topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 14:27:

Very__Cherry en Maleficent, kunnen jullie daar ook even NU kijken, jullie hebben nog niet gereageerd!Ik vind het handiger als je me even sms-t of emailt dat er daar een bericht staat.
Grief is just love with nowhere to go
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 15:43:

Het moet tegenwoordig al bij 2500 posts... Maar laat die mot er zelf maar mee komen hoor! Toch? het is MOD!
Zit die spellingspliesie hier nu ook al?
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2012 @ 15:44:

[...]

Ik vind het handiger als je me even sms-t of emailt dat er daar een bericht staat.Ja maar, het duurde zo lang voor je reageerde, begon me zorgen te maken, had je al gemailt e.d..... Het is niet mijn bedoeling hier andere mensen nieuwsgierig te maken hoor over wat daar is, maar het is gewoon allemaal topsecret!

Heb net je priveberichtje via hier binnegekregen, dus ik ben weer een beetje gerustgesteld, THX hun!
Ik heb vandaag last van topic parodiarree, wat nu????
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 augustus 2012 @ 15:45:

Zit die spellingspliesie hier nu ook al?Ohnee lama, zie het al, ik dacht dat je zei; die mot mod er zelf maar meekomen, mijn fout!
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 14:48:

Ik heb dus weer iedereen weggejaagd... Nou dan ga ik wel iets nuttigs doen, iemand nog leuke tips om mijn middag door te komen? Reageer ALSJEBLIEFT asap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt een sms, daar heb ik je nog over gemaild.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ik heb je een Whatsapp gestuurd waar ik je ook over gesms't heb.
En hoewel ik me totaal niet aangesproken voelde, heb ik je gebeld, getwitterd en een berichtje op je facebook achtergelaten. Het wordt misschien tijd dat je wat met je sociale media gaat doen, ipv je alleen maar aan te melden en te showen hoeveel vrienden je wel niet hebt?
Later is nu
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 15:15:

Wie vraagt een lsotje ana bij de MOds, we zitetn al bijna op de 3000 posts!!!!!

En wie gaat het nieuwe deel openen?

Niet Bia, die heeft het eerste al geopend en als zij het weer doet dan maak ik een deel 2a aan, uit nijd en dan ga ik een afscheidingsgroepje beginnen.

Heeft er hier al iemand ruzie met een andere parodieëtte?

Graag even doorgeven, want dan weet ik waar ik moet gaan zitten stoken.

Thanks.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:29:

[...]

Niet Bia, die heeft het eerste al geopend en als zij het weer doet dan maak ik een deel 2a aan, uit nijd en dan ga ik een afscheidingsgroepje beginnen.

Heeft er hier al iemand ruzie met een andere parodieëtte?

Graag even doorgeven, want dan weet ik waar ik moet gaan zitten stoken.

Thanks.

Dreamer probeert in mijn groepje te infiltreren, ze heeft me zomaar via elke denkbare weg proberen te bereiken, terwijl ik nog zo zei dat alleen LEUKE forummers mochten reageren!

Dus ik vind dat Drammer zowiezo niet het 2e deel mag openen
Welk groepje?

Waar zit dat groepje met leuke forummers dan?

Ik dacht dat dat hier was?

Of zijn wij soms niet leuk genoeg?
Ik vind dat jullie vooral leuk proberen te doen over de rug van een ander, daar pas ik voor!
Ok Tzip, jij ligt er uit.

Jongens! Tzippa ligt er uit!
Als ik het zo bekijk, is het vooral Tzippa die overal tegenaan schopt en volgens mij hoort zij dus niet in hét groepje.

Daarnaast heb ik al vaker gezegd dat ik dáár en hier graag gescheiden wil houden, en nou wordt het toch allebei weer in dit topic aangehaald.
Later is nu
Eleonora: great minds

Ik zit in het groepje

Ik zit in het groepje

Ik zit in het groepje

Ik zit in het groepje

Ik zit in het groepje

Ik zit in het groepje

Later is nu
Waarom krijg ik nou weer 100 smsjes en wasappjes dat ik een nieuw topic moet openen.
Dat is dan al het 2e groepje deze week waar ik uit geflikkerd wordt (en dan tel ik de groepjes waar ik aansluiting bij probeerde te likken, nog niet eens mee).

Het ligt niet aan mij, dat is zeker, voor er weer zo'n wijsneus (die zit ook in elk groepje...) komt die gaat opperen dat het weleens aan mij kan liggen...
Het ligt ook niet aan jou Tzip, het is een hetze.
quote:zusenzoo schreef op 30 augustus 2012 @ 16:50:

Waarom krijg ik nou weer 100 smsjes en wasappjes dat ik een nieuw topic moet openen.

En ik 0 dus he....

Het is wel weer duidelijk wie er wél en wie er niet in het groepje zit.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:29:

[...]

.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dreamer schreef op 30 augustus 2012 @ 16:46:

Als ik het zo bekijk, is het vooral Tzippa die overal tegenaan schopt en volgens mij hoort zij dus niet in hét groepje.

Daarnaast heb ik al vaker gezegd dat ik dáár en hier graag gescheiden wil houden, en nou wordt het toch allebei weer in dit topic aangehaald.Och guttegut, ik heb je wel tegen je kreupele been geschopt he, toen ik zei dat je niet bij MIJN groepje mocht, triest hoor, dat je je zo laat kennen...
Leo, heb je een psychose of zo of is je foon gejat, ze komen van jouw telefoon
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2012 @ 16:53:

[...]

Ja, sorry hoor, om de beurt, net als bij de brandende lendenen.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:52:

Het ligt ook niet aan jou Tzip, het is een hetze.

Ik heb Eleo altijd al de liefste forummer gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven