The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Leukste moment van de avond, ER kijken met m'n , onder een dekentje op de bank...

Ja, ik koop de Viva wel eens in de supermarkt.

Wat ga je eten?
Lasagna uit de winkel. Had zo'n schoonmaakwoede dat ik het hele huis heb gesopt En dus geen zin meer had in boodschappen doen..

Wat heb jij voor hobby's?
uit eten, koken en bakken, spinning, stedentrips/reizen, sauna

forummen.

Wat doe je morgenavond?
Eten met vriendinnen.

Drink je wijn? Welke vind je lekker?
Ja, ik drink wel graag wijn, maar tegenwoordig zó weinig dat ik niet echt meer favorieten heb. Ik drink graag prosecco, of spumante, en anders een lekkere droge rode of witte wijn.

En jij?
Ik lust geen wijn.

Op welke dag/dagen stofzuig jij? Of heb je geen vaste dag/dagen?
Om de dag, tenzij het "vies" is, dweilen doe ik minimaal 1x per week!

En jij?
moet elke dag, ik doe het om de dag

welk vlees vind jij het lekkerst?
quote:Julia2 schreef op 17 oktober 2011 @ 00:19:

Had vandaag een ultieme Bridget Jones dag.. "All by myself..." Vreselijk! Tranen uit m'n hoofd gehuild. Hopelijk schijnt morgen de zon weerGaat het ondertussen weer?
quote:Julia2 schreef op 17 oktober 2011 @ 00:34:

Voel me op dit moment helemaal niet gelukkig nee...

Zit er een beetje doorheen wat betreft m'n emoties en relatie, vrienden.. Ben m'n hele leven aan 't overdenken en kom tot de conclusie dat ik er geen reet aan vind zo. En natuurlijk zijn er een hoop dingen waar ik wel van geniet. Ik spring heus niet morgen van een flat. Maar niets is zoals ik het graag had gewild. Helemaal niets. Met vrienden niet, mijn familie niet, mijn lijf niet, mijn gezondheid niet, mijn relatie loopt al jaren scheef, ben mezelf verloren door altijd een ander te plezieren en krijg er nu geen kl**t voor terug, kan na 5 jaar invallen nog steeds geen vaste baan vinden en dus geen huis kopen, niet aan mijn toekomst werken.. Heb al 4 jaar lang geen echte vakantie meer gehad. Voel me zo rot! Kan best zijn dat ik me morgen een stuk beter voel hoor... Maar vandaag was wel een enorm dieptepunt.

Wat doe jij het liefst als je je heel rot voelt?

Je post raakt mij

Pfff, weet niet zo goed wat ik kan en wil zeggen. Maar dit zegt wel genoeg denk ik>>
Kip(filet)

Wat vind je van Mr. Big (SATC)?
I am surrounded by morons
Ahhh.. Lief.. Tja.. Als je niks hebt, probeer je te genieten van wat je wel hebt. Maar af en toe ben ik er wel behoorlijk verdrietig door.. En zakt de moed me in de schoenen als er weer een tegenvaller voor de deur staat terwijl ik dat niet trek.

Morgen is judgementday wat betreft vriend en studie. Heb intussen mijn twijfels en gebrek aan vertrouwen met vriend gedeeld. Die kon het zich goed voorstellen en verzekerde me dat hij zijn herkansing wel heeft ingeleverd en dat ie nu gewoon wacht op de mail van leraar/melding op het intranet van zijn school. Op de een of andere manier was hij er zo rustig en zelfverzekerd over, dat me dat geruststelde. Ik voel vriend intussen behoorlijk goed aan.. dus we wachten 't af.. Morgen de hele dag werken, fijne afleiding

Mr. Big heeft een enorme... neus, en daar hou ik echt niet van! SJP ook trouwens... Goed setje!

