The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Backpacken door Azië

Ik laat hem ook staan.
Fulltime werken (Dat kan ik niet als poetsmiep, wat komt er dan van mijn huis terecht )

Ik laat hem ook staan!
Naar de huishoudbeurs gaan.

Ik laat de vraag ook nog even staan
Alles wat al genoemd is (behalve de all inclusive vakantie) en kinderen. Om me heen is iedereen zwanger of al bevallen en dat snap ik echt niet. Ik vind een baby best wel leuk hoor, voor even dan, maar nu aan kinderen beginnen echt NO WAY!

Als je een dier zou zijn, wat voor dier denk je dan dat je zou zijn en waarom?
Een kat! Lekker eigenzinnig, beetje eten en slapen de hele dag. En aangehaald worden als IK daar zin in heb

Ga jij ons iets opbiechten? Wat dan ook.
Ja. Ik ben weer een beetje verslaafd aan het raken aan forummen en daar baal ik van. Maanden heb ik zonder enige moeite het forum links laten liggen. Was het gezeik, gezeur, de harde kern, het bitchen zo zat (niet hier en niet in de andere spelletjes-topics, maar je kent ze wel... de topics waarvan er 13 in een dozijn zijn en die dus bij voorbaat al volledig worden afgebrand) en dan de tijd die ik eraan kwijt was... En sinds een dag of 2 heb ik alweer meer tijd aan het forum besteed dan de afgelopen 4 maanden.

Wat vind jij van mijn biecht en de reden waarom ik het forum heb verlaten? (nee, ik ga vanaf binnenkort weer rigoreus stoppen! )
Ik vergeef je je zonden

Wie heb jij vandaag een complimentje gegeven??
Fieuw... gelukkig maar

Mijn vriend, toen hij vanmorgen uit de douche kwam en z'n hoofd weer helemaal glad & zacht was

Wat is je laatste aankoop geweest?
@Lizzl, was wel ff zweten he

Mijn laatste aankoop was vanmiddag..ROC verzorgingsproducten.

Wat heb je allemaal in je hand/schoudertas zitten?
Sleutels, sigaretten, portemonnee, lippenbalsem, aansteker(s), naai setje, deo, snoepjes, zakdoekjes, pakje drinken. Dit is uit mijn hoofd gedaan, zal vast nog meer qua troep inzitten

Heb jij bollen in je tuin?
Agenda, gsm oplader, nagelvijl, deo, potje purol, kabeltje voor gsm naar laptop, salmiakballen, pecto's, kaugum, portemonnee, handschoenen, ibuprofen 400, 2 asmta-inhalators, huissleutels, pakje sultana, pakje zakdoekjes, tampons, en veel papiertjes, snippertjes, pennen ennn.. elastiekjes.

Ja, anemoontjes! En wil nog graag zinnia's.

Ik ben aan 't solliciteren naar mijn droombaan, maandag gesprek. Een mede-invaller zei tegen me dat ze niet zou solliciteren omdat ze de doelgroep (verst. gehandicaptenzorg) niet leuk genoeg vindt. En nu gaat ze toch solliciteren, zodat ze een vaste baan heeft... Terwijl het mijn droombaan is, met superleuke collega's, clienten, activiteiten... Ik heb er 't afgelopen jaar al gewerkt. Wat zou jij doen?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 01-03-2012 18:36
Reden: mosterd.
% gewijzigd
Hoi Lizz ltns!

Nee, geen bollen, want geen tuin! Wel wat bolletjes in balkonbakken. Telt dat ook?

Wat ik zou doen? Eh niks. Mijn stinkende best om die baan te krijgen. Zo gemotiveerd zal zij niet overkomen.

Waar kun jij je echt kwaad om maken?
Kinder- en dierenmishandeling

Wat zie je als je recht vooruit kijkt?
Beeldscherm

En jij?
De schouw

Met wie zou jij wel een dagje willen doorbrengen (die je nu nog niet zo goed/helemaal niet kent)
Niemand

Ga je weleens vreemd?
Lot met jou, Twis en Chooc

Nee

Hoeveel deuren zijn er in de kamer waar je nu bent?
Gezellig, DV!

Één naar de gang + twee stel balkondeuren

Waar zou jij kijken voor nieuwe gordijnen?
Hema! (betere kwaliteit dan Ikea...)

Waar zou je kijken voor een nieuwe bank? (geen Ikea, en o ja, ik ben een designsnob zonder geld).
Bij de kringloop, voor een designsnob zonder geld (net als ik) is dit de oplossing. Je moet even veel zoeken en veel zitten maar je komt De Bank tegen. Enige consessie, tweedehands.

Ben jij een bankligger?
Nee, ik ben een bankzitter. Precies in het midden van mijn leren 2,5zits. Heerlijk! Zak er heerlijk in weg!

Welk liedje vind jij enorm leuk, maar schaam je je een beetje voor?
Nou, leuk. Wel heel mooi: dochters, van Marco Borsato.

Leuke vraag, ik laat 'm staan.
Rob de Nijs - Zo zal het zijn.

Dat is een leuk mooi nummer.

Aan welk nummer heb je mooie herinneringen?
Dat zijn er een heleboel maar Air met All I need en Sweet Child O' mine van Guns N' Roses schieten me als eerste te binnen.

Wat zijn jouw plannen voor vanavond?
Mijn hond ophalen bij mijn ouders, lekker naar mijn eigen huisje (die heb ik de hele week nog niet gezien). Op mijn gemak omkleden, douchen, optutten en dan lekker naar de stad om een drankje te doen.

Welke datum zal je nooit meer vergeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven