The Never Ending Question 84
dinsdag 20 december 2011 om 14:01
dinsdag 20 december 2011 om 14:04
Prettige stem... Ehm.... Ella Fitzgerald dan maar.
En dan was er nog tijdens Desert Storm een officier die voor het Britse leger vaak het woord deed. Die man had een mooie stem. Ik heb niets met stemmen - krijg er geen kippenvel van oid. Maar zijn stem vond ik wel heel mooi. Toen werd aangekondigd (door hem) dat de oorlog tot een einde was gekomen, wist ik dat ik zijn stem nooit meer zou horen. Tja, het is kiezen of delen.
Welke nieuwslezer/es vind jij goed?
En dan was er nog tijdens Desert Storm een officier die voor het Britse leger vaak het woord deed. Die man had een mooie stem. Ik heb niets met stemmen - krijg er geen kippenvel van oid. Maar zijn stem vond ik wel heel mooi. Toen werd aangekondigd (door hem) dat de oorlog tot een einde was gekomen, wist ik dat ik zijn stem nooit meer zou horen. Tja, het is kiezen of delen.
Welke nieuwslezer/es vind jij goed?
dinsdag 20 december 2011 om 20:39
dinsdag 20 december 2011 om 20:49
Niet onzeker maar ik vind wel dat het een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid. Er zijn veel meer vrouwen met maat 40+ dan met maat 32. En feit blijft dat de klefing in grotere maten echt niet zo flatteus valt als op een maatje 32, ze zouden niet alleen de maat maar ook de pasvorm aan moeten passen.
Ik dwaal een beetje af
Waar slaag jij meetstal voor je kleding?
Ik dwaal een beetje af
Waar slaag jij meetstal voor je kleding?
dinsdag 20 december 2011 om 20:50
Nee absoluut niet, vind het gewoon lelijk, geef mij maar wat meer rondingen en wat spek op je lijf...staat mooier en je kleding komt ook mooier uit.
Wat zou jij doen met het winnen van 10.000 euroTe laat.
Waar ik mijn kleding koop?
Heb een leuk vintage winkeltje ontdekt en dan nog een winkeltje hier bij mij in de buurt en verder in stad oa didi..we..
Wat zou jij doen met het winnen van 10.000 euroTe laat.
Waar ik mijn kleding koop?
Heb een leuk vintage winkeltje ontdekt en dan nog een winkeltje hier bij mij in de buurt en verder in stad oa didi..we..