Tjoerie Topic

20-08-2016 12:56 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tjoeries, wat zijn dat?

Waarom maak je er eentje?

En waarom weet bijna iedereen meteen wat ermee bedoeld wordt?

Het schijnt vooral de niet donkere vrouw zo nu en dan te fascineren hoe de donkere dames met een opgetrokken wenkbrauw en een zuigend geluidje met hun lippen kinderen in het gareel krijgen, ruzies beslechten en versierpogingen de lucht uitschieten. De kracht van een tjoerie is soms verbazingwekkend.

Op verzoek open ik dan dus het officiele tjoerie topic als plek van vermaak en kennis.

Laten we het lekker luchtig houden.
Ik kwam deze tegen en moest weer hier aan denken.

Tjoerie voor jou!

quote:Ttass30 schreef op 12 april 2017 @ 21:59:

[afbeelding]
Am Yisrael Chai!
quote:Ttass30 schreef op 12 april 2017 @ 21:59:

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
https://youtu.be/ha9-RAJK65g
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass30 schreef op 14 april 2017 @ 12:04:

[afbeelding]precies ik toen ik uit huis ging vanmiddag heb heel wat af getjoeried
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 14 april 2017 @ 22:46:

[...]

precies ik toen ik uit huis ging vanmiddag heb heel wat af getjoeriedWhat happend?
Ik vind het zo onsympathiek en bitcherig over komen. Als bazige manwijven.
quote:Blondie456 schreef op 14 april 2017 @ 23:00:

Ik vind het zo onsympathiek en bitcherig over komen. Als bazige manwijven.
Precies Tyra Banks, zo'n bitch die zichzelf helemaal geweldig vind. Denkt dat ze knap is en zoals op de foto laat ze zich laatdunkend uit over anderen. Tenenkrommend hoe ze was in America's next top model. Vele modellen hadden meer uitstraling als zij. Het programma wa er altijd op gebaseerd van kijk eens hoe geweldig Tyra is en grappig dat heel veel mensen juist een hekel aan haar hadden zoals je overal kon lezen. Oke zij is dan geen manwijf.
quote:Ttass30 schreef op 14 april 2017 @ 22:57:

[...]

What happend?

paasweekend, tis zoo druk in de stad en die achterlijke toeristen die een halve stoep bezet houden dat ik gewoon op de weg lopen moet waar ik nog net niet wordt aangereden

wist nooit zo goed wat ik van Tyra moest vinden, vond haar soms wel erg overdreven leuk doen met Mr something en Jay
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Ttass30 schreef op 14 april 2017 @ 23:10:

[...]

[afbeelding]Omg this is so me!
quote:Ttass30 schreef op 14 april 2017 @ 23:10:

[...]

[afbeelding]

Er is een foto van mij gemaakt tijdens een borrel terwijl mensen een lied zingen. En ik kijk dus zo.

In mijn beleving zat ik enorm mijn mening voor me te houden en gezellig mee te doen

Die collega moest het even vastleggen.
Er is ook zo'n foto van mij en mijn dochter ergens op een receptie ofzo. Je ziet gewoon dat we heel afkeurend over iemand aan het lullen zijn.
quote:Het-groepje schreef op 15 april 2017 @ 19:30:

[...]

Er is een foto van mij gemaakt tijdens een borrel terwijl mensen een lied zingen. En ik kijk dus zo.

In mijn beleving zat ik enorm mijn mening voor me te houden en gezellig mee te doen

Die collega moest het even vastleggen.Herkenbaar. Ook een personeelsfeest. Collega was ook zo vriendelijk om het vast te leggen, zag er zo uit:

quote:khemam schreef op 15 april 2017 @ 20:01:

Er is ook zo'n foto van mij en mijn dochter ergens op een receptie ofzo. Je ziet gewoon dat we heel afkeurend over iemand aan het lullen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven