Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo ik zit al vanaf 5 uur voor (achter) het keukenraam te wachten op de apocalyps. Iemand suggesties voor thematische hapjes? Ik heb van alles, vooral blikvoer.

PS: voor het RUW food festival stel ik als dessert voor: opengewerkte cactus, met citroenmerenque en daarin heel sneaky een injectienaald verstopt. Wie hem vindt krjigt een BEO goodiebag.
Ik slaap vandaag uit. Als de boel toch naar de haaien gaat neem ik het er nu even van. Het lijkt me namelijk behoorlijk vermoeiend, vergaan dus.

Wanneer is het BEO RUWfoof festival eigenlijk?
Wat doe je dan wakker? Of ben je weer aan het slaapforummen?

Wat dacht je van een aardbolletje Rocky Road ijs met echte stukjes meteoriet?
Ga in therapie!
Happy Einde van de Wereld dag

Zien we elkaar aan het andere eind van het zwarte gat? En wie heeft die blinddoeken nou weer neergelegd, dat is toch heel niet nodig?

Ik vind het wel spannend hoor, zo'n themafeest waar iedereen aan meedoet. Toch een beetje Project X Haren Extreem, zeg maar. Maar goed, die Maya's hadden de uitnodigingen natuurlijk ook veel eerder verstuurd.

Tot later

Later is nu
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 07:31:

Wat dacht je van een aardbolletje Rocky Road ijs met echte stukjes meteoriet?Half zeven is voor mij uitslapen Dunenzo.
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 07:31:

Wat dacht je van een aardbolletje Rocky Road ijs met echte stukjes meteoriet?Waarom toch nou elke keer weer die afgezaagde meteoriet? Zo obligaat. Kan de wereld nou niet een keer ergens anders door vergaan?
quote:Dreamer schreef op 21 december 2012 @ 07:55:

Maar goed, die Maya's hadden de uitnodigingen natuurlijk ook veel eerder verstuurd.

Fuck the Maya's. Een beetje de wereld laten vergaan en d'r zelf ruim op tijd tussenuit naaien. Stelletje lafbekken die Maya's,
3-D brilletjes hier af te halen!!!!

In ruil voor een laatste stevige beurt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Moet ik vandaag mijn vriend nog confronteren met hetgeen ik gisteren in zijn broekzak heb gevonden, of heeft dat allemaal geen zin meer?
Nou Herrie_Merrie, het zal wel stormlopen bij jou voor de deur .
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2012 @ 08:34:

Nou Herrie_Merrie, het zal wel stormlopen bij jou voor de deur .

Het is nog stil, dat geef ik toe, Lady Valmaardood.

Maar dat komt omdat hier aan het eind van de straat een UFO de doorgang verspert.
quote:Very__Cherry schreef op 21 december 2012 @ 08:32:

3-D brilletjes hier af te halen!!!!

In ruil voor een laatste stevige beurt.Ik kom er aan en neem mijn eigen bril mee! (hygiëne)
Een ufo? Dat is nog niks. Hier in de voortuin staat sinds een uur of zeven ineens een reusachtige vulkaan te pruttelen en te roken. En ik word nu al doodmoe van die tsunami's elke vijf minuten. Ik kan wel blijven dweilen man.
quote:Eleonora schreef op 21 december 2012 @ 08:55:

[...]

Ik kom er aan en neem mijn eigen bril mee! (hygiëne)Groot gelijk. Kerrie_Derrie staat nou niet direct bekend om haar uitnemende toilethygiëne.
Hier schijnen vleesetende zombies een eind aan de mensheid te komen maken. Ik keek vanmorgen rond op het schoolplein en volgens mij waren ze al onder ons. Of dragen vleesetende zombies geen zwembadblauwe crocs met bont er in en een rode Gaastrajas tot op de heup bij maat 54?
Einde-in-zicht-hoora, het zijn geen vleesetende zombies die het einde van de wereld gaan uitvoeren, maar de Illllu... de illumona.... de illuminasio.... nou ja, die verlichte types dus!!!!
Your luck's about to change, cher.
Hier is het nog donker.
Ga in therapie!
Wat een raar vooroordeel weer. Niet iedereen met een rode Gaastrajas is een vleesetende zombie hoor. Ik heb ook een rode Gaastrajas, en ik ben overtuigd veganist. Dus niet meteen iets roeptoeteren als je er geen verstand van hebt.
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 09:05:

Hier is het nog donker.Hier ook. Maar dat komt door de aswolken. Heb jij ook een vulkaan in de tuin of hebben de kosmonauten bij jou gewoon de zon uit gedaan?
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 09:05:

Hier is het nog donker.Wie weet blijf jij dan alleen over, na het einde van de wereld!
quote:LadyDarbanville schreef op 21 december 2012 @ 09:04:

Einde-in-zicht-hoora, het zijn geen vleesetende zombies die het einde van de wereld gaan uitvoeren, maar de Illllu... de illumona.... de illuminasio.... nou ja, die verlichte types dus!!!!Illusionisten. Ik heb die Hans Klok altijd al een onbetrouwbaar sujet gevonden.
De illiminuties ja! Die nemen het over erna hè. Ik heb me voor de zekerheid vorige week maar opgegeven maar heb m'n contributie nog niet betaald. Nou ja, we zien wel. Zo streng zullen ze toch niet zijn?

Ladyontheboard, de maya's bestaan nog hoor. Ik heb er thuis twee zitten. Ze hebben tegenwoordig alleen niet meer van die spleetoogjes en verentooien dus je kan er op straat zo voorbij lopen zonder dat je wat doorhebt.

Hier zijn een paar hedendaagse exemplaren:

Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 09:10:

Ladyontheboard, de maya's bestaan nog hoor. Ik heb er thuis twee zitten. Ze hebben tegenwoordig alleen niet meer van die spleetoogjes en verentooien dus je kan er op straat zo voorbij lopen zonder dat je wat doorhebt.

Hier zijn een paar hedendaagse exemplaren:

Leuk! Maken ze ook schoon in huis?
Hier nog één:

Het is heerlijk wakker worden met jullie
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven