The Never Ending Question deel 85
dinsdag 1 mei 2012 om 22:00
Bij Twist staat dat ze 31 is en bij Ibi staat dat ze 39 is! Ohhh!! Kan natuurlijk ook gewoon dat je dat steeds moet veranderen in je profiel... Dat weet ik eigenlijk niet..
Het ligt eraan wat ik verlies. Als het gaan om een spel, dat maakt me niets uit. Als het gaat om het krijgen van een baan, of iets anders wat ik nodig heb (of had) dan wel. Maar dat zal ik niet zo snel uitspreken. Meer dat ik zeg dat ik het erg jammer vind en dat ik die persoon in gedachten d'r ogen uitkrab.
Waar kun jij echt niet zonder? (een voorwerp)
Het ligt eraan wat ik verlies. Als het gaan om een spel, dat maakt me niets uit. Als het gaat om het krijgen van een baan, of iets anders wat ik nodig heb (of had) dan wel. Maar dat zal ik niet zo snel uitspreken. Meer dat ik zeg dat ik het erg jammer vind en dat ik die persoon in gedachten d'r ogen uitkrab.
Waar kun jij echt niet zonder? (een voorwerp)
dinsdag 1 mei 2012 om 23:01
hahaha! Jaaa, ik ga d'r hier een beetje jaren BIJ liegen...!
ALS ik al zou liegen zou ik er eerder jaren aflullen
Ben idd pasgeleden 40 geworden; profiel nog niet aangepast; goed speurwerk Sherlock Juul
Da's een makkie: CHOCOLADE! (melk, met nootjes, praline, wit, bonbonnetjes, mmm!)
Als je 1 ding moet overslaan; liever soep of toetje?
ALS ik al zou liegen zou ik er eerder jaren aflullen
Ben idd pasgeleden 40 geworden; profiel nog niet aangepast; goed speurwerk Sherlock Juul
Da's een makkie: CHOCOLADE! (melk, met nootjes, praline, wit, bonbonnetjes, mmm!)
Als je 1 ding moet overslaan; liever soep of toetje?
woensdag 2 mei 2012 om 07:08
't Kan ook zijn dat je in je profiel een jaar eraf hebt gedacht.. En hier door de mand valt
Ik werd ongesteld toen ik 13 was. Vond het vreselijk maar werd erg liefdevol door zus en moeder opgevangen. Weet zelfs nog wat ik aanhad! Meteen samen naar 't Kruidvat om wat maandverbandjes uit te zoeken.
En jij?
Ik werd ongesteld toen ik 13 was. Vond het vreselijk maar werd erg liefdevol door zus en moeder opgevangen. Weet zelfs nog wat ik aanhad! Meteen samen naar 't Kruidvat om wat maandverbandjes uit te zoeken.
En jij?
woensdag 2 mei 2012 om 08:49
1 augustus 1984, op vakantie. Ik was 10. Ik was f%$!@&# 10 jaar jong! En mijn onderbroekje met daarop sneeuwwitje was dus verpest. Ik vond het verschrikkelijk en kort daarna begon de ellende waardoor ik aan de pil "moest" om het te reguleren. Niets dan ellende gehad met dat gedoe. Gewoon eens ongesteld worden met wat hoofdpijn, buikkramp en rugpijn is er nooit bij geweest, het was altijd ellende. Het is toch schitterend om vrouw te zijn........ *zucht*
Hoe vaak laat jij je bloed controleren?
Hoe vaak laat jij je bloed controleren?
woensdag 2 mei 2012 om 10:06
Lizzl, hier ook altijd helse pijnen voor ik aan de pil ging. Kon alleen maar opgekruld in bed liggen met veel pijnstilling. Moest vaak overgeven van de pijn. Toch wel fijn dat de pil bestaat, in dat geval.
"Iedereen kan schilderen" hahah!! Ja, zo'n vreselijk yorkshire-puppy plaatje. Helemaal niets voor mij als kind. Vond het veel leuker om zelf iets te schilderen.
Had jij vroeger Ministeck?
"Iedereen kan schilderen" hahah!! Ja, zo'n vreselijk yorkshire-puppy plaatje. Helemaal niets voor mij als kind. Vond het veel leuker om zelf iets te schilderen.
Had jij vroeger Ministeck?
woensdag 2 mei 2012 om 10:40
Nee. Waarschijnlijk wel bij mijn ouders op zolder. Maar in mijn huidige stekkie heb ik amper plaats voor mijn eigen 'volwassen' boeken op te slaan dus die kinderboeken kunnen er niet echt bij.
Wanneer had je voor het eerst seks en wat vond je daarvan?
Wanneer had je voor het eerst seks en wat vond je daarvan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 2 mei 2012 om 11:34
woensdag 2 mei 2012 om 12:18
Julia, de pil heeft bij mij niet veel geholpen - minder zware menses, dat wel. Maar maandelijks braken, diarree, verlamd door pijn, etc. En zelfs nu nog, 28 jaar later, ondervind ik er dermate veel last van, dat ik over 2 à 3 jaar de boel laat afsluiten.
Mijn ervaring is exact die van Twisted
Alleen was ik 17 en het liedje Straight Up van Paula Abdul was op de radio
Hoe heette jouw eerste vriendje?
Mijn ervaring is exact die van Twisted
Hoe heette jouw eerste vriendje?
woensdag 2 mei 2012 om 14:35
David
Hoe zou jij het vinden als je een mail krijgt van iemand met het verzoek om 10 euro te storten op diens rekening omdat die persoon heeft uitgerekend dat hij dan op vakantie kan ergens heen als al zijn faceboekvrienden die 10 euro storten...? Persoon kom je wel regelmatig tegen. Hoe reageer je hierop?
Hoe zou jij het vinden als je een mail krijgt van iemand met het verzoek om 10 euro te storten op diens rekening omdat die persoon heeft uitgerekend dat hij dan op vakantie kan ergens heen als al zijn faceboekvrienden die 10 euro storten...? Persoon kom je wel regelmatig tegen. Hoe reageer je hierop?