topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben al jaren lid, maar ik heb even een andere nick aangemaakt i.v.m. herkenbaarheid. De tante van de buurvrouw van de neef van de hond van de ministerpresident leest hier namelijk volgens mij ook mee.

Maar goed, ik zit dus met het volgende.Mijn vriend is normaal altijd echt supertrouw, hij kijkt niet eens naar andere vrouwen. Als we naar buiten ga heb ik hem dan ook aan de riem met een blinddoek voor zijn ogen.

Nu stond onze hoogbejaarde overbuurvrouw gister opeens voor de deur. Normaal doe ik altijd open als er aangebeld wordt, maar ik zat op de plee een drol te draaien. Nu had 'meneer' het gore lef om die deur open te doen! En toen vroeg die trut dus om een kopje suiker. En wat denk je? Hij gaf het haar ook nog!

Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Ik bedoel, dat is toch duidelijk flirten, of ligt het aan mij?

Maar verder hebben we wel echt een GEWELDIGE relatie, echt HELEMAAL NIKS MIS MEE. En ik HOU HEEEEEL VEEL VAN HEM. En ik wil hem natuurlijk ook HELEMAAL NIET KWIJT. Wat nu?!
Laat maar
Als je hier al langer rondkijkt, had je dit soort reacties kunnen verwachten. Ga anders naar het libelleforum
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 15:58:

Toppik verwijderd wegens geen leuke reacties Waarom plaats je het dan hier? Ik was net bezig een hele uitgebreide reactie te typen, is het weer voor niks...
INtomyweb, RFR.
Ga in therapie!
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 16:15:

Kijk, dat bedoel ik nou. Ik geef gewoon mijn mening en jullie beginnen meteen met afzijken. En dat ik spelfouten maak dat kant ik niks aan doen, ik ben disclecties en ik tiep op mijn aaifoon.

Maar ik ben al weer weg hoor. Stelletje zure pruimen hier bah bah.Nee hoor, ik ben een VivAhOer, begrijpend lezen is moeilijk he?
Ik weet trouwens wie je bent.
Ga in therapie!
quote:quinzel schreef op 18 juli 2012 @ 16:21:

[...]

Waarom plaats je het dan hier? Ik was net bezig een hele uitgebreide reactie te typen, is het weer voor niks...Inderdaad. Toch eens vragen of er beleid op gemaakt kan worden dat iedereen de op maar weghaalt. Snap de topics dan niet meer
Dubiootje, wat betekent RFR? Ik weet niet hoe google werkt..
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:24:

Dubiootje, wat betekent RFR? Ik weet niet hoe google werkt..
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:24:

Dubiootje, wat betekent RFR? Ik weet niet hoe google werkt..Bgb, je wordt geroepen!
Ja he maisjes ik heb ook een vraag... Ik heb het gisteren en vorige week eigenleik ook all, gedaan met de man van mn zussie. Ja weet dat het niet kan enzo, maar het gebeurde zomaar!!! Echt wou het helemal nie. Maar ja kan je gewoon soms niks an doen he. Maar wat moet ik nouw doen?!1? Voel me gewoon heul schuldig maar ben nou ook bes wel veliefd. Hebben gullie tips voor mijn?

aub alleen serieuze reacties, ik zit hier nie voor mn lol.
quote:VotesforLeo schreef op 18 juli 2012 @ 16:25:

[...]

Waarom lach je? Graag alleen serieuze reacties alstublieft.
Oh en trouywens ik ben nou ook nog een uur overtijd. Zou ik zwanger kunnen zijn? Hij zij dat ie geen condoom hefde te gebreuke want hij heeft al zat kinderen en het zaad is toch op zij die....
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:20:

Ik ben al jaren lid, maar ik heb even een andere nick aangemaakt i.v.m. herkenbaarheid. De tante van de buurvrouw van de neef van de hond van de ministerpresident leest hier namelijk volgens mij ook mee.

Maar goed, ik zit dus met het volgende.Mijn vriend is normaal altijd echt supertrouw, hij kijkt niet eens naar andere vrouwen. Als we naar buiten ga heb ik hem dan ook aan de riem met een blinddoek voor zijn ogen.

Nu stond onze hoogbejaarde overbuurvrouw gister opeens voor de deur. Normaal doe ik altijd open als er aangebeld wordt, maar ik zat op de plee een drol te draaien. Nu had 'meneer' het gore lef om die deur open te doen! En toen vroeg die trut dus om een kopje suiker. En wat denk je? Hij gaf het haar ook nog!

Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Ik bedoel, dat is toch duidelijk flirten, of ligt het aan mij?

Maar verder hebben we wel echt een GEWELDIGE relatie, echt HELEMAAL NIKS MIS MEE. En ik HOU HEEEEEL VEEL VAN HEM. En ik wil hem natuurlijk ook HELEMAAL NIET KWIJT. Wat nu?! Duidelijke zaak. Ik zou zeggen: zet zijn spullen buiten en schop hem er achteraan. Alle mannen zijn ook hetzelfde, ze lopen allemaal hun lul achterna bah bah.
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 16:28:

Oh en trouywens ik ben nou ook nog een uur overtijd. Zou ik zwanger kunnen zijn? Hij zij dat ie geen condoom hefde te gebreuke want hij heeft al zat kinderen en het zaad is toch op zij die....Ja! Heb net in mijn glazen bol gekeken
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 16:28:

Oh en trouywens ik ben nou ook nog een uur overtijd. Zou ik zwanger kunnen zijn? Hij zij dat ie geen condoom hefde te gebreuke want hij heeft al zat kinderen en het zaad is toch op zij die....Wacht even, ik pak even mijn glazen bol erbij. Ja, ik zie het al: je bent zwanger van een drieling en je zult ze door je neusgaten moeten baren.
Ja ma da heb ik helemal geen geld voor

hoe moet het nou met me anderer 11 kids?
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 16:26:

Ja he maisjes ik heb ook een vraag... Ik heb het gisteren en vorige week eigenleik ook all, gedaan met de man van mn zussie. Ja weet dat het niet kan enzo, maar het gebeurde zomaar!!! Echt wou het helemal nie. Maar ja kan je gewoon soms niks an doen he. Maar wat moet ik nouw doen?!1? Voel me gewoon heul schuldig maar ben nou ook bes wel veliefd. Hebben gullie tips voor mijn?

aub alleen serieuze reacties, ik zit hier nie voor mn lol.Ohja, je struikelde zeker over de tarzan van je sis en viel, hup pardoes, zomaar op de stijve glorie van je zwager, ksnap nu wel waar dat VivAhoEr vandaan komt, jezus, ga ene leven lijden ofsow.
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:26:

[...]

Waarom lach je? Graag alleen serieuze reacties alstublieft.Nou inderdaad. Doe es ff normaal zeg. Die eeuwige groepsdruk hier altijd.
quote:intomyweb schreef op 18 juli 2012 @ 16:20:

Maar verder hebben we wel echt een GEWELDIGE relatie, echt HELEMAAL NIKS MIS MEE. En ik HOU HEEEEEL VEEL VAN HEM. En ik wil hem natuurlijk ook HELEMAAL NIET KWIJT. Wat nu?!

Ja, het ligt aan jou.

Waarschijnlijk heb je overgewicht. En dan gaat je man vreemd. Logisch.
quote:groentsoep2 schreef op 18 juli 2012 @ 16:29:

[...]

Duidelijke zaak. Ik zou zeggen: zet zijn spullen buiten en schop hem er achteraan. Alle mannen zijn ook hetzelfde, ze lopen allemaal hun lul achterna bah bah.Maar we hebben samen een cavia en die kan ik echt niet in de steek laten.. En hij heeft 'm gekocht dus ik denk dat hij 'm dan wil houden..
Hoe moet ik nou weten wat dat betekent? Ik ben geen nirlandicus.
Ga in therapie!
quote:Yavanna schreef op 18 juli 2012 @ 16:34:

Ja ma da heb ik helemal geen geld voor

hoe moet het nou met me anderer 11 kids?Flesvoeding geven ipv borstvoeding en natuurlijk vegetarisch op laten groeien, liefste met rawfood en 360 graden draaiende Bulgaarse yoghurt (maakt niks uit welke kant, als het mar draait!)
quote:eleonora schreef op 18 juli 2012 @ 14:19:

[...]

Ja, twijfelgevalletje. Zelf vind ik het een iets te simpel outfitje voor een bruiloft.

Ik zou hier voor gaan.

[afbeelding]

Ik bedoel, het is tóch een speciale gelegenheid en dan mag je best goed voor de dag komen.

Wel even een zwarte legging er onder doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven