Tandarts

22-03-2010 15:02 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wist niet zo goed waar dit neer tezetten dus besloot het hier tedoen.

Ik ben op zoek naar een goede lieve tandarts

De mijne is echt niet goed, mijn vullingen breken tesnel af, hij legt niks uit..en mijn gebit wordt maar slechter en slechter.

Ik zoek een goed verstaanbare, sympathieke tandarts in den haag, die mensen goed begeleidt die wat angst hebben, en een plan opstellen om mijn gebit weer in een redelijke staat tekrijgen.

Kent iemand een goede tandarts in Den haag!?

die nog nieuwe patienten aanneemt?

Ik hoor t graag

ben benieuwd!
Mirdental
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Tandartspraktijk Laan van Noi 15

Prima vrouwelijke tandarts. Ze legt niet heel veel uit tijdens de behandeling, maar daarvoor wel. 't Is wel een behoorlijk kordaat type, en kan het belang van behandelingen wel goed aangeven. De behandelingen die ik bij haar heb gehad zijn alleen gewone controles en gaatjes vullen en vullingen vervangen geweest, dus geen heftige dingen zoals wortelkanaalbehandelingen enzo. De keren dat ik last had van een nieuwe vulling kon ik zo een keer langskomen om 'm nog extra bij te laten werken.

Mijn man had een andere tandarts, waar ik een minder prettig gevoel bij had. Die heeft wel eens langer rondgelopen met kiespijn, vullingen die niet goed zaten, etc.
Wat grappig, wilde eigenlijk een topic openen over hoe ik te spreken was over mijn nieuwe tandarts

Helaas in Utrecht en niet in Den Haag. Maar wel een tip, zoek door totdat je echt een goed gevoel heb bij iemand. Een tandarts is belangrijk en zeker in jouw geval.
Ik ga naar de tandarts op de Ieplaan. Op de hoek vanaf de Laan van Meerdervoort. Prima tandarts en zij nemen nog patienten aan. Zij vertelt wat zij gaat doen en nagenoeg pijnloos. Ok, ik laat alles verdoven maar ik ben heel tevreden over deze dame.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven