The Never Ending Question deel 85
maandag 2 april 2012 om 22:03
*ikbenik, boek is uit. Ik weet het niet, het is niet mijn ding. Ik kwam er bijna niet doorheen, net als ik bij in retraite had. Einde tsja.. Nee ik ben niet positief. Literaire thrillers a la Nicci French boeien mij, dan kan ik chagrijnig worden als ik moet stoppen omdat ik er echt inzit. Bij deze schrijfster heb ik dat dus niet. Maar da's mijn mening he. Leen hem bij de bieb zou ik zeggen en je kunt het zelf beoordelen.*
maandag 2 april 2012 om 22:24
@choco: Nou, dan weet ik genoeg, haha! Dan ga ik hem ook niet lenen of kopen, hoor! Bedankt voor de waarschuwing!Bespaart me toch weer een euro of 17? 19? (Dat kost zo'n boek al gauw, he?)
Op de BBQ vind ik alles wel lekker.
Vind het vooral gezellig met leuke mensen, na een zonnige dag, beetje kletsen, koel roseetje erbij. Gewoon een hamburgertje of worstje, kipfiletje, speklapje, en dan zit ik wel RAM vol! :puke:
Op de BBQ vind ik alles wel lekker.
Vind het vooral gezellig met leuke mensen, na een zonnige dag, beetje kletsen, koel roseetje erbij. Gewoon een hamburgertje of worstje, kipfiletje, speklapje, en dan zit ik wel RAM vol! :puke:
dinsdag 3 april 2012 om 10:03
Meestal val ik makkelijk in slaap. Makkerlijker dan ik denk. Ben niet moe, toch maar slapen en binnen 5 minuten slaap ik dan. Maar als ik iets aan mn hoofd heb, 't volle maan is, of de volgende dag iets spanneds gebeurd, slaap ik heel moeilijk in.
Kun jij je nog concentreren op de inhoud van een gesprek als er een snotje uit je gesprekspartners neus hangt?
Kun jij je nog concentreren op de inhoud van een gesprek als er een snotje uit je gesprekspartners neus hangt?
dinsdag 3 april 2012 om 13:51