topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:36:

[...]

Ja, het ligt aan jou.

Waarschijnlijk heb je overgewicht. En dan gaat je man vreemd. Logisch.Ja inderdaad! Ga es wat minder forummen en wat meer sporten zeg! Luie zitzak!
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 16:36:

[...]

Nou inderdaad. Doe es ff normaal zeg. Die eeuwige groepsdruk hier altijd.Hoezo heb jij dara last van, jij hoort bij Het Groepje, tegen jou doen hun wel lieff enzsow.
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:36:

[...]

Ja, het ligt aan jou.

Waarschijnlijk heb je overgewicht. En dan gaat je man vreemd. Logisch.

Nee, ik zie er echt nog goed uit, als zeg ik het zelf.. Dat kan het gewoon echt niet zijn.. Ik heb maat 62 en ik ben echt heel trots op m'n figuurtje.

O, en als ik m'n pistool op z'n hoofd zet en vraag of hij me nog aantrekkelijk vindt zegt hij altijd 'ja schatje'.
Jezus moet dat nou van die lullige sneren tegen Yavanna? Het zijn ook altijd dezelfden (maar neeeee, er is echt geen groepje). Het arme kind is gewoon verliefd!

Yavanna, geniet van de liefde, je leeft maar één keer!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 18 juli 2012 @ 16:39:

Jezus moet dat nou van die lullige sneren tegen Yavanna? Het zijn ook altijd dezelfden (maar neeeee, er is echt geen groepje). Het arme kind is gewoon verliefd!

Yavanna, geniet van de liefde, je leeft maar één keer!

Jij noemt dat liefde?

Ik heb al heel wat jaartjes meer ervaring, geloof mij maar, het is beter dat we haar nu een spiegel voorhouden.
quote:dubiootje schreef op 18 juli 2012 @ 16:39:

Yavanna, geniet van de liefde, je leeft maar één keer!Dankje jij begreipt me gelukkig. Die andere zijn maar allemaal heilige broccolli. Net alsof jullie alles goed doen!!!
Weggehaald wegen KUTreacties. Stelletje zure weiven hier
quote:meaghan schreef op 18 juli 2012 @ 16:43:

Ehm, sorry dat ik inbreek maar ik heb zo'n rare bult op me je-weet-wel, daar beneden. Het jeukt ook. Wat is dat? Ik wil niet naar de dokter. Heb het nu zo'n 4 maanden geloof ik.

Ik heb online pillen gevonden, denk dat ik dat eerst maar ga proberen.En nu? Wat is je vraag?
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 16:42:

[...]

Dankje jij begreipt me gelukkig. Die andere zijn maar allemaal heilige broccolli. Net alsof jullie alles goed doen!!!Ik heb heus ook wel een paar (kleine) foutjes maar daar vertel ik niks over. Liever fakkel ik anderen af op de dingen die zíj fout doen. Daar voel ik me dan superieur door en dat heeft weer een positieve invloed op mijn humeur.
Nou zeg does es normaal!

Ehm, sorry dat ik inbreek maar ik heb zo'n rare bult op me je-weet-wel, daar beneden. Het jeukt ook. Wat is dat? Ik wil niet naar de dokter. Heb het nu zo'n 4 maanden geloof ik.

Ik heb online pillen gevonden, denk dat ik dat eerst maar ga proberen.

Als ze uit Vietnam komen, is het topspul! Heb ik het ook vandaan, via deze link (nee ik ben geen spammerT, ik ben al 14 dagen lid en ben gewoon heul tevreden over dit product)

www.rarebultopmejeweetwel.vn

Ik heb online pillen gevonden, denk dat ik dat eerst maar ga proberen.Da klinkt niet goed hoor, ik zou 112 bellen. Wel alvast met die pillen beginne, zou er 10 ineens pakken, dan helpt het vast sneller.
HELP!!!

Ik zat net de koelkast uit te mesten en toen vond ik een ei. Ik weet bij de heer niet meer wanneer ik het gekocht heb, maar het was nog mooi wit. Ik heb het ei in het water gelegd en het dreef maar voor de helft zeg maar.

Ik moet er even bij vertellen dat we het thuis niet breed hebben, want mijn man is werkloos en ik maak vakantiehuisjes schoon om wat bij te verdienen en we zijn bezig een lening af te betalen die we moesten afsluiten voor een plasma-TV . Bovendien hebben we vijf kinderen en de zesde is onderweg, dus je begrijpt dat ik dat ei best zou kunnen gebruiken.

Kunnen we dat ei nog eten denken jullie?
En wie vinden jullie trouwens de allerbest parodiërende forummer?

En wie de allerslechtste?

Gewoon benieuwd naar hoor, ik wil er écht geen topic van maken waarin iedereen elkaar een veer in de kont komt doen, echt niet.

Ik heb online pillen gevonden, denk dat ik dat eerst maar ga proberen.En anders kan ik je Bach Bloesem Therapie aanbevelen. Ik heb de cursus van zes weken gedaan, heb een plexiglazen bordje met daarop; 'Leo van de Beo, Bach Bloesem Therapeute en Auralezen' naast mijn deur opgehangen en ik help je voor een hoop geld van al je rare bulten af. En als het niet werkt komt dat omdat jij er niet voor open staat.
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:45:

[...]

Ik heb heus ook wel een paar (kleine) foutjes maar daar vertel ik niks over. Liever fakkel ik anderen af op de dingen die zíj fout doen. Daar voel ik me dan superieur door en dat heeft weer een positieve invloed op mijn humeur.Kleine foutjes noem jij dat? Je ben gewoon een ordinaire minnares die allerlei getrouwde verloofden hier loopt te batsen, jij bent niet in de positie om het over moraal te hebben, vind je zelluf wel?
quote:robo schreef op 18 juli 2012 @ 16:48:

En wie vinden jullie trouwens de allerbest parodiërende forummer?

En wie de allerslechtste?

Gewoon benieuwd naar hoor, ik wil er écht geen topic van maken waarin iedereen elkaar een veer in de kont komt doen, echt niet.De beste vind ik jou. En niet om te slijmen hoor, dat vind ik gewoon. De slechtste zeg ik niet, omdat ik geen ruzie met Dubiootje wil krijgen.
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 16:48:

[...]

Kleine foutjes noem jij dat? Je ben gewoon een ordinaire minnares die allerlei getrouwde verloofden hier loopt te batsen, jij bent niet in de positie om het over moraal te hebben, vind je zelluf wel?Ik bats niet. Tussen mij en mijn verloofdes is iets moois, niets platvloers. Zij géven zichzelf aan mij, vrijwillig. Ik ben polysloeriehoerieamorisch, daar kan ik ook niks aan doen.
quinzel!

sorry voor de off-topic
Vaintje, ik heb je gestaft.
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 16:46:

HELP!!!

Ik zat net de koelkast uit te mesten en toen vond ik een ei. Ik weet bij de heer niet meer wanneer ik het gekocht heb, maar het was nog mooi wit. Ik heb het ei in het water gelegd en het dreef maar voor de helft zeg maar.

Ik moet er even bij vertellen dat we het thuis niet breed hebben, want mijn man is werkloos en ik maak vakantiehuisjes schoon om wat bij te verdienen en we zijn bezig een lening af te betalen die we moesten afsluiten voor een plasma-TV . Bovendien hebben we vijf kinderen en de zesde is onderweg, dus je begrijpt dat ik dat ei best zou kunnen gebruiken.

Kunnen we dat ei nog eten denken jullie?Trollo
He Vaintje! *swaait terug*

Zijn wij ook nog verloofd of zwaai je gewoon voor de fun?
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:51:

De beste vind ik jou. En niet om te slijmen hoor, dat vind ik gewoon. De slechtste zeg ik niet, omdat ik geen ruzie met Dubiootje wil krijgen.Oh wat lieffffff!!! Dat had ik nou nooit gedacht, dat iemand MIJ de liefste mooiste beste zou vinden!

Ik vind jou toevallig ook de beste, trouwens.
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:44:

[...]

En nu? Wat is je vraag?Hele OT kwooten mag niet

EN bovendien is het weer typisch Vivaforum. Komt iemand met een serieuze vraag, wordt ze gelijk afgebrand.
Later is nu
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:53:

[...]

Ik bats niet. Tussen mij en mijn verloofdes is iets moois, niets platvloers. Zij géven zichzelf aan mij, vrijwillig. Ik ben polysloeriehoerieamorisch, daar kan ik ook niks aan doen.Laatmaar dan, je weet het zelf toch beter en kruipt steeds maar weer in je slachtofferrol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven