topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 10:03:

memoeder is jarig maar nu wilt

me broer ook komen. ik zeg, die komt er niet in met ze gehuichel en gemanipuleer. Heb tegen ma gezegd dat hij geen zin had om te kome. maar nu komt ie wel sjit watnu?

Moest me een ongeluk scrollen door alle offtopiqueberigten die na jou post weer geplaatst zijn , maar wil hier tog noch even op terug komen.

Jij MOET dit gewoon accepteren hoor, het is de bio-papa en tkind wil biopapa er gewoon bij hebben, de aardkloot roteert toch zeker niet om jouw allenig? Komaaaaaaan

Je zet je zelluf er maar overheen hoor, zoals een GOEDE MAMA betaamt.

Ik heb zelluf geen kits, maar heb dit gelezen in de kits van nu, was een wetenschappelijk onderzoek, bron kan ik effe niet vinden, maar het is welzo!
quote:eleonora schreef op 29 augustus 2012 @ 14:56:

Fox....

Vind je super.

Luuuuv you 2.

oh. Meneer Van der Staaij aan de lijn. Of we wel weten hoe warm het in de hel is.
Geen idee maar ik hoop warmer dan hier. Het was vandaag maar 21 graden bij ons in de streek.
Anders kijkt hij even bij het KNMI op de site?
quote:eleonora schreef op 29 augustus 2012 @ 18:20:

Geen idee maar ik hoop warmer dan hier. Het was vandaag maar 21 graden bij ons in de streek.MAAR 21 graden? Ik vind dat al veel te heet, kon er vannacht niet van slapen. Gelukkig zag ik vandaag de pepernoten al in de schappen van de Kruidvat liggen, maakte m'n dag toch nog een beetje goed.
Helo lievvvve viva'tjes

ik wil een tattoeter. Ik dacht hier aan: "Life you're live like its the least day".

Mooi he.

Maar: kost dat nou duur? thanx voor informaties.
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 18:25:

Helo lievvvve viva'tjes

ik wil een tattoeter. Ik dacht hier aan: "Life you're live like its the least day".

Mooi he.

Maar: kost dat nou duur? thanx voor informaties.Deze fantastiese whanlainner kan je via een Groupon-actie voor 2 euries laten zetten bij het dislektysch centrum rotjeknor. Laat je wel even een foto zien als ie gezet is? Ben benieuwt!
Dislektysch centrum? Dat klinkt tog helemaal niet hyjenaisch? Ik moet altijd Rennie slikken als ik weer een aanval Dyspeptisch hep.
dbl
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 18:33:

voordat ik vieze plaatjes ga plakken wil ik eerst even nog iets serieus bespreken.

Ik heb op marktplaats een jong dier gekocht, ik dacht een papegaai maar nu twijfel ik daar over.

Hij hangt namelijk steeds op de kop en hij is zwart. Ook heeft ie nog niet veel gedaan en de korreltjes lust hij niet.

Hij koste 100 euro, kan ik de schade verhalen op de verkoper?
dbl
goed je weer te zien foxy
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 18:25:

Helo lievvvve viva'tjes

Mooi he.

Maar: kost dat nou duur? thanx voor informaties.

Vragje, inhakerend op jou reaktie.

Wat is het verschil tussen een tattoeter en een droeftoeter?

Ik schelde laatst iemand uit voor tattoeter, kan dat ook?

Vast bedakt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 18:34:

[...]

Iedereen weet dat wat je op MP koopt op diergebied altijd 100% deugt. Het zal dus wel aan jou liggen.
bedakt?

wut is dat?
Je weet tog? Je herkent de droeftoeter aan ze tatoetter.

Uitschelden kan altijd, is mijn motto.
Meds, als ik jou lees heb ik altijd een béétje het idee dat er permanent vogeltjes rond je hoofd vliegen. Misschien kun je daar eens iets mee doen, in plaats van als een blinke kip zo'n beschermde papagaai van Marktplaats te plukken?
blinke kip?

wut bevoel je?
Een tattoo?????Tss, so last decade. Laat het scarren. Vette tekst hep je uitgekozen.

Een tip:niet laten zetten bij scar-en piercingsalon vd Staaij in Benthuizen. Die vent daar maakt van alles Jezus redt. ( ja met die dikke spelfout).
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 18:36:

dbl

Ipv alles dubbel te posten, kun je nog even antwoord geven op mijn reactie die ik gaf op jouw vraag? Ik heb zeker weer alles voor nix lopen typen hier, ik heb je in andere topics wel zien posten, dus snap niet waarom je nog niet mijn reactie heb gelezen en beantwoord.

Beetje onbeschoft he, topic openen en dan er niet meer na kijken, pffffffffffffffffffffffffffff
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2012 @ 19:19:

Een tattoo?????Tss, so last decade. Laat het scarren. Vette tekst hep je uitgekozen.

Een tip:niet laten zetten bij scar-en piercingsalon vd Staaij in Benthuizen. Die vent daar maakt van alles Jezus redt. ( ja met die dikke spelfout).Das geen spelfout Doe j'n huiwerk eens!
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 18:56:

blinke kip?

wut bevoel je?Eens met Tzippa. En ik bedoelde blinde kip was een vertikfout kan de beste gebeuren. He flauw dat je niet meer reageert.
Anita Witzier laat op haar theatertoer "vergane glorie" een zelfgemaakt schilderij zien. Hierop staan Marianne Thieme, Volkert van der G. en Midas Dekkers naast elkaar. Witzier wil waarschuwen tegen het gevaar voor doorgeschoten dierenliefde.

Wat vinden jullie?

Vrijheid van melingsuiting of niet?
quote:foxytoxy schreef op 29 augustus 2012 @ 18:44:

Je weet tog? Je herkent de droeftoeter aan ze tatoetter.

Uitschelden kan altijd, is mijn motto.

O dat is een goed kamelenbruggetje ja!

Dus je herkent de droeftoeter an zijn tattoeter en niet je herkent de tattoeter aan zijn droeftoeter.....hoewel dat ook wel kan. Als je seks gaat hebben met de tattoeter en de broek gaat uit dan zou je de tattoeter aan zijn droeftoeter kunnen herkennen, in het geval van een tegenvallende toeter, want dan ben je droef. Ik wel tenminste. Ik hou wel van een flinke toeter.
Je bent zelf flink (be)toeter(t)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven