topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dreamer schreef op 18 juli 2012 @ 17:09:

[...]

Hele OT kwooten mag niet[afbeelding]

EN bovendien is het weer typisch Vivaforum. Komt iemand met een serieuze vraag, wordt ze gelijk afgebrand. [afbeelding]

Zijn gewoon praktische adviezen. Open maar het volgende 'waaromisniemandliefhiertegenelkaartopic' pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ja ik heb ene lekke band, hadjewat?
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 17:11:

[...]

Zijn gewoon praktische adviezen. Open maar het volgende 'waaromisniemandliefhiertegenelkaartopic' pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ja ik heb ene lekke band, hadjewat?het is gewoon altijd hetzelfde. TO vraagt een normale vraag en er is één forummer, die wat zegt en íedereen is het er weer mee eens.
Later is nu
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 17:09:

[...]

Laatmaar dan, je weet het zelf toch beter en kruipt steeds maar weer in je slachtofferrol [afbeelding]

Ze is gewoon HSP, snap dat dan! Hoogsensitief zijn is niet hetzelfde als een slachtofferrol.

Je hebt het dan gewoon heel zwaar.
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 17:07:

He Vaintje! *swaait terug*

Zijn wij ook nog verloofd of zwaai je gewoon voor de fun?

voor de fun

maar stuur je wel een mail hoor!

hoe is t met jou en met je dinges en die drie andere zaken waar je toen s over schreef?
quote:robo schreef op 18 juli 2012 @ 17:13:

[...]

Ze is gewoon HSP, snap dat dan! Hoogsensitief zijn is niet hetzelfde als een slachtofferrol.

Je hebt het dan gewoon heel zwaar.Nu de Hap bellen, daar blijf je toch niet mee rondlopen! Maakt net uit dat het midden in nacht is, jee, wat doe je hier nog!
Volgens mij zit ik nu onder de negeerknop
Later is nu
Morgen is minivain jarig en ik moet nog wat verantwoorde hapjes bedenken. Het is een feestje dus het moet lekker zijn, maar wel suikervrij natuurlijk. Nu komt er ook een kindje dat geen soya mag, en een ander kindje is overgevoelig voor alle E-nummers. Heeft er iemand goeie tips?
quote:VotesforLeo schreef op 18 juli 2012 @ 17:07:

[...]

TrolloWat is een trollo? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
quote:vaintje schreef op 18 juli 2012 @ 17:19:

Morgen is minivain jarig en ik moet nog wat verantwoorde hapjes bedenken. Het is een feestje dus het moet lekker zijn, maar wel suikervrij natuurlijk. Nu komt er ook een kindje dat geen soya mag, en een ander kindje is overgevoelig voor alle E-nummers. Heeft er iemand goeie tips?IJsblokjes naturel. Ook wel lekker, met dit warme weer.
Later is nu

Morgen is minivain jarig en ik moet nog wat verantwoorde hapjes bedenken. Het is een feestje dus het moet lekker zijn, maar wel suikervrij natuurlijk. Nu komt er ook een kindje dat geen soya mag, en een ander kindje is overgevoelig voor alle E-nummers. Heeft er iemand goeie tips?Weleens van de zoekfunctie gehoord?
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 17:23:

[...]

Wat is een trollo? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 15:36:

[...]

Gewoon de buurt uitnodigen, kom je ook nog eens mensen tegen die je nog niet kende en zo maak je nieuwe contacten en dat buiten Facebook!

Ik heb het vorig jaar ook gedaan, bij het zwembad, hartstikke leuk geworden.

[afbeelding]

Zo hee, nou mooi dat ik er eindelijk achter ben wie mijn zwembad zo versierd hadden. Het was toch best een saaie achtertuin, wist totaal niet hoe ik er een leuk geheel van moest maken dus ik was hier enorm blij mee.

Waar kan ik het bloemetje naartoe sturen?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Morgen is minivain jarig en ik moet nog wat verantwoorde hapjes bedenken. Het is een feestje dus het moet lekker zijn, maar wel suikervrij natuurlijk. Nu komt er ook een kindje dat geen soya mag, en een ander kindje is overgevoelig voor alle E-nummers. Heeft er iemand goeie tips?

Wij bakken altijd gezellig samen een brood van biologisch-dynamisch maismeel (je was de glutenallergie vergeten namelijk), en als hoogtepunt van het feest eten we dan allemaal een plakje zelfgebakken brood. Is altijd een daverend succes, je moet die oogjes eens zien glimmen.

En terwijl het brood in de oven staat gaan we gezellig buiten bomen knuffelen. Echt hoor, mijn dochters klasgenootjes vechten ieder jaar weer om bij ons op het feestje uitgenodigd te worden.
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 16:15:

Stelletje zure pruimen hier bah bah.Joh, die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat de assistente van de huisarts ze had geadviseerd elke dag met Lactacyd te spoelen?
quote:shahla schreef op 18 juli 2012 @ 17:29:

[...]

Joh, die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat de assistente van de huisarts ze had geadviseerd elke dag met Lactacyd te spoelen?SpammerT. Ik heb je gestafd.
quote:dubiootje schreef op 18 juli 2012 @ 16:23:

INtomyweb, RFR.Alleen serieuze reacties graag! Ik bedoel maar, waar slaat het op om mij meteen therapie aan te sneren? Ga in therapie, nou ja joh, ik mankeer helemaal niks hoor. Heb alleen ADHD, Asperges en nog wat dingen.
Ik heb even een nieuwe nick aangemaakt, in verband met privacy.

Mijn partner is vorig jaar vreemdgegaan en sindsdien schijt de kat van de buren in onze tuin. We hebben er alles aan gedaan om hem weg te krijgen, met een tuinslang op zijn kop geslagen, uit een emmer laten drinken, tandenstokers in de tuin begraven (wel eerst versnipperd, natuurlijk). Uiteindelijk hebben een gat gegraven en daar gestampte muisjes in gestrooid. Sindsdien hebben we de kat niet meer gezien, maar er hangt nu wel een penetrante stank in de tuin.

Wat denken jullie, betekent dit dat ik zwanger ben?

onder welke nick zit ik nu eigenlijk ingelogd, hoe kom ik daar achter?
Spreuken 18:2
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 16:53:

[...]

Ik bats niet. Tussen mij en mijn verloofdes is iets moois, niets platvloers. Zij géven zichzelf aan mij, vrijwillig. Ik ben polysloeriehoerieamorisch, daar kan ik ook niks aan doen.

Ik doe het blijkbaar goed op zuur, want ik kan er weer even tegen zo

[heulserieus]Dit soort dingen vind ik zo leuk van het Viva Forum [/heulserieus]
quote:dreamer schreef op 18 juli 2012 @ 17:18:

Volgens mij zit ik nu onder de negeerknop Ik kan niks garanderen want ik zit ook bij velen onder de negeer maar als ik je nou ff quoot lezen ze het toch nog. Lekker puh, voor ze.
quote:dreamer schreef op 18 juli 2012 @ 17:24:

[...]

IJsblokjes naturel. Ook wel lekker, met dit warme weer.Dan heb ik nog een goedkope tip. Het water even opvangen vanuit de lucht, met zo'n ijsklontjes ding doen, ff in de vriezer en je hebt een geweldig feestje. Voor ieder wat wils!
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 17:31:

[...]

SpammerT. Ik heb je gestafd.Ja, ik ook. Die spammerts moeten gewoon eens opzoutuh hier.
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 17:09:

[...]

Laatmaar dan, je weet het zelf toch beter en kruipt steeds maar weer in je slachtofferrol [afbeelding]

Dat doe ik helemaal niet, maar ik hou er over op, het doet tóch alleen maar pijn. Let niet op mij, het geeft niet dat ik huil.

Aaaah goeie tips lees ik hier, dankjulliewel!

Wat doen we ondertussen met onze poes trouwens...... want die kan niet zo goed met kinderen omgaan....
quote:satchel schreef op 18 juli 2012 @ 17:34:

Mijn partner is vorig jaar vreemdgegaan en sindsdien schijt de kat van de buren in onze tuin. We hebben er alles aan gedaan om hem weg te krijgen, met een tuinslang op zijn kop geslagen, uit een emmer laten drinken, tandenstokers in de tuin begraven (wel eerst versnipperd, natuurlijk). Uiteindelijk hebben een gat gegraven en daar gestampte muisjes in gestrooid. Sindsdien hebben we de kat niet meer gezien, maar er hangt nu wel een penetrante stank in de tuin.

Martin_Gijzenmijter, staat er bij je posting.

En ja, zwanger én hoogsensitief.
quote:satchel schreef op 18 juli 2012 @ 17:34:

Ik ken jou. Jij bent die hond van de buren die me altijd wakker houdt met zijn onwijze geblaf. Je moet niet raar opkijken als je morgen wakker wordt aan een Tsjechische boom.

En natuurlijk ben je niet zwanger, je bent een reu. Sukkel, ga terug naar de schoolbanken. Tsk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven