volgens buienradar de bui hier al weer weg.
Flevoland valt nog reuze mee!
Niet zo snel panieken allemaal !

Het is een weerswaarschuwing, géén alarm.

Weersalarm is nog 2 stadia erger.

Voorlopig wordt in het binnenland niet meer dan windkracht 7 verwacht en aan de kust 8. Toch niet zó ontzettend erg ?
quote:amarna schreef op 11 november 2010 @ 11:49:

Niet zo snel panieken allemaal !

Het is een weerswaarschuwing, géén alarm.

Weersalarm is nog 2 stadia erger.

Voorlopig wordt in het binnenland niet meer dan windkracht 7 verwacht en aan de kust 8. Toch niet zó ontzettend erg ?Niet erg wel leuk
denk dat ik bij gebrek aan appeltaartmix een stroopwafel in de magnetron ga doen... mjum, gezellig!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:PixieisBack schreef op 11 november 2010 @ 11:11:

Weten jullie die storm van januari 2007 nog? Heel veel bomen omgewaaid en t treinverkeer lag plat. Ben benieuwd of t vandaag weer zo is.Dat is voor mij een extra reden om wel met de fiets naar mijn werk te gaan. Ik woon aan de ene kant van Amsterdam en werk aan de andere kant. Als het ov stopt..... kom ik niet meer thuis.
Het waait, het regent, het stormt. Het is KUTweer. En vanmiddag een begrafenis, ook heel geschikt weer daarvoor. Hoop dat het dan even opklaart...

(Zeeland)
quote:musicath schreef op 11 november 2010 @ 11:22:

[...]

Oh, wat een goed idee! De appels hangen nog aan de bomen (zal ook wel niet meer lang duren). Even kijken of ik de rest van de benodigdheden in huis heb

Denk Kwijl-smiley...

Heerlijk, harde wind, regen tegen de raampjes, warme appeltaart met kopje thee.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik had niet echt meegekregen dat het ging stormen. Op het rtl-weer zei Diana Woei (of iemand anders) dat het ging waaien aan de kust, met harde windstoten. Maar ik woon in het binnenland dus dacht "dat waait wel over". Maar vanochtend was de brandweer wel al preventief takken uit bomen aan het snoeien...
Op sat24.nl kun je de bewolking en de wind bekijken vanuit een sataliet.

Hier in gelderland is het nog rustig, Af en toe een windvlaag maar voor de rest stilte voor de storm mischien?
///
Trouwens, hier waait het redelijk, maar niet stormachtig. Hier is omgeving 024
quote:musicath schreef op 11 november 2010 @ 11:56:

En ik moet alleen nog wat eieren kopen. Doe ik straks. Aan het eind van de middag eet ik lekker een stukje appeltaart
///
quote:musicath schreef op 11 november 2010 @ 12:00:

Ik wil best een foto voor je maken hoor Viennas. Wil je hem dan als hele appelpunt of zo'n halve, waarbij het lijkt alsof ik vergeten was van de hele een foto te maken

En wil je dat ik er ook slagroom bij doe?Klinkt leuk, maar ik denk dat dit te veel kwelling is. Ergste is: ik ruik al denkbeeldige appeltaart. (trouwens..appelkruimel, of gewone?)
///
Hier op de uithof waait het al flink, maar het waait altijd op de uithof dus dat zegt niet zo veel

Hopen dat vanavond de treinen nog rijden als ik naar huis moet. Of anders de bus!
Arnhem/Doetinchem nog rustig.
ow, gaan we het over appeltaart hebben? Veel beter dan storm

Kennen jullie de appeltaarten-weblog? Leuk!
@candy. Ik woon op t platteland en t waait en regent hier behoorlijk. Net de hond uitgelaten in de polder, ben blij dat ik weer binnen ben. 078 is een uitgebreid gebied Zit jij in de stad?
Oh het regent nu ook!
quote:felice71 schreef op 11 november 2010 @ 11:17:

Hier in 071 waait het behoorlijk, het huis kraakt een beetje, wou dat ik appeltaartmix in huis had , is echt warme appeltaartweer...

Verdorie Felice je doet het weer! Vorig jaar al met je mohito's en nu weer met appeltaart.....alles goed met je?

Hier op Voorne Putten waait het al lekker. Volgend windfinder (site voor windsurfers) moet ik hier denken aan windkracht 8 met windvlagen kracht 10 a 11.....ben benieuwd.

Hmmm zou ik nog tijd hebben om appeltaartmix te gaan halen?
Hier (070) waait het al flink.. Woon dan ook achter de boulevard van Scheveningen en nog geen 300 meter van het strand.

Oja..en regen..héél veel regen nu...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven