The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
nachtdienst zo meteen

Morgen beetje uitslapen en vandaag beetje aan gerommeld en boodschappen gedaan.

Welke politicus van eerder zou je graag terug zien in Den Haag en waarom?
Geen een

Wat is je favo serie
True Blood

Wie lijkt jou de slimste BN'er en waarom?
I am surrounded by morons
Ik niet

Wat is het liefste wat je voor je vriend doet?
Huh? Misschien moet jij de vragen nog eens lezen Lilyrose?

De slimste BN'er lijkt me... euh.... Wat is slim? Qua iq? IQ in combinatie met sociale vaardigheden? Algemene kennis? Goed in het oplossen van moeilijke raadsels/problemen? Mmm... nou, als je van alles een beetje neemt, denk ik aan.... Arjen Lubach. Ook omdat hij "De Slimste Mens" en keer heeft gewonnen hoor!

Het liefste dat ik voor mijn vriend doe? Hmm.. wat bedoel je daarmee? Ik hou van hem zoals hij is en laat hem lekker zichzelf zijn. Ben er altijd voor hem. Maar ik smeer zijn brood niet, en poets zijn schoenen ook niet, als je dat bedoelt.

Wat vind jij over het algemeen van snorren? (wel of niet en waarom)
bah. Het beeld wat ik er direct van bij heb is mijn franse leraar en dat ik dan de hele les alleen maar naar de speeksel klodders kon letten die in zijn snor bleven hangen. Gat wat vies en dan toch niet ergens anders naar kunnen kijken.

Misschien is lilyrose zelf een BN-er? anders snap ik hem ook niet.

Wat is de laatste taart die je gehad hebt? was hij lekker en bij welke gelegenheid?
Ik heb eerder het idee dat ze niet zo'n zin had om antwoord te geven... Sorry als ik het fout heb.

Vanmiddag, op het verjaardagsfeest van mijn oma (87 geworden). Het was een bosvruchtengebakje. Ik had verwacht dat hij wat frisser zou zijn, maar de slagroom overheerste een beetje. Daardoor dus romig en erg zoet. Op zich was het lekker, maar omdat ik nog maar weinig gegeten had, viel 't als n klomp in mn maag.

Noem iets dat jij echt nooit van je leven zult doen.
Bungeejumpen. Niemand krijgt me ooit zo gek om dat te gaan doen. Ben als de dood dat het elastiek knapt ook al zeggen ze dat het niet kan. Brrrr, no way....

Vraag blijft staan.
Hey Triq, je was vroeg (of laat) wakker. Hoe is het nu met je?

Ik heb dit stukje nou al 10 overnieuw geschreven. Elke keer bedenk ik weer wat anders. Ik zal nooit een Hitlersnorretje onder mijn neus tekenen en op straat marcheren.

Wat hebben mensen vaak in huis, maar jij zelden? (soep, pasta, koffie, suiker, thee, enz)
Snoep inderdaad, beide niet zo van de snoepjes. En ook niet veel verschillende soorten broodbeleg. Wij hebben 3 soorten en daar doen we het mee. Mijn moeder komt morgen lunchen, dus ik 'moet' nu speciaal pindakaas in huis gaan halen, koffiemelk (ze houdt niet van de poeder die wij hier gebruiken) en ik ga er nog in mee ook .

Welke ruimte in je huis zou je heel graag willen veranderen/opknappen?
De logeerkamer die binnenkort de kinderkamer wordt

Wat ga je vanavond eten?
Wat leuk Phoebs, gefeliciteerd!

kliekjes uit de oven met kaas erover. Spruitjes met zelf gemaakte gnocchi geloof ik.

Wat is het leukste museum waar je ooit geweest bent, en waarom?
Hoi Julia. Ik was weer vroeg wakker. Dat is bijna elke dag hetzelfde liedje en ach het gaat. Momenteel ben ik vrij stabiel dus ik mag niet mopperen. En hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal nog een beetje?

Ik vind het openluchtmuseum in Arnhem wel interessant. Is al wel jaren geleden dat ik daar geweest ben. Een museum die de geschiedenis vertelt en je meeneemt door de tijd.

Wat is het engste/angstige wat je ooit in je leven hebt meegemaakt?
Ja hoor, ik heb een heel mooi advies gekregen, daar ga ik binnenkort mee bezig. En verder gaat het goed! Dankjewel. Fijn dat jouw situatie nu vrij stabiel is! Hopelijk blijft dit zo, of beter natuurlijk.

Het engste.... In het diepe geduwd worden terwijl ik panisch was als ik moest zwemmen. Ben als 4-jarige bijna verdronken, dan is de lol er wel af. En mijn auto ongeluk, waarbij ik over de kop sloeg en ik echt echt dacht dat ik dood zou gaan. Daarna weer in de auto met gladheid bezorgde me echt emmers tranen.

En jij?
Dat is fijn om te lezen Julia. Hoop dat dat advies je gaat helpen
De twee auto ongelukken die ik heb meegemaakt, een als pasagier in een auto die op de snelweg door aquaplanning en een als bestuurder toen een tegenligger onwel werd en op onze weghelft terecht kwam.

Ben je wel eens op wintersport geweest en wat vind je er van?
Ja geweldig!

Welke sport doe je het liefst
bankhangen, daar ben ik wereldkampioen in, toevallig

Met de auto naar je werk en dan zweten in de sportschool, dat is niets voor mij, überhaupt zweet ik liever niet eigenlijk tenzij strikt noodzakelijk. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen tijdens de dagelijkse dingen, door bijvoorbeeld alles zoveel mogelijk op de fiets en met de benenwagen te doen, en ik wandel graag.

Vind jij het erg dat er bezuinigd wordt op de publieke omroep?
Nee. Als dat betekent dat Paul de Leeuw nou eindelijk eens van de buis oprot.

Ga jij wel eens naar een tentoonstelling, en zo ja van wat?
Nou de laatste tijd niet zo veel. Mijn kinderen zijn 2 en 4 en heel hard door het strip museum rennen en dan een kleurplaat maken vinden ze wel leuk, maar voor de rest zijn ze er nog wat te jong voor, denk ik.

Vroeger ging ik toch het meest naar tentoonstellingen in het groninger museum.

In welke continenten ben je al geweest en welke zou je daar nog graag aan toe willen voegen?
Alleen Europa en ik heb eigenlijk ook geen andere op mijn verlangslijstje staan.

Naar welke plaats in Nederland waar je nog nooit geweest bent, zou je wel een toe willen gaan? En wat wil je daar gaan doen?
Poeh, in Nederland nog wel.. Schiermonnikoog dan, uitwaaien op het, naar mijn idee, hoogste puntje van Nederland. Wel op een dag dat het vreselijk stormt, lijkt me prachtig mooi..

Wat doe jij als je overweldigd wordt door gevoel? Als het je even teveel is?

Phoebs! Gefeliciteerd dame! Succes en geniet!
uh, ja, hard slikken en strak voor me uit staren als ik in gezelschap ben en als ik thuis ben er lekker aan toegeven en onder een dekbed kruipen.

wat doe je als je geen zin hebt op te koken?
Naar de snackbar, Chinees of Surinaamse afhaal.

Wat bestel je meestal bij de snackbar?
heel saai patat met een kroket

noem jij patat patat of friet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven