Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 11:31:

Die vrouw van Astro TV zegt net dat ik vanavond de man van mijn leven ga ontmoeten. Heeft iemand enig idee hoe je op zondag in het centrum van een wereldstad aan condooms kan komen?

Help!!?Als je mazzel hebt en het is de man van je dromen, dan heb je een Komo zak nodig. Die heb ik wel; gooi ik mijn vuilnis wel over de schutting bij de buren.
Hier net zo dubriootje. Ik was gewoon allenig met mezelf aan 't quoten, in ons oude toppik. Was wel een interessant gesprek, trouwens.

Nu even bijlezen
Later is nu
Very-Clery, de eerste keer hoef je geen condoom te gebruiken, dat weet je toch? Van een eerste keer kun je niet zwanger raken en/of ziek worden. Dat kan alleen als je het vaker doet.

Overigens, seks op je eerste date, is dat niet heel erg retro?
Later is nu
Goelag? Dat is toch oorlog in Rusland?
dubiootje, 27 seconden geleden

Moet er geen boursin door die macroni? Ik eet nooit macroni zonder boursin.

Wijzig

Sjezus moest ik alles gaan zitten overkopiëren. Volgende keer vv waarschuwen graag ja!
Ga in therapie!
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 11:31:

Die vrouw van Astro TV zegt net dat ik vanavond de man van mijn leven ga ontmoeten. Heeft iemand enig idee hoe je op zondag in het centrum van een wereldstad aan condooms kan komen?

Help!!?Als hij de ware is heb je toch geen condooms nodig.
quote:eleonora schreef op 16 september 2012 @ 11:43:

[...]

Als hij de ware is heb je toch geen condooms nodig.Nee van die eerste keer als je direct weet dat ie Het is, ken je geen enge ziekte oplopen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:39:

[...]

Als je mazzel hebt en het is de man van je dromen, dan heb je een Komo zak nodig. Die heb ik wel; gooi ik mijn vuilnis wel over de schutting bij de buren.

Ah, zie je, ik wist wel dat ik bij tij en ontij wel bij Blijfgewoonrustig terecht zou kunnen.

Mijn zus zei het ook al.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Berry-Berry ; hoe is het met de builenpest tussen je liezen? Niet zo leuk als je daar last van hebt en je komt vandaag de man van je dromen tegen. Kun je ze niet lekprikken en uitpeuteren met een tandenstoker?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:42:

Goelag? Dat is toch oorlog in Rusland?Nee, das een kapsalon.
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 11:41:

Very-Clery, de eerste keer hoef je geen condoom te gebruiken, dat weet je toch? Van een eerste keer kun je niet zwanger raken en/of ziek worden. Dat kan alleen als je het vaker doet.

Maar met de man van je leven kun je het toch gewoon sowieso onveilig doen?
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 11:44:

[...]

Nee, das een kapsalon.Jij bent in de war met een patatje oorlog. Een kapsalon is een Turkse delicatesse.
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 11:44:

[...]

Nee van die eerste keer als je direct weet dat ie Het is, ken je geen enge ziekte oplopen.Zie je, ik wist het gewoon. Ik ken hem nu nog niet, maar goed in een paar uur kan er veel veranderen. Zouden ze in Afrika ook moeten doen, alleen maar seksen met mensen die je nog niet kent, zou het hele Aids probleem opgelost zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:44:

Berry-Berry ; hoe is het met de builenpest tussen je liezen? Niet zo leuk als je daar last van hebt en je komt vandaag de man van je dromen tegen. Kun je ze niet lekprikken en uitpeuteren met een tandenstoker?Ik heb geen tandenstokers, maar wel van die vleesvorkjes, voor amuses. Zou dat ook gaan?
quote:very__cherry schreef op 16 september 2012 @ 11:48:

[...]

Ik heb geen tandenstokers, maar wel van die vleesvorkjes, voor amuses. Zou dat ook gaan?Vast wel. Even ontsmetten door ze een minuut in kokend frituurvet te houden.
Zeg, Blijfgewoonindebuurt, wat heb jij met dat allochtonenvoedsel?
Goelag steek je uit als goe-laasj. Veel mensen schrijven het verkeerd. Op het blik staat het trouwens ook verkeert.
Ga in therapie!
Er zit me al een tijd iets dwars en ik ga het hier toch maar neerzetten. Het voelt alsof onze werelden erg ver uit elkaar liggen en daardoor lijkt het lastig om op elkaar te reageren. Leo is natuurlijk een grote filmster, BGB lijkt alles te kunnen en Meds heeft gewoon een grote bek en zelfs dat heb ik niet. Ik werk maar een paar uur in de week bij de Jumbo. Ik mis gewoon gevoel bij jullie reacties naar mij. Gister vroeg Leo hoe het is op de vleesafdeling, terwijl ik al tien keer heb gezegd dat ik op de zuivelafdeling sta. En vorige week, toen ik zo'n stressvolle dag had omdat er geen melk geleverd was, hebben jullie niet eens gevraagd hoe het met me ging. Terwijl ik het zo druk had dat ik er migraine van kreeg! En ik snap het wel, het is hier drukbezocht en je kan niet alles onthouden, maar als het je echt interesseert, dan vergeet je dat soort dingen niet. Dat doet me pijn.

Wat ik hier mee wil? Ik weet het niet. Het moest me van het hart. Ik vind jullie lieve meiden, maar ik weet niet meer waar ik sta. Hier. In dit topic.
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 11:50:

Zeg, Blijfgewoonindebuurt, wat heb jij met dat allochtonenvoedsel?Ik hartje multiculturele samenleving.
Ik was jullie kwijhijt

Ik zat nog in het ouwe toppik mijn aromat in de strijd te gooien, maar ik zie het alweer, je komt er hier gewoon niet tussen :'(
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2012 @ 11:53:

[...]

Ik hartje multiculturele samenleving.Jij hep seker SP gestemd.
Hebben jullie Astrape onlangs nog gezien? Was die niet helemaal in de bonen vanwege niet afgeleverde bonen ofzoiets? Nou ja...who cares.
Moeite afscheid te nemen van uw huisdier? Google eens op kevinzetjedierop en dan vind je mn site. Wij zorgen voor een elegante oplossing om uw dier voor de eeuwigheid te bewaren. Graag levend aanleveren. Vraag ook naar onze tarieven voor kinderen en kleine bejaarden.
Ga in therapie!
quote:yasmijn schreef op 16 september 2012 @ 11:54:

[...]

Jij hep seker SP gestemd.Nee. De ouderenpartij. Ik ben ook geen 18 meer.
Wie is strapapi?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven