Topic parodie deel twee.
zondag 16 december 2012 om 12:21
zondag 16 december 2012 om 16:10
Oké, mag ik nou voor eens en altijd weten wt QED is? Ik ben tenslotte ook al 2 jaar, 3 maanden, 1,5 week en 1 dag in onzekerheid gehouden over wat HRS inhield. Ik wor altijd overal buitengehouden
En dan nu meer belangrijker zaken:
Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?
Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?
Later is nu
zondag 16 december 2012 om 16:18
quote:Dreamer schreef op 16 december 2012 @ 16:10:
Oké, mag ik nou voor eens en altijd weten wt QED is? Ik ben tenslotte ook al 2 jaar, 3 maanden, 1,5 week en 1 dag in onzekerheid gehouden over wat HRS inhield. Ik wor altijd overal buitengehouden
Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?Liggen laten en in alle rust de pijp uit laten gaan, dat is de natuur. Mijn zoon heeft hem bovendien geclaimd voor zijn verzameling amfibieën-op-sterk-water.
Er ligt hier op de brug een kikker. Zal ik de dierenambulance bellen? Of is er een andere organisatie dat zich inzet voor 'kikkers boven water in koude dagen'?Liggen laten en in alle rust de pijp uit laten gaan, dat is de natuur. Mijn zoon heeft hem bovendien geclaimd voor zijn verzameling amfibieën-op-sterk-water.
zondag 16 december 2012 om 16:24
Ach steamer, het begrip parodie is niet makkelijk.
Wat betreft die kikker, die heeft nog een kans, leg hem op de rug, geef met je wijsvinger massage op zijn borstkas en intubeer hem met een rietje.
Daarna een infuus met antidepressiva en wat paardenmiddelen, ondertussen besprenkelen met bach bloesem remedie en mantra's zingen.
Laat Marianne Thieme niet in zijn buurt, want die wil hem op haar prinsjesdaghoed nieten.
Wat betreft die kikker, die heeft nog een kans, leg hem op de rug, geef met je wijsvinger massage op zijn borstkas en intubeer hem met een rietje.
Daarna een infuus met antidepressiva en wat paardenmiddelen, ondertussen besprenkelen met bach bloesem remedie en mantra's zingen.
Laat Marianne Thieme niet in zijn buurt, want die wil hem op haar prinsjesdaghoed nieten.
zondag 16 december 2012 om 16:28
De kikker ligt nu in een dekentje op de bank. Maar het lijkt erop dat hij net zo knapperig wordt als de wormen. Ik weet het niet hoor, met mijn dierenliefde. Volgens mij doe ik iets niet goed. Wat zou het zijn? Intuberen ging ook al niet goed; bij gebrek aan rietje heb ik een stuk tuinslang genomen. Dat paste maar nét.
En dankje dat je mijn amoniasi..eh.. dinges te grabbel gooit. Nu weet dus iedereen straks dat ik het ben, die die pc doet.
En dankje dat je mijn amoniasi..eh.. dinges te grabbel gooit. Nu weet dus iedereen straks dat ik het ben, die die pc doet.
Later is nu
zondag 16 december 2012 om 16:32
zondag 16 december 2012 om 16:34
Ik heb iedereen de wind uit de zeilen genomen en de kikker pontificaal in de plomp gegooid. Hij rilde even leek het (is het écht niet te koud voor zo'n beest? Hij heeft maar zo'n dun velletje en bijna geen spek dat wilde hij ook niet eten, trouwens.. )
Dit alles op aanwijzing van de experts van Google Earth. Ik heb nog geprobeerd Freek te bereiken, maar die nam natuurlijk z'n telefoon weer niet op. Zal wel weer oerang oetangs aan 't filmen zijn, alsof dat veel belangrijker is dan mijn kikker.
Dit alles op aanwijzing van de experts van Google Earth. Ik heb nog geprobeerd Freek te bereiken, maar die nam natuurlijk z'n telefoon weer niet op. Zal wel weer oerang oetangs aan 't filmen zijn, alsof dat veel belangrijker is dan mijn kikker.
Later is nu
zondag 16 december 2012 om 17:22
Wat betekend parodie eigenlijk? Ik heb net even op wikipedia gekeken en het is zoiets van dat, nou ja, het komt erop neer dat je dan andere mensen voor de gek houdt en min of meer dat het eigenlijk niet waar is wat je schrijft.
Waarom heet dit topic dan zo? Dit is toch gewoon een lot genoten topic?
Waarom heet dit topic dan zo? Dit is toch gewoon een lot genoten topic?
Ga in therapie!
zondag 16 december 2012 om 17:25
Laat je niet door die namen op het verkeerde zwemvlies zetten, Brilkikker. Vrije uitzwem klinkt heel heppiedepeppie maar feitelijk betekent het alleen dat deze kikkers 10 vierkante centimeter extra kroos kregen. Ik denk dat je het juiste gedaan hebt. Reigers zijn dol op geroosterde kikkerbillen.
Ga in therapie!