The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
zondag 6 oktober 2013 om 20:29
Huh? Misschien moet jij de vragen nog eens lezen Lilyrose?
De slimste BN'er lijkt me... euh.... Wat is slim? Qua iq? IQ in combinatie met sociale vaardigheden? Algemene kennis? Goed in het oplossen van moeilijke raadsels/problemen? Mmm... nou, als je van alles een beetje neemt, denk ik aan.... Arjen Lubach. Ook omdat hij "De Slimste Mens" en keer heeft gewonnen hoor!
Het liefste dat ik voor mijn vriend doe? Hmm.. wat bedoel je daarmee? Ik hou van hem zoals hij is en laat hem lekker zichzelf zijn. Ben er altijd voor hem. Maar ik smeer zijn brood niet, en poets zijn schoenen ook niet, als je dat bedoelt.
Wat vind jij over het algemeen van snorren? (wel of niet en waarom)
De slimste BN'er lijkt me... euh.... Wat is slim? Qua iq? IQ in combinatie met sociale vaardigheden? Algemene kennis? Goed in het oplossen van moeilijke raadsels/problemen? Mmm... nou, als je van alles een beetje neemt, denk ik aan.... Arjen Lubach. Ook omdat hij "De Slimste Mens" en keer heeft gewonnen hoor!
Het liefste dat ik voor mijn vriend doe? Hmm.. wat bedoel je daarmee? Ik hou van hem zoals hij is en laat hem lekker zichzelf zijn. Ben er altijd voor hem. Maar ik smeer zijn brood niet, en poets zijn schoenen ook niet, als je dat bedoelt.
Wat vind jij over het algemeen van snorren? (wel of niet en waarom)
zondag 6 oktober 2013 om 21:28
bah. Het beeld wat ik er direct van bij heb is mijn franse leraar en dat ik dan de hele les alleen maar naar de speeksel klodders kon letten die in zijn snor bleven hangen. Gat wat vies en dan toch niet ergens anders naar kunnen kijken.
Misschien is lilyrose zelf een BN-er? anders snap ik hem ook niet.
Wat is de laatste taart die je gehad hebt? was hij lekker en bij welke gelegenheid?
Misschien is lilyrose zelf een BN-er? anders snap ik hem ook niet.
Wat is de laatste taart die je gehad hebt? was hij lekker en bij welke gelegenheid?
maandag 7 oktober 2013 om 02:18
Ik heb eerder het idee dat ze niet zo'n zin had om antwoord te geven... Sorry als ik het fout heb.
Vanmiddag, op het verjaardagsfeest van mijn oma (87 geworden). Het was een bosvruchtengebakje. Ik had verwacht dat hij wat frisser zou zijn, maar de slagroom overheerste een beetje. Daardoor dus romig en erg zoet. Op zich was het lekker, maar omdat ik nog maar weinig gegeten had, viel 't als n klomp in mn maag.
Noem iets dat jij echt nooit van je leven zult doen.
Vanmiddag, op het verjaardagsfeest van mijn oma (87 geworden). Het was een bosvruchtengebakje. Ik had verwacht dat hij wat frisser zou zijn, maar de slagroom overheerste een beetje. Daardoor dus romig en erg zoet. Op zich was het lekker, maar omdat ik nog maar weinig gegeten had, viel 't als n klomp in mn maag.
Noem iets dat jij echt nooit van je leven zult doen.
maandag 7 oktober 2013 om 13:41
Hey Triq, je was vroeg (of laat) wakker. Hoe is het nu met je?
Ik heb dit stukje nou al 10 overnieuw geschreven. Elke keer bedenk ik weer wat anders. Ik zal nooit een Hitlersnorretje onder mijn neus tekenen en op straat marcheren.
Wat hebben mensen vaak in huis, maar jij zelden? (soep, pasta, koffie, suiker, thee, enz)
Ik heb dit stukje nou al 10 overnieuw geschreven. Elke keer bedenk ik weer wat anders. Ik zal nooit een Hitlersnorretje onder mijn neus tekenen en op straat marcheren.
Wat hebben mensen vaak in huis, maar jij zelden? (soep, pasta, koffie, suiker, thee, enz)
maandag 7 oktober 2013 om 13:45
Snoep inderdaad, beide niet zo van de snoepjes. En ook niet veel verschillende soorten broodbeleg. Wij hebben 3 soorten en daar doen we het mee. Mijn moeder komt morgen lunchen, dus ik 'moet' nu speciaal pindakaas in huis gaan halen, koffiemelk (ze houdt niet van de poeder die wij hier gebruiken) en ik ga er nog in mee ook .
Welke ruimte in je huis zou je heel graag willen veranderen/opknappen?
Welke ruimte in je huis zou je heel graag willen veranderen/opknappen?
maandag 7 oktober 2013 om 17:50
Hoi Julia. Ik was weer vroeg wakker. Dat is bijna elke dag hetzelfde liedje en ach het gaat. Momenteel ben ik vrij stabiel dus ik mag niet mopperen. En hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal nog een beetje?
Ik vind het openluchtmuseum in Arnhem wel interessant. Is al wel jaren geleden dat ik daar geweest ben. Een museum die de geschiedenis vertelt en je meeneemt door de tijd.
Wat is het engste/angstige wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?
Ik vind het openluchtmuseum in Arnhem wel interessant. Is al wel jaren geleden dat ik daar geweest ben. Een museum die de geschiedenis vertelt en je meeneemt door de tijd.
Wat is het engste/angstige wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?
maandag 7 oktober 2013 om 20:36
Ja hoor, ik heb een heel mooi advies gekregen, daar ga ik binnenkort mee bezig. En verder gaat het goed! Dankjewel. Fijn dat jouw situatie nu vrij stabiel is! Hopelijk blijft dit zo, of beter natuurlijk.
Het engste.... In het diepe geduwd worden terwijl ik panisch was als ik moest zwemmen. Ben als 4-jarige bijna verdronken, dan is de lol er wel af. En mijn auto ongeluk, waarbij ik over de kop sloeg en ik echt echt dacht dat ik dood zou gaan. Daarna weer in de auto met gladheid bezorgde me echt emmers tranen.
En jij?
Het engste.... In het diepe geduwd worden terwijl ik panisch was als ik moest zwemmen. Ben als 4-jarige bijna verdronken, dan is de lol er wel af. En mijn auto ongeluk, waarbij ik over de kop sloeg en ik echt echt dacht dat ik dood zou gaan. Daarna weer in de auto met gladheid bezorgde me echt emmers tranen.
En jij?
dinsdag 8 oktober 2013 om 08:47
dinsdag 8 oktober 2013 om 13:46
bankhangen, daar ben ik wereldkampioen in, toevallig
Met de auto naar je werk en dan zweten in de sportschool, dat is niets voor mij, überhaupt zweet ik liever niet eigenlijk tenzij strikt noodzakelijk. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen tijdens de dagelijkse dingen, door bijvoorbeeld alles zoveel mogelijk op de fiets en met de benenwagen te doen, en ik wandel graag.
Vind jij het erg dat er bezuinigd wordt op de publieke omroep?
Met de auto naar je werk en dan zweten in de sportschool, dat is niets voor mij, überhaupt zweet ik liever niet eigenlijk tenzij strikt noodzakelijk. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen tijdens de dagelijkse dingen, door bijvoorbeeld alles zoveel mogelijk op de fiets en met de benenwagen te doen, en ik wandel graag.
Vind jij het erg dat er bezuinigd wordt op de publieke omroep?
dinsdag 8 oktober 2013 om 22:34
Nou de laatste tijd niet zo veel. Mijn kinderen zijn 2 en 4 en heel hard door het strip museum rennen en dan een kleurplaat maken vinden ze wel leuk, maar voor de rest zijn ze er nog wat te jong voor, denk ik.
Vroeger ging ik toch het meest naar tentoonstellingen in het groninger museum.
In welke continenten ben je al geweest en welke zou je daar nog graag aan toe willen voegen?
Vroeger ging ik toch het meest naar tentoonstellingen in het groninger museum.
In welke continenten ben je al geweest en welke zou je daar nog graag aan toe willen voegen?
woensdag 9 oktober 2013 om 14:11
Poeh, in Nederland nog wel.. Schiermonnikoog dan, uitwaaien op het, naar mijn idee, hoogste puntje van Nederland. Wel op een dag dat het vreselijk stormt, lijkt me prachtig mooi..
Wat doe jij als je overweldigd wordt door gevoel? Als het je even teveel is?
Phoebs! Gefeliciteerd dame! Succes en geniet!
Wat doe jij als je overweldigd wordt door gevoel? Als het je even teveel is?
Phoebs! Gefeliciteerd dame! Succes en geniet!