The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Ik ben een snoepert taart bij de koffie, pure chocola tussen door, snoepjes, koekjes. Maar als ik echt trek heb: noodle soup.

Wat was de eerste cd/lp/ muziek dinges, die je voor jezelf kocht?
Een LP van Boudewijn de Groot ( hoe sterk is de eenzame fietser).

heb je wel eens wierook in huis?
Nee, dat vind ik vies.

Welk parfum gebruik jij het meest?
ja ik ben niet van de parfum. Ik moet het vooral zelf niet de hele dag ruiken. Ik vind dat ook echt vreselijk afstotelijk als iemand zo'n walm om zich heen heeft. Axe is echt de best anticonceptie die er is, heb ik ontdekt

Dus bijna nooit maar heel soms (een heel klein beetje) Zen van sisheido. Of iets met blauw in de naam van ik weet niet meer wat. (lekker vaag, ook)

Tja echt spannend is het niet, sorry.

Vraag blijft dus ook maar.
Alle geuren van Salvador Dali.

Als je je eigen parfum zou kunnen ontwikkelen wat zou er dan voor geur inzitten?
Ik denk een sterke citroengeur met lavendel lijkt me wel iets. Voor hetzelfde geld ruikt het als wc eend maar toch...

Op dit moment heerst er commotie of het viva forum blijft bestaan of niet. Wat vind jij ervan?
Goedenavond gezelligerds!

Zolang het er nog is.... Is het er nog. Vind het wat onnodig om me daar nu al druk over te maken. Helemaal omdat "Viva" zelf aangeeft niet te gaan stoppen..

Wat vind jij het mooiste nummer van Fleetwood Mac? (Of minst erg)
You can go your own way

Wat doe je het liefste met je partner?
Zoenen. Hij kan heerlijk zoenen! En verder.. lachen, series kijken, genieten van live muziek, sex, festivals bezoeken, lekker eten, boodschappen doen en thuis lachen om alles wat we zijn vergeten, kijken naar hoe hij slaapt, tegen m aankruipen. Eigenlijk hele dagelijkse dingen. Iemand zong ooit: "You and me doing nothing, is better than something with anybody else." Nou, dat.

Zo. Toppunt van burgerlijkheid bereikt..

Op welk moment (van de dag/op je werk/privé/plek/omgeven van fam/vrienden) ben jij op je best?
'S avonds thuis...als ik iets leuks ga doen

Jij?
midden op de dag eigenlijk. Ik ben geen ochtend mens, maar om 23.00 uur kun je mij ook opvegen (maar dat komt misschien ook omdat ik door werk en kinderen gedwongen wordt om om 6.15 uur op te staan).

Ben je al op vivaviola geweest, waarom wel/niet en zo ja wat vind je ervan?
Ja, ik heb er gekeken maar me niet aangemeld; ik vond het een beetje een kinderachtige toestand daar.

Jij?
Your luck's about to change, cher.
Ja, ik had me vrijdag al ingeschreven. Kan er wel om lachen en vind de sfeer een stuk beter dan hier momenteel.

Hoe ben jij ooit op dit forum terechtgekomen?
Per toeval. Toen dacht ik ach kom ik meld me aan. Spelletjes hier vind ik het leukst en voor de rest lees ik maar heel weinig.

Vraag blijft staan.
Door op een lichamelijk probleem te googlen. En mijn eerste topic was een pilvraag. Jeweetwel, daar waar 38 topics van openstaan...

Op 3fm is het nu 90's week. Heerlijk! Welke band of artiest vond jij leuk in die tijd? (en misschien nu nog...?)
Culture Beat en Snap. Heerlijke dans nummers maakte ze vroeger en nog als ik ze hoor sta ik even lekker mee te swingen. Waar is die goede oude tijd toch gebleven...zucht.....

Vraag blijft..
Van die heerlijke foute Eurodance als Leila K - Open sesame of Robin S - Show me love of 2 Brothers on the 4th Floor of The Urban Cookie Collective. .. Of Das Boot van U96! En ik schaam me er niet eens voor...

Ben jij wel eens het slachtoffer geweest van oplichting?
Nee, gelukkig niet.

Beschrijf jezelf in 5 woorden.
Positief, open, eerlijk, doorzetter, liefdevol.

Heb jij een groot hart? Figuurlijk uiteraard
Redelijk.

Wat zou jij doen als iemand in de trein zijn kale hoofd nog een zat te scheren?
hu? als iemand zijn kale hoofd zit te scheren in de trein?

gewoon verder lezen in mijn e-reader denk ik, of op zoek naar de verborgen camera.

Wat is de leukste practical joke die je ooit hebt meegemaakt (ondergaan, gezien of zelf uitgevoerd)?
Bij een van mijn vorige functies kregen we een workshop "omgaan met morele dilemma's". Een collega had na afloop voor alle collega's een getuigenschrift gemaakt, behalve voor 1. Daarop stond: melden bij leidinggevende. Die zat ook in het complot en die heeft de collega nog even laten zweten voor ze hem uit zijn lijden verloste (dit is waarschijnlijk echt zo'n anekdote waar je bij geweest moet zijn om de lol van in te zien).

Wat is het laatste lieve ding dat je voor iemand hebt gedaan?
Ik zit me net te bedenken... Ik doe elke dag eigenlijk wel iets liefs! Maar iets groter liefs.. Mijn zus heeft het financieel niet makkelijk. Of eigenlijk gewoon geen rooie rot cent, op dit moment. Ex-vriend schiet niet op met adreswijziging waardoor zij toeslagen en subsidies misloopt. Laat haar verder ook echt stikken. Afgelopen vrijdag belde ze me op dat ze vreest dat ze dr hond niet meer kan voeden. 'n Zak voer kost haar ¤4,- per week en dat had ze al niet meer, aan het begin van de maand. Hartverscheurend. Ze wilde mijn geld niet aannemen. Die zaterdag heb ik n mand boodschappen voor d'r gehaald. Aardappels, verschillende groentes, vlees, brood, eieren, enz. En geld gegeven voor het hondenvoer. Ik heb het zelf ook niet breed, maar wat ik heb, wil ik met haar delen.

Wie zou jij graag willen zien bij College Tour?
Nelson Mandela.

Wat was je favoriete kinderboek?
Brief voor de Koning van Tonke Dragt! Ook als volwassene gelezen en hij blijft mooi

Wat voor plannen heb jij dit weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven