In ieder geval niet de stad in, voetje voor voetje schuifelen, ellebogen ontwijken, proberen niet te struikelen, hopen dat ik niet naar het toilet moet, hopen dat ik geen dorst krijg, etc.
Ik ben net wakker. Ga zo lekker in bad, ontbijten, Kinect Fitness-sports inpluggen en verder zie ik het nog wel.
Vind het idee geweldig (sprak me erg aan dat je je dan nooit meer hoeft op te maken), zelf ook nog even overwogen om oogpotloodje te laten zetten, maar vind het resultaat er toch niet mooi uitzien. (Fotoboeken ingekeken)
offtopic; Twisted; grappig: dat van dat schone beddegoed is ook een punt op mn 'lijst' van 50-geniet-dingen, van topic Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht
Nee, al zou een pedicure wel een keer fijn zijn! Heb veel lelijk eelt onder mijn voeten. De nagels aan mijn handen zijn stevig een mooi gevormd, dus die onderhoud ik zelf mooi. Met melk-nagellak en wit potloodje. Niet te overdreven. Zien ze er ongeveer zo uit, iets langer.
Ja, ik heb mooie vingernagels. Hetzelfde verhaal; melk-nagellak of een transparante lak. Dat 'maantje' is al wit, dus hoef ik niet nog extra wit te maken.
Uitgeslapen, samen broodjes gegeten, op de fiets naar 'n park/koninginnemarkt, gekookt, gegeten, voorgelezen aan kind, dvd serie gekeken op bank, en nog lol gehad in bed
Lol in bed... HAHAHA! Ik stel me nu heel andere dingen voor dan jij bedoelt! Slappe lach enzo!
Ja, ik heb ALTIJD jeuk! Er is altijd wel een plek waar ik enorme jeuk heb. Ik probeer niet te krabben maar dat is zo lastig.. Meestal probeer ik zachtjes te wrijven tegen de jeuk. Atopisch eczeem..
Ga jij weleens ergens op de fiets naartoe als je er ruim een half uur voor moet fietsen? Of pak je standaard de auto?