Straatroof.....

20-08-2019 16:36 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen wanneer iemand je op straat probeert te beroven.?
(bijvoorbeeld s'avonds laat na 'n avondje stappen)

Heb je zoiets wel eens mee gemaakt.? Vertel.?

Wat zou je doen wanneer iemand je op straat probeert te beroven.?

Totaal aantal stemmen: 25

Met alle geweld verdedigen en tegenwerken (36%)
Hard gillen en proberen de politie te bellen (16%)
Onmiddellijk alles afgeven om geweld te voorkomen (48%)
Alle reacties Link kopieren
Onmiddellijk alles afgeven is natuurlijk olie-dom.!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je plannen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
BassieW schreef:
20-08-2019 19:33
Onmiddellijk alles afgeven is natuurlijk olie-dom.!!
Ik ben liever olie-dom dan hartstikke dood.
BassieW schreef:
20-08-2019 19:33
Onmiddellijk alles afgeven is natuurlijk olie-dom.!!

Waarom? Liever dat dan een mes tussen je ribben. Die bankpassen vraag ik wel opnieuw aan.
Ik heb dat wel eens gehad en toen ben ik heel hard gaan huilen en smeken en zielig doen. En toen vonden ze zichzelf zo gemeen dat ze me getroost hebben ipv beroofd. Daarna zijn we samen een patatje gaan eten, en heb ik ze verteld over mijn kutleven. Dat was best fijn.
Alle reacties Link kopieren
Zelf gebeurd mij zoiets niet of nauwelijks want als zo'n straatrovertje
ziet dat ik 2 mtr 18 ben kiezen ze altijd meteen het hazenpad hahaha.!
Want zo'n ukkie van 1 mtr 60 á 1 mtr 65 wat de meeste zijn, zien meteen
dat ze dan bij voorbaat al volledig kansloos zijn tegen mij, zie het verschil...>


https://myalbum.com/photo/MLPlfBxY71rU/1k0.jpg

Zo'n ukkie kan mij dan nergens
goed en/of doeltreffend raken maar ik hem wel.!!
Alle reacties Link kopieren
Wtf :HA:
Alle reacties Link kopieren
Heb jij hier nou een discussie met jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Heb je nou serieus een foto van jezelf in ajax shirt op spinningfiets als avatar?!?