The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
momenteel even helemaal niet maar als ik straks weer beter ben het liefs 32 uur per week

Kijk jij regelmatig in folders en heb je dan ook favorieten, zo ja welke?
Heb een NEE-sticker op de deur. Hou niet zo van folders. Bij mijn ouders kijk ik altijd in de Jumbo-folder, voor de recepten. Vind de xenos en hema folders wel altijd leuk om in te bladeren.

Waar koop jij meestal je schoenen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Foutje.
ingelke_kepringelke wijzigde dit bericht op 26-02-2012 21:25
Reden: oops
% gewijzigd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heel erg wisselend maar als ik bij ons in de stad niets kan vinden (heb grote smalle voeten) slaag ik bijna altijd bij Nijhoff schoenen in Hengelo.

Wat doe jij als je je verdrietig voelt?
Applaus voor de Dexter Dames! Heb alles gezien, zit nu met smacht op 7 te wachten (8 wordt definitief de laatste...) Intussen weer opnieuw begonnen en zijn nu bij 3.

Dan krijg ik graag een knuffel van mijn vriend. Of ik bel even met mijn zus. Ze luistert naar me en geeft me vaak tips of helpt me relativeren. Fijn, zo'n zus

Welke eigenschap hou je graag geheim voor anderen? (ik lik aan mn wattenstaafjes voor ik mn oren schoonmaak... )
[quote]Julia2 schreef op 26 februari 2012 @ 22:22:

Applaus voor de Dexter Dames! Heb alles gezien, zit nu met smacht op 7 te wachten (8 wordt definitief de laatste...) Intussen weer opnieuw begonnen en zijn nu bij 3.

Gisteravond seizoen 2 uitgekeken, 3 ligt al klaar
De badkamer in mijn blootje schoonmaken.

Waarop zou je bezuinigen als je zou moeten?
Echt, Leeuwin?

Op de absurd dure Nespresso koffie. Lekker, maar echt te duur als je zoveel koffie drinkt als wij.

Heb je iets van de Oscars meegekregen, en wat vind je ervan?
helemaal niets...!

welke film heeft de meeste gewonnen?
Haha, Leeuwin. Best handig.

Nee, niks van meegekregen. Vind het veel gedoe, te Amerikaans en het duurt me te lang.

Welke mobiele telefoon heb je?
iPhone 4s.

*Ik doe dat ook leeuwin! Ideaal he *

Speel jij spelletjes online?
nee

Kook jij (bijna) elke dag?
Bloot badkamer ritueel

Echt Lotteke ....Chocolover weet ook hoe het "moet" ...en Elynn, het is idd makkelijk, op het einde de douchecabine en dan meteen afdouchen.
Ja bijna elke dag, maar kook niet altijd zelf.

Wat is je lengte en je gewicht?
1.74 en 74 kg.

Wat lijkt jou de perfecte lengte en gewicht voor jezelf? (ik denk voor mezelf 1.76 en 70/72 kg).
Ik ben 1.74 en 68 kilo...en ben daar tevreden over...of het perfect is??..ik vind het goed zo.

Wat kun jij moeilijk weerstaan??
Chocolade en wijn.

Wanneer werd je voor het eerst ongesteld en hoe heb je dat ervaren?
Leeuwin. Ik zal het eens overwegen, als het weer wat warmer weer is!

De allereerste keer was tijdens de vakantie en duurde een paar weken (de vakantie, maar ook de ongesteldheid). Dat vond ik niks. Gelukkig bleef het daarna nog een paar jaar weg.

Beschrijf je allerleukste vakantie eens.
De eerste keer met man door Europa slingeren in een brak autootje, van mooie tentoonstelling naar lekker eten naar naakt zwemmen in zee.

Wanneer heb je voor het laatst moeten huilen bij een live-uitvoering van muziek?
Voor het laatst? Voor het eerst! Die keer moet nog komen. Ik vrees dat ik een koele kikker ben, wat muziek betreft.

Bij wat voor soort televisie moet jij wel huilen?
Ik moest laatst huilen bij All You Need Is Love. 3 stokoude zussen werden herenigd en toen heb ik wel even een traantje weggepinkt. Ik ben eigenlijk best wel een beetje een huilie

Ben je een ondernemend type?
Ja best wel, soms iets te omdat ik er wel eens van baal dat ik al mijn avonden en weekenden vol plan maar ik geniet er wel van :d

Als je naar een andere stad zou moeten verhuizen, waar zou dat dan zijn?
Dan zou ik naar het buitenland willen en dan een land met een Engels sprekende bevolking. Dus elke middelgrote stad in Engeland, Amerika, Australië of Nieuw-Zeeland zou prima zijn.

Waar ga jij nooit meer naar toe op vakantie?
Tunesie

Wat heb je je vriend (of je ex) voor z'n laatste verjaardag gegeven?
Een weekendje Rome.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven