Taxivervoer Utrecht

26-08-2013 14:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort ga ik trouwen in Utrecht. Mijn aanstaande en ik willen geen officiële vorm van trouwvervoer, maar het is ook wel prettig als we niet op de fiets naar de trouwlocatie hoeven ;) We hebben al een aantal mogelijkheden bekeken maar het komt er waarschijnlijk toch op neer dat we met de taxi heen én teruggaan. Nu willen we natuurlijk absoluut niet te laat komen en zoeken we dus een betrouwbare taxiservice die punctueel is. Hebben jullie tips? Of maakt het in principe niet zoveel uit? Hoe lang van tevoren zouden jullie de taxi reserveren?

Alvast bedankt!
Leuk idee eigenlijk. Ik zou om het af te maken gewoon op de dag zelf UTC bellen en een taxi bestellen.

Maar als je het wat beter wilt voorbereiden: bel UTC en leg je vraag voor. Dat kan een dag vooraf. Je kunt dan waarschijnlijk wel een chauffeur krijgen die wat langer in dienst is met een mooiere, nieuwere auto etc.
Overigens zijn er ook bedrijven die doen ik luxe personenvervoer. Dat is vaak een stuk stipter en netter met een chauffeur die vaak zakenlieden heen en weer rijdt.

Dit hoeft nauwelijks meer te kosten dan een reguliere taxi.
UTC-chauffeurs (en auto's) zijn in mijn ervaring prima. Als je binnen hun regio belt is hun doel binnen 10 minuten een taxi op het gewenste adres te hebben. Maar ik zou voor zoiets belangrijks even van te voren bellen en tijden afspreken. Al is dat voor 's avonds misschien iets lastiger, maar dan zouden ze er dus binnen 10 minuten moeten zijn.
Life is too short to waste time matching socks
Dank jullie wel! Zoals jullie wel begrijpen neem ik normaal gesproken nooit een taxi, maar het komt nu gewoon het beste uit. Ik ga UTC bellen en ik ga ook even luxe personenvervoer googlen. Soms moet je het gewoon even aan het Vivaforum vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven