(Sorry, heb me vergist met een topic van iemand anders)
Vroeger keek ik heel graag naar Buck Rogers. Dat was zoooo gaaf! Dat was eind jaren '70, begin '80. Daarna The A-Team, Beverly Hills 90210, Twin Peaks, Gooische Vrouwen en dat was het geloof ik wel
Heb jij wel 's (al dan niet dronken ) aan karaoke gedaan?
Anoniem_55368
vrijdag 21 oktober 2011 om 19:01
Mooi nieuws, Julia, en fijne avond!
Jaaaaa Liz, met Twiki
Nee, nog nooit. En ik zal ook nooit zó dronken kunnen worden dat ik me daaraan waag.
Heb je wel eens een striptease voor je partner uitgevoerd?
Jaaaaaa!!! Vriend heeft een 8 gekregen voor zijn herkansing is dus nu officieel AFGESTUDEERD!!! Zoooo waanzinnig blij! Vanavond een klein feestje samen. Op naar een betere toekomst samen!!
Zo, piepklein feestje, gezellig avondje. Vriend zou hier blijven slapen, maar heeft morgenvroeg afgesproken om bij z'n moeder te helpen sjouwen.... Dus ging ie naar huis. Wel jammer. Omdat ie nog zo met zichzelf bezig is, geeft 't behalen van zijn diploma maar een beetje verlichting. Jammer, had m die vreugde enorm gegund. Ik weet dat zijn glorietijd voor de deur staat... Hij moet 't nog ervaren.. Ik drink nog even mijn drankje op en dan ga ik ook slapen.
Ik ben daar behoorlijk braaf in... Een keer buiten, de rest braaf in bed! Of iig op de slaapkamer/douche.
Welke film kun je wel 100x zien?
Trusten lieverds
Anoniem_91620
zaterdag 22 oktober 2011 om 09:18
Dirty Dancing! (heb ik geloof ik inmiddels ook al 100 x gezien, ken zelf de teksten i.i.g. uit m,'n hoofd)