Top tien topics

14-01-2010 23:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van. Regelmatig zegt iemand "dit topic stond de hele dag in de top tien" als ik bij de top tien hiernaast kijk, naast de nieuwe topics, staan daar bij mij altijd dezelfde topics. Hoe kan dit ? Of moet ik ergens anders kijken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien bedoelen ze dat er die dag veel in dat topic is gepost, dus dat hij op de startpagina in het lijstje stond? Volgens mij is de meting voor die top 10 meer lange-termijn-werk.
Hmmm zou dat het zijn? Even op de startpagina kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het gaat idd om de topics die je ziet als je http://forum.viva.nl/ intypt. Dan staat er "Laatste 10". Dit is wat anders dan de top 10 topics.
anoniem_54216 wijzigde dit bericht op 14-01-2010 23:38
Reden: woord weggehaald
% gewijzigd
He he, dank jullie wel! Ik snapte het al nooit.
En vergeet af en toe niet op F5 te drukken, dan zie je andere topics in de laatste 10.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 15 januari 2010 @ 00:06:

En vergeet af en toe niet op F5 te drukken, dan zie je andere topics in de laatste 10.Dat zal degene die zei: "dit topic stond de hele dag in de top tien", wel vergeten zijn
Ja zeg, die top 10 werkt echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven