topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 29 augustus 2012 @ 21:30:

[...]

O dat is een goed kamelenbruggetje ja!

Dus je herkent de droeftoeter an zijn tattoeter en niet je herkent de tattoeter aan zijn droeftoeter.....hoewel dat ook wel kan. Als je seks gaat hebben met de tattoeter en de broek gaat uit dan zou je de tattoeter aan zijn droeftoeter kunnen herkennen, in het geval van een tegenvallende toeter, want dan ben je droef. Ik wel tenminste. Ik hou wel van een flinke toeter.EN dit volg je zelf nog
Later is nu
Paar drankjes op. Ben toeterlampion....
Nou zeg, woud ik gezellig klessebessen over mijn hobbie, tuinkabouterhaken, doen ze hier allemaal heel gemeen. Willen de modderateurs ook al niet het forum van het internet afhalen ook. Wat een flauw forum zeg. Ik belde net mijn vriendin, die borsten breit en die vond het ook heel flauw! Ik snap er helemaal niks meer van waarom dit zo gaat.
Optimist tot in de kist!
Heb ik toch nog gezegd wat mijn hobbie is nu gaan jullie me natuurlijk allemaal aanvallen. Nou ik ga wel naar een liever forum toe.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 29 augustus 2012 @ 21:47:

Nou zeg, woud ik gezellig klessebessen over mijn hobbie, tuinkabouterhaken, doen ze hier allemaal heel gemeen. Willen de modderateurs ook al niet het forum van het internet afhalen ook. Wat een flauw forum zeg. Ik belde net mijn vriendin, die borsten breit en die vond het ook heel flauw! Ik snap er helemaal niks meer van waarom dit zo gaat.Doe maar niet zo onschuldig. Jij bent Bennie Jolink.
Bennie wie? Die ben ik nie hoor!!!
Optimist tot in de kist!
Ik heb hem gegoocheld maar ik lijk er niet eens op!!!
Optimist tot in de kist!
Stoppen met posten! Het blijfterallemaalopstaan! Voor mij is het de eerste keer dat ik een forum plaats maar het moet er allemaal weer af!
Maar ze kunnen het forum er toch afhalen als ik dat netjes vraag? Wist ik veel dat ze dat niet deden????
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 29 augustus 2012 @ 22:08:

Maar ze kunnen het forum er toch afhalen als ik dat netjes vraag? Wist ik veel dat ze dat niet deden????Eerst topicregels LEZEN, neem een hipsterbril met hoornen montuur, blinde stresskip dat je d'r bent
Ik reageer niet meer hoor!
Wat een raar forum is dit ook, wrom reageer ik hier nog eigenlijk op?
Nu draaien ze me forums ook nog om
quote:tzippa2 schreef op 29 augustus 2012 @ 19:42:

[...]

Das geen spelfout Doe j'n huiwerk eens!ja zeg...mun spellingcontrole slaat aan bij redT. En zeg nou zelf... het is toch ook dubbelop?
Als iemand nog een slotje op z'n forum wil, laat mij dan maar iets posten, niemand reageert meer als ik gepost heb
Sorrie Tzippa, wat een leuke naam ben je niet bang dat je herkend wort? Ik heet nier echt Olifantje maar eigenlijk Truus maar wou me niet te herkenbaar maken.

Oh nu doe ik het toch. Ze moeten me maar anonimiseren ofzoiets.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 29 augustus 2012 @ 22:39:

Sorrie Tzippa, wat een leuke naam ben je niet bang dat je herkend wort? Ik heet nier echt Olifantje maar eigenlijk Truus maar wou me niet te herkenbaar maken.

Oh nu doe ik het toch. Ze moeten me maar anonimiseren ofzoiets.

Daar had je maar eerder aan moeten denken. Tzippa2 is het vervolg op mijn eerste nickname; Tzippa, maar dat ga ik echt niet op het internet zetten, want dan weet straks iedereen het.

Let voortaan op je praaivessie Truus!
Ik ben ook al oud he, bijna 50 dan weet je dat soort dingen niet. Ik heb nog nooit gecomputerd, mijn man zet hem aan , mijn kinderen doen control alt delete. Ik weet niks. Ik brei.
Optimist tot in de kist!
Maar bedankt voor de tip hoor!
Optimist tot in de kist!
Truus, je hebt je webcam aanstaan. Het hele forum kan je zien zitten.

En ook die twee lege flessen port naast je.
Nee he!!!!!!!!! watnu????? Mijn man mag dit niet zien!!!1

Je ziet toch niks anders he?? De buurman rent het huis al uit!
Optimist tot in de kist!
Ik heb hem omgedraaid!!!! Nu zie je niks meer toch?
Optimist tot in de kist!
Nu zie je toch alleen maar mijn verzameling kabouters, toch?
Optimist tot in de kist!
Als je echt zeker wilt zijn kun je er beter een doekie voor hangen. Doe ik ook altijd.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 29 augustus 2012 @ 22:58:

Nu zie je toch alleen maar mijn verzameling kabouters, toch?Intrigerende dildo-collectie heb je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven