Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, en ze brengen zelfs ontbijt op bed Je moet ze wel goed trainen, maar die investering is het echt wel waard.

Dromert, wat doe jij wakker?
Ga in therapie!
Iemand nog ideetjes voor een gezellig muziekje erbij?

Wacht, even mijn grote vriend Google raadplegen. O. Dit? Echt? Dan maak ik er net zo liefst meteen zelf een end aan.
Ga in therapie!
Beamer, heb je nog een voorspellende droom gehad? Is het onzin, dat einde van de wereld, of gaan we er echt aan?

En zo ja, hoe???

Ik denk, iemand die zich Dromer noemt weet dat vast wel.
Your luck's about to change, cher.
Ik heb gedroomd over mandarijntjes met kaarsjes erin LapenFilet. Heel feestelijk eigenlijk. Maar nou weet ik niet of dat een vredige aarde of een uit elkaar vallende aarde voorspeld. Er zat geen touwtje om het mandarijntje.. het leek niet zo stabiel allemaal.

Sja.. dromenuitleg is nog echt een ingewikkelde kunde hoor. Soms moet je er wat creativiteit tegenaan gooien om er nog wat van te maken.
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2012 @ 09:05:

Wat een raar vooroordeel weer. Niet iedereen met een rode Gaastrajas is een vleesetende zombie hoor. Ik heb ook een rode Gaastrajas, en ik ben overtuigd veganist. Dus niet meteen iets roeptoeteren als je er geen verstand van hebt.

Heb jij er ook zwembadblauwe crocs met bontvoering bij? Nee? Nou dan. Over roeptoeteren gesproken.

Ik zet je onder de negeerknop, net als iedereen die zeikt over Serious Request. Lekker rustig!
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2012 @ 08:28:

[...]

Waarom toch nou elke keer weer die afgezaagde meteoriet? Zo obligaat. Kan de wereld nou niet een keer ergens anders door vergaan?

Ik bedoel dus deze, Lezenvoorjejejstoort.

(Ik snap het niet, ik druk elke keer op het icooontje met die berg maar dan krijg ik toch een ijsje?)

Verzin dan zelf iets als je zo nodig nog "crejatief" wil zijn op je laatste dag. Jij wil zeker weer zoiets.

(O kijk, nou doet 'ie het wel.)

Echt zo'n ding voor overachieving moeders. Bovendien haat ik marsepein. Ik ga denk ik aan de tijgernootjes. Gewoon omdat het kan.
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 21 december 2012 @ 09:30:

[...]

Heb jij er ook zwembadblauwe crocs met bontvoering bij? Nee? Nou dan. Over roeptoeteren gesproken.

Ik zet je onder de negeerknop, net als iedereen die zeikt over Serious Request. Lekker rustig!Poe, Serious Request. Ik weet niet of het al gezegd is want ik heb niet alles gelezen, maar ik snap dat hele SR gedoe niet. Wat heb je er nog aan als de wereld toch vergaat?
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 09:32:

[...]

Ik ga denk ik aan de tijgernootjes. Gewoon omdat het kan.Wat hebben tijgernootjes nou weer te maken met de apocalyps? Ik heb nu een pan waterzooi opstaan. Vanwege die tsunami's. Oggot, dat heb je er weer een.
Kunnen we dat glazen huis niet vol laten lopen? Dan zijn we daar in elk geval vanaf.

Tijgernootjes ja. Gewoon omdat het kan. Omdat het er niet meer toe doet dat er verzadigde vetten in zitten en te veel zout. En omdat ik er trek in heb, ook al is het nog maar ochtend.
Ga in therapie!
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2012 @ 09:54:

[...]

Poe, Serious Request. Ik weet niet of het al gezegd is want ik heb niet alles gelezen, maar ik snap dat hele SR gedoe niet. Wat heb je er nog aan als de wereld toch vergaat?

Het gaat om het idééé! De gedachte er achter. Vergaan doen we toch ook met z'n allen? En dat doen we dan in ieder geval met het idee dat we iets voor baby's hebben gedaan voor we gingen.

Snap dat dan. Het is net zoiets als een aflaat uit de middeleeuwen.
Tijgernootje, die extra kilo's merk je inderdaad toch niet meer op als je geannihileerd in de ruimte rondzweeft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2012 @ 09:55:

[...]

Wat hebben tijgernootjes nou weer te maken met de apocalyps? Ik heb nu een pan waterzooi opstaan. Vanwege die tsunami's. Oggot, dat heb je er weer een.Lady...? Lady...???
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 21 december 2012 @ 09:30:

[...]

Ik zet je onder de negeerknop, net als iedereen die zeikt over Serious Request. Lekker rustig!

Maar goed, doe maar of je het over iemand anders hebt. Volgens jouw beschrijving ben je gewoon zélf een zombie

DubbelNootje, ik mis op die taart dan toch het mandarijntje.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 10:15:

[...]

Lady...? Lady...???Ik zag net wel een alu-hoedje gaan.. dat die kunnen drijven he?
Later is nu
Wazzikweer. Lief dat jullie je zo'n zorgen om mij hebben gemaakt, maar 't was niet nodig hoor. Ik heb mijn zwemdiploma bij me.
Nuh-uh, Remaerd, Neel-O heeft een gróene Gaastrajas. Vloekt als een matroos bij die zwembadblauwe crocs trouwens.
Ga in therapie!
Pfff... wat een oplichting! Stel je voor dat je gecontroleerd wordt.
Ga in therapie!
LaatjeZaltochNot, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen: dat is niet je zwemdiploma, dat is de reddingsboei waar je op moest zitten vanwege je aardbeien.
Later is nu
Gedverkletsie, als de wereld nu niet vergaat dan heeft de Paus gelijk. En dat moeten we ook niet willen.

Zullen we het einde van de wereld niet actief een handje moeten helpen?
Goed idee, KerstKloksie; wat stel je voor?
Ik heb de koelkast alvast opengezet.
quote:dubiootje schreef op 21 december 2012 @ 10:11:

Kunnen we dat glazen huis niet vol laten lopen? Dan zijn we daar in elk geval vanaf.

Briljant idee duup. Ik zie het al helemaal voor me.

Mojje kiek'n, Giel verzoept!

Ach joa, stadse frats'n. Kom, wi-j goat zoep'n!
Ik moet Gerard dan redden!
quote:foxytoxy schreef op 21 december 2012 @ 11:20:

Ik heb de koelkast alvast opengezet.condooms gebruikt? Seks gehad met een medemens van hetzelfde geslacht m/v? toch?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 21 december 2012 @ 11:41:

[...]

condooms gebruikt? Seks gehad met een medemens van hetzelfde geslacht m/v? toch?Ik heb je gestafd wegens het noemen van een naam van een forummert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven