The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Er hebben mensen gelogen over hun leeftijd!
Ik in ieder geval niet.

Weet jij misschien wie dan wel??
Nee, ik weet het niet. Ken mensen niet persoon.

So: tell Julia....!

Heb jij wel eens over je leeftijd gelogen en zo ja, vertel!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik heb in de kroeg weleens flink wat jaren eraf gelogen. Gewoon om te kijken of ik er mee weg kwam

Kun jij goed tegen je verlies?

Ik ben ook wel benieuwd wie er gelogen hebben, Juul!
I am surrounded by morons
Bij Twist staat dat ze 31 is en bij Ibi staat dat ze 39 is! Ohhh!! Kan natuurlijk ook gewoon dat je dat steeds moet veranderen in je profiel... Dat weet ik eigenlijk niet..

Het ligt eraan wat ik verlies. Als het gaan om een spel, dat maakt me niets uit. Als het gaat om het krijgen van een baan, of iets anders wat ik nodig heb (of had) dan wel. Maar dat zal ik niet zo snel uitspreken. Meer dat ik zeg dat ik het erg jammer vind en dat ik die persoon in gedachten d'r ogen uitkrab.

Waar kun jij echt niet zonder? (een voorwerp)
Mijn iPhone

Wat is je lievelingssnoep/snack?

Vreemd, Juul
hahaha! Jaaa, ik ga d'r hier een beetje jaren BIJ liegen...!

ALS ik al zou liegen zou ik er eerder jaren aflullen

Ben idd pasgeleden 40 geworden; profiel nog niet aangepast; goed speurwerk Sherlock Juul

Da's een makkie: CHOCOLADE! (melk, met nootjes, praline, wit, bonbonnetjes, mmm!)

Als je 1 ding moet overslaan; liever soep of toetje?
Alsnog gefeliciteerd Ibi

Bij een etentje hoort een toetje...dus zou de soep laten voor wat het is.

Word je ouder of jonger geschat dan je werkelijke leeftijd??
Jonger.

Wat eet jij nu?
Niks

Wanneer werd je voor het eerst ongesteld en wat vond je daarvan?
't Kan ook zijn dat je in je profiel een jaar eraf hebt gedacht.. En hier door de mand valt ;)

Ik werd ongesteld toen ik 13 was. Vond het vreselijk maar werd erg liefdevol door zus en moeder opgevangen. Weet zelfs nog wat ik aanhad! Meteen samen naar 't Kruidvat om wat maandverbandjes uit te zoeken.

En jij?
1 augustus 1984, op vakantie. Ik was 10. Ik was f%$!@&# 10 jaar jong! En mijn onderbroekje met daarop sneeuwwitje was dus verpest. Ik vond het verschrikkelijk en kort daarna begon de ellende waardoor ik aan de pil "moest" om het te reguleren. Niets dan ellende gehad met dat gedoe. Gewoon eens ongesteld worden met wat hoofdpijn, buikkramp en rugpijn is er nooit bij geweest, het was altijd ellende. Het is toch schitterend om vrouw te zijn........ *zucht*

Hoe vaak laat jij je bloed controleren?
Lizzl; voor jou als 10 jarig kind.

eh...waarop..? nooit eigenlijk, laatste keer was 10 jaar terug op ijzer tijdens zwangerschap.

Is het zinvol om tussendoor je bloed te laten controleren? (en waarop dan?)
nee, niet als daar geen aanleiding toe is

heb je wel eens iets van schilderen op nummer gemaakt?
Lizzl, hier ook altijd helse pijnen voor ik aan de pil ging. Kon alleen maar opgekruld in bed liggen met veel pijnstilling. Moest vaak overgeven van de pijn. Toch wel fijn dat de pil bestaat, in dat geval.

"Iedereen kan schilderen" hahah!! Ja, zo'n vreselijk yorkshire-puppy plaatje. Helemaal niets voor mij als kind. Vond het veel leuker om zelf iets te schilderen.

Had jij vroeger Ministeck?
nee

heb jij nog boekjes uit je jeugd liggen?
Nee. Waarschijnlijk wel bij mijn ouders op zolder. Maar in mijn huidige stekkie heb ik amper plaats voor mijn eigen 'volwassen' boeken op te slaan dus die kinderboeken kunnen er niet echt bij.

Wanneer had je voor het eerst seks en wat vond je daarvan?
Ik was 16 of 17. Het was met mijn eerste echte serieuze vriendje en ik vond er vrij weinig aan. Het deed pijn en ik vond het niet zo bijzonder, ook al deed hij erg zijn best. Pas na een paar keer begon ik het leuk te vinden.

En jij?
Julia, de pil heeft bij mij niet veel geholpen - minder zware menses, dat wel. Maar maandelijks braken, diarree, verlamd door pijn, etc. En zelfs nu nog, 28 jaar later, ondervind ik er dermate veel last van, dat ik over 2 à 3 jaar de boel laat afsluiten.

Mijn ervaring is exact die van Twisted :-) Alleen was ik 17 en het liedje Straight Up van Paula Abdul was op de radio

Hoe heette jouw eerste vriendje?
Leo

Hoe had jij geheten als je een jongen was geweest?
David

Hoe zou jij het vinden als je een mail krijgt van iemand met het verzoek om 10 euro te storten op diens rekening omdat die persoon heeft uitgerekend dat hij dan op vakantie kan ergens heen als al zijn faceboekvrienden die 10 euro storten...? Persoon kom je wel regelmatig tegen. Hoe reageer je hierop?
Daar zou ik niet op reageren. Zou het een afknapper vinden en al helemaal als hij er nog eens op terug zou komen. Pardon? Vraag jij mij nu om geld zodat je op vakantie kan??? Kssst!

Wanneer ben je het laatst verkouden ( of grieperig) geweest?
In februari (even afkloppen )

Ben je goed in bed?
Blijkbaar, zijn al zo lang samen! Komt door de yoga he

Hoe ziet jouw fruitschaal eruit?
een rieten mandje met appels, sinaasappels en een paar tomaten

heb je melk in huis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven