topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:00
Ik vind al die vetes hier stomvervelend worden, ze moeten altijd allemaal mij hebben. Die groepjes. Met dat sneren.
Ik begrijp niet waarom het allemaal zo de hele tijd om mij moet gaan, men heeft blijkbaar geen leven. Nou ja, ik ben natuurlijk ook heel belangrijk. En ik heb altijd gelijk.
Zo, weer ontopic nu.
Terug naar mij.
Ik begrijp niet waarom het allemaal zo de hele tijd om mij moet gaan, men heeft blijkbaar geen leven. Nou ja, ik ben natuurlijk ook heel belangrijk. En ik heb altijd gelijk.
Zo, weer ontopic nu.
Terug naar mij.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:07
woensdag 29 augustus 2012 om 23:16
Ik ben huisvrouw
mijn man bepaalt
ik heb geen recht
geen hond die er naar taalt
werken is voor mij te zwaar
ik ben dom en lui
mijn leven is naar de maan
en de aardappels te gaar
en als ik ga scheiden
dan heb ik niets meer
geen geld, geen huis geen rechten
het leven wordt lijden
andere vrouwen zeggen
wat ik moet doen
ik heb geen keuze
geen baan = geen poen
mijn man bepaalt
ik heb geen recht
geen hond die er naar taalt
werken is voor mij te zwaar
ik ben dom en lui
mijn leven is naar de maan
en de aardappels te gaar
en als ik ga scheiden
dan heb ik niets meer
geen geld, geen huis geen rechten
het leven wordt lijden
andere vrouwen zeggen
wat ik moet doen
ik heb geen keuze
geen baan = geen poen
woensdag 29 augustus 2012 om 23:17
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 23:07:
Ach, Cherry Merry die kikt er gewoon op, dat geklaag moet je met een zoudkorreltje over je schouders laten glijden.
Nee dan ik, ik word hier regelrecht ge-de-mo-ni-seerd. Jawel. Ik topic alleen nog maar als mijn man ondertussen met de buks de straat afspeurt naar vreemde schaduwen. Echt hoor.Vinnik niet gek na al die uitlatingen die je hier hebt gedaan. Ik heb je geloept loeder!
Ach, Cherry Merry die kikt er gewoon op, dat geklaag moet je met een zoudkorreltje over je schouders laten glijden.
Nee dan ik, ik word hier regelrecht ge-de-mo-ni-seerd. Jawel. Ik topic alleen nog maar als mijn man ondertussen met de buks de straat afspeurt naar vreemde schaduwen. Echt hoor.Vinnik niet gek na al die uitlatingen die je hier hebt gedaan. Ik heb je geloept loeder!
woensdag 29 augustus 2012 om 23:20
quote:very__cherry schreef op 29 augustus 2012 @ 23:00:
Ik vind al die vetes hier stomvervelend worden, ze moeten altijd allemaal mij hebben. Die groepjes. Met dat sneren.
Zo, weer ontopic nu.
Terug naar mij.Zucht. It's not easy being you.......
Zo, weer ontopic nu.
Terug naar mij.Zucht. It's not easy being you.......
woensdag 29 augustus 2012 om 23:21
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 23:13:
Beste Getsie Derry, zou het aan jezelf kunnen liggen misschien?
Nooit.
En ik heb je gestaft.
Sterker nog, ik heb mijn hele groepje gevraagd te staffen. Welk groepje dat is, dat zeg ik niet. Dat merk je wel als ik er weer uitgeflikkerd word.
Beste Getsie Derry, zou het aan jezelf kunnen liggen misschien?
Nooit.
En ik heb je gestaft.
Sterker nog, ik heb mijn hele groepje gevraagd te staffen. Welk groepje dat is, dat zeg ik niet. Dat merk je wel als ik er weer uitgeflikkerd word.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:27
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 23:23:
Sherry Dellie
Het gaat maar door he. Wanneer is het nou eens klaar met de vete? Heb ik een forumpauze gehad van nota bene twee uur, kom ik terug, is het nog steeds hetzelfde liedje.
Tja.
Sherry Dellie
Het gaat maar door he. Wanneer is het nou eens klaar met de vete? Heb ik een forumpauze gehad van nota bene twee uur, kom ik terug, is het nog steeds hetzelfde liedje.
Tja.