The Never Ending Question 84
woensdag 29 februari 2012 om 22:46
Alles wat al genoemd is (behalve de all inclusive vakantie) en kinderen. Om me heen is iedereen zwanger of al bevallen en dat snap ik echt niet. Ik vind een baby best wel leuk hoor, voor even dan, maar nu aan kinderen beginnen echt NO WAY!
Als je een dier zou zijn, wat voor dier denk je dan dat je zou zijn en waarom?
Als je een dier zou zijn, wat voor dier denk je dan dat je zou zijn en waarom?
donderdag 1 maart 2012 om 00:01
Ja. Ik ben weer een beetje verslaafd aan het raken aan forummen en daar baal ik van. Maanden heb ik zonder enige moeite het forum links laten liggen. Was het gezeik, gezeur, de harde kern, het bitchen zo zat (niet hier en niet in de andere spelletjes-topics, maar je kent ze wel... de topics waarvan er 13 in een dozijn zijn en die dus bij voorbaat al volledig worden afgebrand) en dan de tijd die ik eraan kwijt was... En sinds een dag of 2 heb ik alweer meer tijd aan het forum besteed dan de afgelopen 4 maanden.
Wat vind jij van mijn biecht en de reden waarom ik het forum heb verlaten? (nee, ik ga vanaf binnenkort weer rigoreus stoppen! )
Wat vind jij van mijn biecht en de reden waarom ik het forum heb verlaten? (nee, ik ga vanaf binnenkort weer rigoreus stoppen! )
donderdag 1 maart 2012 om 18:34
Agenda, gsm oplader, nagelvijl, deo, potje purol, kabeltje voor gsm naar laptop, salmiakballen, pecto's, kaugum, portemonnee, handschoenen, ibuprofen 400, 2 asmta-inhalators, huissleutels, pakje sultana, pakje zakdoekjes, tampons, en veel papiertjes, snippertjes, pennen ennn.. elastiekjes.
Ja, anemoontjes! En wil nog graag zinnia's.
Ik ben aan 't solliciteren naar mijn droombaan, maandag gesprek. Een mede-invaller zei tegen me dat ze niet zou solliciteren omdat ze de doelgroep (verst. gehandicaptenzorg) niet leuk genoeg vindt. En nu gaat ze toch solliciteren, zodat ze een vaste baan heeft... Terwijl het mijn droombaan is, met superleuke collega's, clienten, activiteiten... Ik heb er 't afgelopen jaar al gewerkt. Wat zou jij doen?
Ja, anemoontjes! En wil nog graag zinnia's.
Ik ben aan 't solliciteren naar mijn droombaan, maandag gesprek. Een mede-invaller zei tegen me dat ze niet zou solliciteren omdat ze de doelgroep (verst. gehandicaptenzorg) niet leuk genoeg vindt. En nu gaat ze toch solliciteren, zodat ze een vaste baan heeft... Terwijl het mijn droombaan is, met superleuke collega's, clienten, activiteiten... Ik heb er 't afgelopen jaar al gewerkt. Wat zou jij doen?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 01-03-2012 18:36
Reden: mosterd.
Reden: mosterd.
% gewijzigd