The Never Ending Question 84
zondag 4 maart 2012 om 18:41
Ben ik vannaar een concert geweest toen ik 18 was ofzo
O dat weet ik echt niet. Weet ik dat het mijn laatste dag is?
In pizza!!
Beschrijf eens wat jij denkt van alle mensen die in de enorme rij stonden toen de Apple store in Amsterdam zaterdag opende?
O dat weet ik echt niet. Weet ik dat het mijn laatste dag is?
In pizza!!
Beschrijf eens wat jij denkt van alle mensen die in de enorme rij stonden toen de Apple store in Amsterdam zaterdag opende?
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 04-03-2012 18:42
Reden: Te laat
Reden: Te laat
% gewijzigd
maandag 5 maart 2012 om 08:54
Eigenlijk was mijn hele weekend leuk..! Vrijdag avond biertjes gedronken met mn lief en leuke serie gekeken, new girl (hilarisch!) en de avond fijn afgesloten.. Zaterdag met vrienden in de kroeg beland en ontzettend gezellige avond gehad! En gister een familieverjaardag gehad, ontzettend leuk om iedereen weer te zien! Dus sowieso een topweekend voor mij!
Heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Beetje zenuwachtig! Wat doe jij tegen zenuwen?
Heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Beetje zenuwachtig! Wat doe jij tegen zenuwen?
maandag 5 maart 2012 om 09:16
maandag 5 maart 2012 om 10:18
Dankjewel Lot, dat is een fijne gedachte!
Het raarste..? Dat de manager me vroeg waar ik mezelf zag over 5 jaar.. Dus ik zeg: Dan woon ik samen, huisje boompje beestje, ga ik regelmatig op vakantie enz... Begonnen ze allemaal heel hard te lachen..! Hij bedoelde natuurlijk op werk gebied! En guess what.. Heb toen de baan gekregen!!
Zie jij er aan de buitenkant uit zoals je je van binnen voelt?
Het raarste..? Dat de manager me vroeg waar ik mezelf zag over 5 jaar.. Dus ik zeg: Dan woon ik samen, huisje boompje beestje, ga ik regelmatig op vakantie enz... Begonnen ze allemaal heel hard te lachen..! Hij bedoelde natuurlijk op werk gebied! En guess what.. Heb toen de baan gekregen!!
Zie jij er aan de buitenkant uit zoals je je van binnen voelt?
maandag 5 maart 2012 om 13:49