The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Nee bijna nooit,of ik moet flink wat alcohol hebben genuttigd na een feestje dat eet ik vaak nog een vette hap voordat ik ga slapen.

Aan wat heb jij een hekel.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Echt een hekel..? Smakgeluiden. Tijdens het eten. Iemand die met een hele droge mond praat een waarbij je dus smakjes hoort. Eetgeluiden. Nattig gekauw tussen kiezen. Als mijn zus vroeger ging playbacken en ze toch geluid bleef maken met haar mond. Wanneer iemand zijn of haar neus herhaaldelijk zachtjes (of hard) blijft ophalen.. Gesmak tijdens zoenscenes in films. Lolly's die in en uit monden ploppen. Iemand die al een tijdje zijn lippen op elkaar houdt, zijn mond vacuüm zuigt en vervolgens weer opendoet, dat geluid.. Ik word er mega agressief van! Ik denk al een tijd aan misofonie. Of het is gewoon mijn adhd (en gevoeligheid voor geluiden).

En jij?
Ik heb een hekel aan mensen die een dier of een kind mishandelen,dat trek ik heel slecht.

De voornemens die je voor 2013 had,heb je die allemaal nageleefd?
Ik had geen voornemens voor 2013. Ik doe niet aan voornemens.

Vraag blijft staan..
ook geen voornemens gemaakt

zou je je jeugdliefde graag terug willen zien en welke vraag zou je stellen?
Nee, want mijn jeugdliefde leeft niet meer.

Wat vind je, kunnen beter alle spelletjes topics gesloten worden aangezien er tegenwoordig weinig animo meer voor is?
Nee hoor, dat gaat altijd beetje op en af....trekt wel weer aan.

Ga je veel van de OS volgen?
Nee, eerlijk gezegd nog niets van gezien. Niet eens de opening. Ik geef er echt helemaal niets om.. Mijn moeder keek vroeger werkelijk elke sport op tv (zelfs sumoworstelen en gewichtheffen). Ik denk dat ik daardoor een soort hekel heb ontwikkeld.

Wat is jouw sterkst ontwikkelde zintuig?
Mijn ogen.

Allerlei detaildingen vallen me vaak op en ik ben ook wel vrij visueel ingesteld.

Welk uitzicht heb je op dit moment en wat zou je daaraan willen veranderen, als dat kon?
Tegenover mij zit mijn dochter en daar wil ik niets aan veranderen

Welk tv programma van vroeger zou je graag weer terug willen op de buis?
S1ngle

Welke bn-er heb jij in levende lijve ontmoet / gespot?
Bram Moszkowicz,John van der Heuvel,willeke Alberti,Bartho Braat,Jannes,Patty Brard en zo ben ik er vast nog wel wat vergeten.allemaal ontmoet tijdens mijn werk.Bram Moszkowicz vond ik erg lekker ruiken trouwens.

Wat is je favoriete film.
Premonition

Wat zijn je plannen voor dit weekend?
Zaterdag komen onze verrukkelijke nichtjes bij ons. Koekjes bakken, Belle en het beest kijken, nagels lakken, knuffelen enz. Verheug ik me enorm op! Zie ze niet vaak maar ben zoooo dol op ze! Vriend ook btw. Die laat zelfs zijn nagels lakken! 3 en 5 zijn ze. En zondag.... Nóg niets. Maar gezien het weer, zit er wel een boswandeling in!

En jij?
Nog geen plannen , we zien wel

Welk boek heb je het laatst gelezen?
Euhm... adhd voor dummies :D

Wat eet jij vanavond?
Rijst met roerbakgroenten en vegetarische gegrilde blokjes

Hoe vaak ben je afgelopen nacht uit bed gegaan?
Niet

Weet je al waar je deze zomer op vakantie gaat?
Ja, we gaan naar Frankrijk

Welke sporten heb je allemaal gedaan?
Hardlopen en zwemmen.

Wat is je favoriete eten?
Pilav

Naar welke radiozender luister je graag?
Altijd naar 3fm. Echt áltijd! Ben zeer trouwe luisteraar

Ik kan enorm genieten van kleine dingen. Een mooi liedje op de radio, zonsopkomst met mooie kleuren, met net geschoren benen in de wind lopen, iets heel lekkers eten, anderen zien genieten..... Waar kun jij echt van genieten?
Momenteel kan ik erg genieten van mijn kleine Dorian, hoe hij worstelt met zijn 5 maanden oud om zich om te draaien en hoe hij daarbij kirt en kraait van plezier of beduusd rond kijkt als het hem is gelukt. Ja, ik ben een softie geworden

Wat zijn je plannen voor morgen, de Zonnige Zondag?
Oh, heerlijk toch? Ik heb ook zo van onze nichtjes genoten vandaag! Ze te zien groeien is echt fantastisch! Lekker van genieten

Nou, ik dacht aan een boswandeling, maar misschien ga ik wel gewoon lekker met een tijdschriftje in de tuin zitten. Theepot erbij, blote benen.. Een beetje van mijn winterwit afkomen

Ik moet maandag mijn eerste uitstrijkje. Zie er erg tegenop. Niet omdat ik niet weet wat ze gaan doen, maar omdat ik me zo ongemakkelijk voel, op mijn kwetsbaarst. Hoe was voor jou die eerste keer?
Goh, dat is heel lang geleden en ik moet dit jaar weer. Ik heb me nooit ongemakkelijk of kwetsbaar gevoeld. Ik vind naar de tandarts gaan een stuk enger en dat lieg ik niet. Maar niettemin Julia, zorg dat je iets langs aan hebt qua shirt, trui, vest of een jurk. Dat bedekt je bovenbenen tot aan de knieën een beetje en dat scheelt al een stuk. Dan lig je er niet 'zo bloot bij' als je begrijpt wat ik bedoel. Diep ademhalen, ontspannen en dan voel je niet zo veel van en is het zo voorbij. Wens je heel veel sterkte morgen

Wat staat er deze week allemaal voor je op de planning?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven