The Ghost House
zondag 18 september 2011 om 15:12
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
vrijdag 23 september 2011 om 09:29
Ik weet niet wat ons vrouwen bezielt. We krijgen een kind: we worden dik, 9 maanden ziek, een paar jaar slapeloos, nog een paar jaar op een andere manier slapeloos, ons huis wordt door speelgoed en spugdoekjes overgenomen, onze vrijheid gaat eraan, en toch gaan we voor een tweede kind en soms zelfs voor meer.
vrijdag 23 september 2011 om 13:33
Omdat de geldlozeruilmaatschappij ook niet zo werkbaar bleek. Wel eerlijker en gezelliger m.i, maar helaas zijn mensen daar ook te egoistisch voor gebleken.
Ik heb best al wat gedaan; 3 verdiepingen gestofzuigd, een was opgeruimd, nieuwe was gedraaid, kleding voor fotoshoot uitgezocht morgen (oh gruwel waarom heb ik ooit ja gezegd..) en ga straks ook nog kinderfeestjes cadeautjes en afzwemcadeautjes voor vriendjes dochter kopen en de weekendboodschappe doen. Dan heb ik m'n warme maaltijd voor vandaag wel weer verdiend
Ik heb best al wat gedaan; 3 verdiepingen gestofzuigd, een was opgeruimd, nieuwe was gedraaid, kleding voor fotoshoot uitgezocht morgen (oh gruwel waarom heb ik ooit ja gezegd..) en ga straks ook nog kinderfeestjes cadeautjes en afzwemcadeautjes voor vriendjes dochter kopen en de weekendboodschappe doen. Dan heb ik m'n warme maaltijd voor vandaag wel weer verdiend
vrijdag 23 september 2011 om 19:13
Weekendboodschappen en cadeautjes zijn binnen. Kleuterzoon heeft een erg gewenste brandweerauto van playmobil gkocht van vejaardagsgeld en zit nu (tegen het op tijd naar bed prinipe in) nog heerlijk te splen. Dochter kleurt een kleurplaat voor een wedtrijd en als er nu emand her innen zou kijken lijken we het ideale gezinnetje.
Toch jammer dat mama het gordijn aan de straatkant niet open durft te doen en er een complete chaos in mijn hoofd heerst.
Toch jammer dat mama het gordijn aan de straatkant niet open durft te doen en er een complete chaos in mijn hoofd heerst.
vrijdag 23 september 2011 om 20:38
Meds deden echt hele vervelende dingen met mijn hoofd, ik gebruik nog wel de helft om te kunnen slapen en als ik dat zo plan dat ik in elk geval nog 6-7 uur in bed kan liggen dan valt de mist mee en kan ik de ochtend handelen.
Brandweerauto is een doorslaand succes kleuter slaapt nu met brandweerauto naast zijn bed
Brandweerauto is een doorslaand succes kleuter slaapt nu met brandweerauto naast zijn bed
vrijdag 23 september 2011 om 22:55
Mrs ik weet echt dat je een punt hebt hoor, maar ik kan me een zoektocht naar goede medicatie niet veroorloven. Ik moet scherp kunnen blijven zodat ik kan zorgen voor de veiligheid hier. En ja als het echt veilig is zal de angst ook niet meer chemisch ingedamt hoeven te worden. Lekker cirkeltje he.
Ga lekker naast je kleine mannetje liggen. Het moment dat je toe bent aan mason op z'n eigen kamer komt vanzelf. Wat heeft jullie wiegje he lang volgehouden trouwens. Hier paste zoonlief na 7 maanden echt niet meer in de wieg en wij hadden en grote wieg . Ik heb soms nog de neiging bij zoon t gaan slapen (helemaal nu hij een tent met matras onder zijn bed heeft ), voelt heel veilig om dichtbij je kind te zijn zowel voor kind als voor mama.
Ga lekker douchen en naast je ventje liggen.
Ga lekker naast je kleine mannetje liggen. Het moment dat je toe bent aan mason op z'n eigen kamer komt vanzelf. Wat heeft jullie wiegje he lang volgehouden trouwens. Hier paste zoonlief na 7 maanden echt niet meer in de wieg en wij hadden en grote wieg . Ik heb soms nog de neiging bij zoon t gaan slapen (helemaal nu hij een tent met matras onder zijn bed heeft ), voelt heel veilig om dichtbij je kind te zijn zowel voor kind als voor mama.
Ga lekker douchen en naast je ventje liggen.