Zit jij nu ook de SATC film te kijken?
Nee

Heb jij wel is bonje met je buren gehad?
Nee

Om in de SATC mood te blijven: ben je een Carrie, een Charlotte, een Miranda of een Samantha?
I am surrounded by morons
Ik ben niet echt een meisje-meisje, maar Miranda ben ik ook niet.. Dus ik ben een mixje van Miranda en.. Carrie denk ik.

Leuke vraag!

En jij?
Een Carrie met vriendinnen, een Charlotte met vrienden, een Miranda op het werk en een Samantha met mijn man Mag dat ook?

Wat zou jij vragen voor je verjaardag?
Een diner bon!

Jij?
quote:Julia2 schreef op 18 oktober 2011 @ 22:41:

Even off-topic... Ik zie ergens heel erg tegenop... Deze week is the moment of truth voor vriendlief.... Hij doet al 7 jaar over zijn opleiding, door extreme faalangst (is hij nu heel hard mee aan 't werk, oa waardoor we nu even niet meer samen kunnen) Zijn scriptie/presentie al klaar, afgerond met een "goed". Moest alleen nog een her (kwam ie na z'n presentatie mee, terwijl ie zei dat ie klaar was....) Hij zegt dat ie die ingeleverd heeft, en daar moet hij deze week de beoordeling van krijgen en dan is hij dus afgestudeerd... Maarrr.. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij de her heeft ingeleverd.. Erg he? Mijn vertrouwen is al zo vaak beschaamd door m.. Pfff... Gewoon diep ademhalen en als je wilt het gesprek met hem (weer) aangaan. Sterkte, leuk is anders.
ik doe even mee tussen het bijlezen door

Ik heb wel zin in een dagje wellness met een massage

Wat vindt jij ervan dat ik bijlees en daardoor het topic vervuil?
Heerluk! (Gezellig juist!)

Wat vind jij er van?
Gezellig, alleen zou ik willen dat ik wat voor julia kon doen, maar morgen ga ik heel hard duimen

Ga jij ook voor julia (en vriend) duimen?
@ Choco en buikje

Ik ga ook heel hard duimen voor Julia&vriend. Ik vind het altijd zo moeilijk om wat bemoedigends, liefs of iets anders te zeggen wat ze iemand anders (in dit geval Julia) te zeggen. Maar niks zeggen is ook weer zoiets. Ik geef dan meestal een knuffel....De boodschap komt zo hopelijk ook over

Wat herinner jij nog van iemand anders die het moeilijk had? (op Neq)
quote:Julia2 schreef op 18 oktober 2011 @ 22:49:

Mja.. nou... we zijn al bijna 7 jaar samen.. Hou ongelofelijk veel van hem. Hij is hard aan 't knokken om voor ons verder te kunnen. Maatschappelijk werk, assertiviteitstraining.. Er is uitgekomen dat ie faalangst heeft omdat hij in zijn opvoeding nogal wat liefde heeft gemist. Alleen maar gehamer op zijn fouten, nooit heeft iemand gezegt dat ze trots zijn, of van hem gehouden wordt, of überhaupt gevraagd waar hij mee bezig is, of hij hulp nodig heeft.. Dus hij heeft niet geleerd te praten, hulp te vragen, alleen maar jarenlang lopen modderen in zijn eigen onkunnen.. Dat wist ik al wel een tijdje.. Maar voor hem natuurlijk behoorlijk confronterend. Maar ik kan m niet helpen, omdat ik dat niet meer trek. Dus het moet echt van hem komen nu.. en ben zoooo bang dat dat niet komt...

Ehm, misschien al geopperd.....Maar misschien de good old psycholoog? Diepgewortelde, zware faalangst krijg je er niet zomaar uit. Misschien icm met relatietherapie? Aangezien jullie echt voor elkaar willen gaan.

En ik kan het voorstellen dat je bang bent dat het misschien niet/nooit komt....Maar gaan zulke dingen niet met babystapjes?
Eh.. niks? Ik onthoud alleen leuke dingen

Vind je dat onaardig van mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven