The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 6 januari 2014 om 21:55
Echt een hekel..? Smakgeluiden. Tijdens het eten. Iemand die met een hele droge mond praat een waarbij je dus smakjes hoort. Eetgeluiden. Nattig gekauw tussen kiezen. Als mijn zus vroeger ging playbacken en ze toch geluid bleef maken met haar mond. Wanneer iemand zijn of haar neus herhaaldelijk zachtjes (of hard) blijft ophalen.. Gesmak tijdens zoenscenes in films. Lolly's die in en uit monden ploppen. Iemand die al een tijdje zijn lippen op elkaar houdt, zijn mond vacuüm zuigt en vervolgens weer opendoet, dat geluid.. Ik word er mega agressief van! Ik denk al een tijd aan misofonie. Of het is gewoon mijn adhd (en gevoeligheid voor geluiden).
En jij?
En jij?
zaterdag 8 februari 2014 om 23:57
donderdag 6 maart 2014 om 18:05
donderdag 6 maart 2014 om 19:29
Zaterdag komen onze verrukkelijke nichtjes bij ons. Koekjes bakken, Belle en het beest kijken, nagels lakken, knuffelen enz. Verheug ik me enorm op! Zie ze niet vaak maar ben zoooo dol op ze! Vriend ook btw. Die laat zelfs zijn nagels lakken! 3 en 5 zijn ze. En zondag.... Nóg niets. Maar gezien het weer, zit er wel een boswandeling in!
En jij?
En jij?
zondag 9 maart 2014 om 00:00
zondag 9 maart 2014 om 00:04
zondag 9 maart 2014 om 00:19
Oh, heerlijk toch? Ik heb ook zo van onze nichtjes genoten vandaag! Ze te zien groeien is echt fantastisch! Lekker van genieten
Nou, ik dacht aan een boswandeling, maar misschien ga ik wel gewoon lekker met een tijdschriftje in de tuin zitten. Theepot erbij, blote benen.. Een beetje van mijn winterwit afkomen
Ik moet maandag mijn eerste uitstrijkje. Zie er erg tegenop. Niet omdat ik niet weet wat ze gaan doen, maar omdat ik me zo ongemakkelijk voel, op mijn kwetsbaarst. Hoe was voor jou die eerste keer?
Nou, ik dacht aan een boswandeling, maar misschien ga ik wel gewoon lekker met een tijdschriftje in de tuin zitten. Theepot erbij, blote benen.. Een beetje van mijn winterwit afkomen
Ik moet maandag mijn eerste uitstrijkje. Zie er erg tegenop. Niet omdat ik niet weet wat ze gaan doen, maar omdat ik me zo ongemakkelijk voel, op mijn kwetsbaarst. Hoe was voor jou die eerste keer?
zondag 9 maart 2014 om 17:08
Goh, dat is heel lang geleden en ik moet dit jaar weer. Ik heb me nooit ongemakkelijk of kwetsbaar gevoeld. Ik vind naar de tandarts gaan een stuk enger en dat lieg ik niet. Maar niettemin Julia, zorg dat je iets langs aan hebt qua shirt, trui, vest of een jurk. Dat bedekt je bovenbenen tot aan de knieën een beetje en dat scheelt al een stuk. Dan lig je er niet 'zo bloot bij' als je begrijpt wat ik bedoel. Diep ademhalen, ontspannen en dan voel je niet zo veel van en is het zo voorbij. Wens je heel veel sterkte morgen
Wat staat er deze week allemaal voor je op de planning?
Wat staat er deze week allemaal voor je op de planning?