Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Eleonora schreef op 16 december 2012 @ 16:32:

[...]

Zolang we dat zelf maar weten.

Lekker laten roeptoeteren verder.Huilies die zjeauleaurs zijn dat ze geen nickverbastering krijgen
Ja Croma dat is parodie, ik heb er al weer zin in straks in februari, drie dagen comazuipen en verkleed gaan als een tafel.
waar is de Huilie Rescue Qed als je ze nodig hebt?
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 december 2012 @ 17:50:

waar is de Huilie Rescue Qed als je ze nodig hebt?Meldt zich! Wie wordt er nou weer afgezeken door dat stelletje zure sloten hier? En is er al iemand van Het Groepje gesignaleerd zodat ik die even lekker kan bashen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2012 @ 19:10:

[...]

Meldt zich! Wie wordt er nou weer afgezeken door dat stelletje zure sloten hier? En is er al iemand van Het Groepje gesignaleerd zodat ik die even lekker kan bashen?Als jij gaat bashen verklap ik dat je de oude Groentburger ben, lekker pûh.
Vanaf nu is LieveVolleMort mijn beste forumdinnetje. Zij heeft me (eindelijk) uitleg gegeven. Zoveel dank hiervoor LVM!!
Later is nu
quote:Very__Cherry schreef op 16 december 2012 @ 17:29:

Parodie is toch die gezelligheid met die zweefmolen en die sangriatent?

Ja hoor lieverdje. Elk jaar weer een succes met allerlei bijbeunende acteurs en slecht Mexicaans eten.

Vroeger alleen voor elito's en alto's, tegenwoordig kom je de deelnemers aan O, o Cherso er ook tegen.
quote:foxytoxy schreef op 16 december 2012 @ 19:13:

[...]

Als jij gaat bashen verklap ik dat je de oude Groentburger ben, lekker pûh.

Secretia!

Ik zit erover te denken om terug te komen als Tante Sardonia, wat zeggen jullie daarvan?
quote:foxytoxy schreef op 16 december 2012 @ 19:44:

Ik zit erover te denken om terug te komen als Tante Sardonia, wat zeggen jullie daarvan?Afgezaagd. Ik was al Tante Sarcasmia toen jij nog in de luiers zat.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Dreamer schreef op 16 december 2012 @ 19:40:

Vanaf nu is LieveVolleMort mijn beste forumdinnetje. Zij heeft me (eindelijk) uitleg gegeven. Zoveel dank hiervoor LVM!!

En wederom is een groepje geboren! Ik ook van jou, lieve Drammert van me .

Ik ga een overzicht maken in Excel van de groepjes waarin ik zit en de leden daarvan, want ik zie door de bomen het bos intussen niet meer. Voor je 't weet bash ik de verkeerde en dan zijn de gapen natuurlijk raar. Wat een gedoe zeg, ik wist niet dat er zo veel vast zat aan een Belangrijke Status op het forum

Ik zit erover te denken om terug te komen als Tante Sardonia, wat zeggen jullie daarvan?Leuk. Dan doe ik Tante Pollewop. En dan openen we een topic van De Kletstantes. En als we dan twaalf tantes bij elkaar hebben doen we een ledenstop, anders wordt het zo'n onoverzichtelijke zooi. Weet je wat, als ik klaar ben met mijn excelsheet maak ik alvast een tabel! Met jompels en zo!
quote:Eleonora schreef op 16 december 2012 @ 19:40:

[...]

Ja hoor lieverdje. Elk jaar weer een succes met allerlei bijbeunende acteurs en slecht Mexicaans eten.

Vroeger alleen voor elito's en alto's, tegenwoordig kom je de deelnemers aan O, o Cherso er ook tegen.Jij staat dus vooraan, begrijp ik?
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2012 @ 19:55:

[...]

Leuk. Dan doe ik Tante Pollewop. En dan openen we een topic van De Kletstantes. En als we dan twaalf tantes bij elkaar hebben doen we een ledenstop, anders wordt het zo'n onoverzichtelijke zooi. Weet je wat, als ik klaar ben met mijn excelsheet maak ik alvast een tabel! Met jompels en zo!

Met jullie namen zijn jullie bijna een strip van Suske en Wiske.. laat ik mezelf dan maar Bobbie noemen. Pas ik er helemaal bij..

Mag ik ook in hullie groepje?
Later is nu
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 december 2012 @ 17:46:

[...]

Huilies die zjeauleaurs zijn dat ze geen nickverbastering krijgenPrecies Satépatatmets, de kift is het, zowaar ik Leoisgoorja heet.

Ik zit erover te denken om terug te komen als Tante Sardonia, wat zeggen jullie daarvan?Fantastisch. Dat kom ik terug als 'Cynica de Bergerac'.
quote:Dreamer schreef op 16 december 2012 @ 20:02:

[...]

Met jullie namen zijn jullie bijna een strip van Suske en Wiske.. laat ik mezelf dan maar Bobbie noemen. Pas ik er helemaal bij..

Mag ik ook in hullie groepje? Tuurlijk., Maar Bobbie vind ik niks. Als je jezelf Tante Schanulleke noemt ben je van harte welkom!

Ik zal je vast in de tabel zetten,

Dames, er zijn nog negen kletstantes te vergeven. Haast u, want vol is vol!
Ach welja, ik heb toch de ruggengraat van een lappenpop, kan ik hier ook wel voor uitkomen. Tante Schanulleke is het.
Later is nu
Fijn dat je zo lekker meewerkt, Tante Schanulleke.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2012 @ 19:49:

[...]

En wederom is een groepje geboren! Ik ook van jou, lieve Drammert van me .

Ik ga een overzicht maken in Excel van de groepjes waarin ik zit en de leden daarvan, want ik zie door de bomen het bos intussen niet meer. Voor je 't weet bash ik de verkeerde en dan zijn de gapen natuurlijk raar. Wat een gedoe zeg, ik wist niet dat er zo veel vast zat aan een Belangrijke Status op het forum Ik vind jou inderdaad wel een beetje een groepssloerie worden ja. Een 'forumgangbanger' als het ware.
Wie zal ik eens zijn, tantewise?

Tante Bet?
Tante Pollewop is niet uit Suckse en Whipse maar uit Pinkeltje, LedenStopDeMoord. Ik noem mezelf dan ook Idéfixe sodak er helemaal bij hoor. Hopelijk krijg ik binnenkort ook een uitnodiging op de mat.
Ga in therapie!
Je kan wel merken dat Sodeju ken u danse afgelopen is. Geen fuk te doen op de zondagavond.
Ga in therapie!
En boer zoek je nou nog steeds is ook weg.
Later is nu
Ik doe niet aan forumgangbangen, ben veel te bang om online genitale wratten op te lopen.
Your luck's about to change, cher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven