Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die leest hier niet, toch? En dan mag ut, vind ik .
Later is nu
hou nou toch es op met die vergane wereld, straks krijg je een selfcleaning professie, daar zit toch niemand op te wachten?

Klepelenklokora je kerstcadeau is onderweg, in dit tempo schat ik dat ie er binnen nu en een half uur is. Kijk goed uit je keukenraam. En niet aaien!!!!
Aaaahhhhhhhh Slaaniseenpets, dat had je nou níet moeten doen!

Wat eng vies lief!
Goed he? dat kan je dus bereiken met een beetje genmanipulatie!
Ik ging toch naar Enschede, voor Serious Request, neem ik hem/haar/het meteen mee, voor de veiling!

Goed idee, no?
FanaticalRats, nu willen wij uiteraard ook weten wat je aan Ellenlangesnorra gestuurd hebt.

Was het een genetisch gemanipuleerde postduif? Zoooooo 2009 vind ik die.
Your luck's about to change, cher.
Ik was in slaap gevallen...watskeburt?
Vets heeft Heteclitora een cadeautje gestuurd. En sindsdien hebben we niets meer van Heteclitora gehoord...
Ik denk dat ze een schimmel gekregen heeft. Te vervoegen waar ze wil, als ze maar niet aait. Die van Sinterklaas liep toch nog werkloos rond.
Later is nu
Drambeurt, een schimmel, Eivanhetfora, echt? ze heeft toch geen noten gegeten!

Ik heb trouwens een leuk idee. Wat eet je nu heet het.

Zal ik dan beginnen.

Ik eet een mandarijn, want ik heb wat te vieren.
Je eet wat je bent, miserabele
Stameltenkletst, die uitdrukking heb ik nooit begrepen. Dus als vleeseter ben je een koe of een varken en als vegetariër een wortel? En een feestelijke raw-foodie is een mandarijn?
jij ben miserabele en dus eet je ook miserabele, een schamele mandarijn dus.

honger lijden voor jou.

Omdat je zo'n moeite hebt met uitdrukkingen hier nog één:

in wind en regen, kom je niemand tegen
Hé Mindmepmeds, TO is er echt uitgepeerd hè?
ja Jumboo zoals gewoonlijk.
Zo, daar ben ik weer. Druk zeg, in Enschede, jemig! Sjaanwilietsvets, ik ben je cadeau kwijtgeraakt terwijl ik bij de brievenbus stond te wachten. Een paar veiligheidsspelden en camerajongens wilden wel helpen zoeken in ruil voor orale seks dus ik heb geen káken meer. Helaas je creatie niet teruggevonden. En toen moest ik ze pp ook nog 15 euro brtalen. 'Voor het goede doel' zeiden ze. Ach ja, en zo is het ook. Alles voor de actie he.
Help

Jarenlang heb ik mij voorbereid op het einde der tijden. De Maya's voorspelden het al, Nostradamus en Archimedes onderschreven de bevindingen. Moderne wetenschap zag het ook: de wereld zou vergaan. Er was nog wat onenigheid over de exacte datum, dus op 22 mei was ik paraat. 22 Oktober was ik alert. Gisteren was ik er klaar voor.

Ik werd niet toegelaten op de Pic de Bugarach, maar kampeerde op een nabij gelegen top in een tentje. Wat er ook gebeurde, IK zou overleven. Ik had me voorbereid. Ik stond dichter bij God, Allah, Boeddha en Shakra dan enig ander. Laat die Aliens, vloedgolf, zonnevlam of meteoriet maar komen.

En nu zijn we er nog. Ik heb niets meer. Geen eten, want dat was toch niet nodig. Geen vrienden, want niemand wilde me meer steunen, nadat ik al ruim een half jaar op hun financiën had geteerd en steeds weer bij een ander gebivakkeerd.

Het is ijzig koud in Frankrijk, ik heb alleen nog mijn tentje, m'n dekbed en m'n mobiele telefoon.

Wat moet ik doen?
Later is nu
waarom geloof je die maya's eigenlijk? Ga gewoon es naar een echte dokter
ik zou gewoon naar het uwv gaan voor een uitkering.
Nou, Maya's hebben echt bestaan hoor! Bewijs genoeg!

Strandpijn, voor een uitkering heb je een adres nodig en de camping in Frankrijk werd hiervoor niet geaccepteerd.
Later is nu
Meds, waar zit je?!

Kan die pastinakenpuree met buskruit weg bij de salade met voetzoekers op het RUW food event?

Één vlam er bij en de ruiten liggen er uit!
Ik ben hier, je hebt het weer helemaal verkeerd begrepen aronoele Het is niet RUW FOOD het is ROUW FOOD.

Wat kan je nog meer serveren dan een laffe bak koffie en een kleffe cake?
zandkoekjes?

Of iets met marshmallows

f
Ik denk meer in deze richting.

Ga in therapie!
Ja koekoek!

Gisteren werd ik nog gedwongen om croissants met kerstbalscherven te maken en nu moet ik ineens over op natte cakes en bechamelsaus.

Hebben jullie borderline of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven