Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Poeh, wat een hoop gedoe om een nieuwe hobby van me. Ik wil gewoon spiritueel wat meer ontwikkelen, ik kies voor het dansen met de Germaanse oermoeders en krijg het hele forum over me heen.

Ik laat dit topic wel sluiten. Ik wilde kledingavies, geen oordelen over mijn hele doen en laten.

QED zeg!
(ik heb ons opgegeven bij het vivawoord van 2012 hoor!)
QED of 'dat mag je niet zeggen in dit land' of 'me' (foon, beeb, mannie)?
Ja, moet je dáár zeggen, in dat woord van het jaar topic Stalzwijn!
quote:Eleonora schreef op 16 december 2012 @ 12:21:

Ik laat dit topic wel sluiten. Ik wilde kledingavies, geen oordelen over mijn hele doen en laten.

QED zeg!Qed yourself!
Ga in therapie!
zeg Cabriootje heb jij weer lopen te taggen?
Oké, mag ik nou voor eens en altijd weten wt QED is? Ik ben tenslotte ook al 2 jaar, 3 maanden, 1,5 week en 1 dag in onzekerheid gehouden over wat HRS inhield. Ik wor altijd overal buitengehouden

En dan nu meer belangrijker zaken:

Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?
Later is nu
Kunnen we ook tags weg laten halen? Ik zie 'forummers-afzeiken' erbij staan en behalve ElisnogBora, LadyvolmetSnot en SanctindeMeds wordt hier toch niemand afgezeken?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 16 december 2012 @ 16:10:

Oké, mag ik nou voor eens en altijd weten wt QED is? Ik ben tenslotte ook al 2 jaar, 3 maanden, 1,5 week en 1 dag in onzekerheid gehouden over wat HRS inhield. Ik wor altijd overal buitengehouden

En dan nu meer belangrijker zaken:

Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?Liggen laten en in alle rust de pijp uit laten gaan, dat is de natuur. Mijn zoon heeft hem bovendien geclaimd voor zijn verzameling amfibieën-op-sterk-water.
En moet ik dan wel of niet de buurjongens uit de buurt houden, die hem terug het water in willen gooien? Wat biedt je zoon?
Later is nu
Ach steamer, het begrip parodie is niet makkelijk.

Wat betreft die kikker, die heeft nog een kans, leg hem op de rug, geef met je wijsvinger massage op zijn borstkas en intubeer hem met een rietje.

Daarna een infuus met antidepressiva en wat paardenmiddelen, ondertussen besprenkelen met bach bloesem remedie en mantra's zingen.

Laat Marianne Thieme niet in zijn buurt, want die wil hem op haar prinsjesdaghoed nieten.
Bieber; je moet straks op 18 uur een persconferentie geven en vanavond is er een stille tocht.
De kikker ligt nu in een dekentje op de bank. Maar het lijkt erop dat hij net zo knapperig wordt als de wormen. Ik weet het niet hoor, met mijn dierenliefde. Volgens mij doe ik iets niet goed. Wat zou het zijn? Intuberen ging ook al niet goed; bij gebrek aan rietje heb ik een stuk tuinslang genomen. Dat paste maar nét.

En dankje dat je mijn amoniasi..eh.. dinges te grabbel gooit. Nu weet dus iedereen straks dat ik het ben, die die pc doet.
Later is nu
Ik hoor net dat de Kikkerbescherming het draaiboek kwijt is. Lenie 't Hart is al onderweg naar de brug, dus Drammer als je zo vriendelijk zou willen zijn die kikker even te verdonkeremanen dan graag. Anders zit ik weer met een jankende zoon de hele dag.
quote:Dreamer schreef op 16 december 2012 @ 16:12:

Kunnen we ook tags weg laten halen? Ik zie 'forummers-afzeiken' erbij staan en behalve ElisnogBora, LadyvolmetSnot en SanctindeMeds wordt hier toch niemand afgezeken?

Zolang we dat zelf maar weten.

Lekker laten roeptoeteren verder.
Ik heb iedereen de wind uit de zeilen genomen en de kikker pontificaal in de plomp gegooid. Hij rilde even leek het (is het écht niet te koud voor zo'n beest? Hij heeft maar zo'n dun velletje en bijna geen spek dat wilde hij ook niet eten, trouwens.. )

Dit alles op aanwijzing van de experts van Google Earth. Ik heb nog geprobeerd Freek te bereiken, maar die nam natuurlijk z'n telefoon weer niet op. Zal wel weer oerang oetangs aan 't filmen zijn, alsof dat veel belangrijker is dan mijn kikker.
Later is nu
Oei.. een reiger.. daar had ik even niet op gelet..

Eh.. dat is ook heel diervriendelijk toch? Een kikker aan een reiger voeren? Het was geen bio-industriekikkert, gewoon een vrije uitzwemkikker, dus.
Later is nu
Ik zou de QED even bellen voor de zekerheid.....
Wat betekend parodie eigenlijk? Ik heb net even op wikipedia gekeken en het is zoiets van dat, nou ja, het komt erop neer dat je dan andere mensen voor de gek houdt en min of meer dat het eigenlijk niet waar is wat je schrijft.

Waarom heet dit topic dan zo? Dit is toch gewoon een lot genoten topic?
Ga in therapie!
Laat je niet door die namen op het verkeerde zwemvlies zetten, Brilkikker. Vrije uitzwem klinkt heel heppiedepeppie maar feitelijk betekent het alleen dat deze kikkers 10 vierkante centimeter extra kroos kregen. Ik denk dat je het juiste gedaan hebt. Reigers zijn dol op geroosterde kikkerbillen.
Ga in therapie!
Duhuh, Loerdernora, daar gaat de QED zich mee bezighouden Trouwens die staan echt niet in het telefoonboek of zo. Top secrat binznes.
Ga in therapie!
Parodie is toch die gezelligheid met die zweefmolen en die sangriatent?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou ja, dat dacht ik dus ook. Met die opgetuigde wagens die door de straat rijden en muziek en zo.
Ga in therapie!
Ooohh, Sángria, daar kan ik wel een tent van op jah
Later is nu
En ik lees niet selectief, reageer wel zo.

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven