topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind al die vetes hier stomvervelend worden, ze moeten altijd allemaal mij hebben. Die groepjes. Met dat sneren.

Ik begrijp niet waarom het allemaal zo de hele tijd om mij moet gaan, men heeft blijkbaar geen leven. Nou ja, ik ben natuurlijk ook heel belangrijk. En ik heb altijd gelijk.

Zo, weer ontopic nu.

Terug naar mij.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb er net mijn beha overgegooid, goeie tip! Ik heb nog zo'n ouderwetse grote camera aan mijn laptop zitten.
Optimist tot in de kist!
Jij ook al Vera Cherrie? Vint het zo stom hier, ik ben er nog maar net en ben me echt rot geschrokken zo gemeen mensen hier zijn. Bah!!

Ik vin dat jij gelijk hebt!
Optimist tot in de kist!
Ach, Cherry Merry die kikt er gewoon op, dat geklaag moet je met een zoutkorreltje over je schouders laten glijden.

Nee dan ik, ik word hier regelrecht ge-de-mo-ni-seerd. Jawel. Ik topic alleen nog maar als mijn man ondertussen met de buks de straat afspeurt naar vreemde schaduwen. Echt hoor.
Vera Sherrie glijdt van mij slurf.

Maar Foxy, waarom dan toch? Wel heel lief van je man trouwens, is ie verder ook zo lief?
Optimist tot in de kist!
Heel lief! Onze drie pitbulls zijn bijna niet te houwe, als ze zijn voetstappen horen.

Hij neemt ook regelmatig wat middelgrote knaagdieren voor ze mee naar huis, daar blijven die kaakspieren soepel bij. Lievvvv he.
Beste Getsie Derry, zou het aan jezelf kunnen liggen misschien?
Ik ben huisvrouw

mijn man bepaalt

ik heb geen recht

geen hond die er naar taalt

werken is voor mij te zwaar

ik ben dom en lui

mijn leven is naar de maan

en de aardappels te gaar

en als ik ga scheiden

dan heb ik niets meer

geen geld, geen huis geen rechten

het leven wordt lijden

andere vrouwen zeggen

wat ik moet doen

ik heb geen keuze

geen baan = geen poen
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 23:07:

Ach, Cherry Merry die kikt er gewoon op, dat geklaag moet je met een zoudkorreltje over je schouders laten glijden.

Nee dan ik, ik word hier regelrecht ge-de-mo-ni-seerd. Jawel. Ik topic alleen nog maar als mijn man ondertussen met de buks de straat afspeurt naar vreemde schaduwen. Echt hoor.Vinnik niet gek na al die uitlatingen die je hier hebt gedaan. Ik heb je geloept loeder!
Sjerry meid, je neemt zoals altijd weer elk topic over! Get a life!
quote:very__cherry schreef op 29 augustus 2012 @ 23:00:

Ik vind al die vetes hier stomvervelend worden, ze moeten altijd allemaal mij hebben. Die groepjes. Met dat sneren.

Ik begrijp niet waarom het allemaal zo de hele tijd om mij moet gaan, men heeft blijkbaar geen leven. Nou ja, ik ben natuurlijk ook heel belangrijk. En ik heb altijd gelijk.

Zo, weer ontopic nu.

Terug naar mij.Zucht. It's not easy being you.......
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 23:13:

Beste Getsie Derry, zou het aan jezelf kunnen liggen misschien?

Nooit.

En ik heb je gestaft.

Sterker nog, ik heb mijn hele groepje gevraagd te staffen. Welk groepje dat is, dat zeg ik niet. Dat merk je wel als ik er weer uitgeflikkerd word.
quote:mjdh schreef op 29 augustus 2012 @ 23:20:

[...]

Zucht. It's not easy being you....... Tja. But Im Very Petite.
quote:tzippa2 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:17:

[...]

Ik heb je geloept loeder!Ik zei het toch? ge-de-mo-ni-seerd. En gestalkt.
Sherry Dellie
Heavy Sherry
quote:very__cherry schreef op 29 augustus 2012 @ 23:22:

[...]

Tja. But Im Very Petite.Die zijn alleen leuk voor in het bos
Meds, vind het niet leuk dat jij Vera Cherrie uitscheldt voor Getsie Derrie, nu is ze misschien wel gekwetst!
Optimist tot in de kist!
Wat is nou weer very petite?
Optimist tot in de kist!
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 23:23:

Sherry Dellie

Het gaat maar door he. Wanneer is het nou eens klaar met de vete? Heb ik een forumpauze gehad van nota bene twee uur, kom ik terug, is het nog steeds hetzelfde liedje.

Tja.
Waarom gaat het de hele tijd maar over Little_Berry, ik ben degene die hier buitengesloten wordt, niet zij!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 29 augustus 2012 @ 23:27:

Wat is nou weer very petite?Frangels
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 23:27:

Waarom gaat het de hele tijd maar over Little_Berry, ik ben degene die hier buitengesloten wordt, niet zij!Jij hebt nog niet genoeg reps opgebouwd hier. Zoek een groepje ofzo.
Very Shery, misschien moet je wel een spabatikal?
Optimist tot in de kist!
Moet je betalen om lid te worden van een groepje?
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven