topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:54:

[...]

Ja, sorry hoor, om de beurt, net als bij de brandende lendenen.Zij-die-een-nierbekkenontsteking-hebben hebben toch niks met MIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!! topic te maken, ja?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 16:53:

[...]

Och guttegut, ik heb je wel tegen je kreupele been geschopt he, toen ik zei dat je niet bij MIJN groepje mocht, triest hoor, dat je je zo laat kennen...

;t Is dat je al onder m'n negeerknop zat, anders ging je er nu onder!

Later is nu
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:54:

[...]

Ja, sorry hoor, om de beurt, net als bij de brandende lendenen.die bestaan toch niet meer
Grief is just love with nowhere to go
Leo, je afscheidingsgroepje stinkt. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ik vind dat Hairy_Kelly het moet doen, die is wel toe aan een stukje "me time" op het forum.
Vraagje, mijn man en ik hebben ongeveer 2.3 miljoen op de spaarrekening staan. Nu twijfelen we of dat genoeg is voor ons tweede kindje komt. Je wil toch de kleine alles bieden dat die niet gepest wordt enzo.
Krijgen we nu een hetze mijn kant op?

Muiterij?

Ik begin zo een afscheidingsbeweging hoor, nét zo makkelijk.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 16:29:

[...]

En wie gaat het nieuwe deel openen?

Niet Bia, die heeft het eerste al geopend en als zij het weer doet dan maak ik een deel 2a aan, uit nijd en dan ga ik een afscheidingsgroepje beginnen.

Heeft er hier al iemand ruzie met een andere parodieëtte?

Graag even doorgeven, want dan weet ik waar ik moet gaan zitten stoken.

Thanks.

*forumstalker gaat weer weg*
quote:ThunderassMan schreef op 30 augustus 2012 @ 17:01:

[...]

*forumstalker gaat weer weg*Gelukkig, op die tietuh van jouw ben ik allang uitgekeken
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2012 @ 16:59:

Vraagje, mijn man en ik hebben ongeveer 2.3 miljoen op de spaarrekening staan. Nu twijfelen we of dat genoeg is voor ons tweede kindje komt. Je wil toch de kleine alles bieden dat die niet gepest wordt enzo.

Ik zou er nog niet aan beginnen. 2,3 miljoen, wat doe je daar nog voor tegenwoordig?

Een kind is duur, kijk de NIBUD pagina er maar eens op na.

Met dit budget wordt er niet gestudeerd in ieder geval en je zult naar de Primark moeten voor kleding.
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 17:01:

Krijgen we nu een hetze mijn kant op?

Muiterij?

Ik begin zo een afscheidingsbeweging hoor, nét zo makkelijk.Ik schaar me aan jou kant hoor!!! Jij bent lief!!!!
quote:dreamer schreef op 30 augustus 2012 @ 16:56:

[...]

;t Is dat je al onder m'n negeerknop zat, anders ging je er nu onder!

Sorry, ik kan niet lezen wat je hier weer allemaal uitkraamt, je zit onder mijn negeerknop namelijk. Misschien ook een tip voor jou?
(Da's ook een mythe hoor Tzippa , die liefheid van mij)
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 17:04:

[...]

Ik schaar me aan jou kant hoor!!! Jij bent lief!!!!Wát schrijf je? Kan het niet lezen, er loopt een slijmdraad door je post.
Ik wil zo graag mee doen met schoonspringen voor sterren. Ik denk dat ik het heel goed kan vinden met Geer en nu Justine eruit is gesprongen, wil ik het gat graag vullen. Ik wil er zelfs een gele zwembroek voor aantrekken.

Eleonora, hoe word ik een B- of C-ster zodat ik word uitgenodigd voor dit leuke programma?
quote:foxytoxy schreef op 30 augustus 2012 @ 17:06:

[...]

Wát schrijf je? Kan het niet lezen, er loopt een slijmdraad door je post.It's slijmthreat you doos!
2.3 miljoen? Ligt eraan he, Euro eruit of niet. Zou even Merkel afwachten voordat je je spiraal eruit laat jetsen.
Ik hoop niet dat mijn vraag wordt ondergesneeuwd door jullie persoonlijke vetes.
quote:louisavuitton schreef op 30 augustus 2012 @ 17:07:

Ik wil zo graag mee doen met schoonspringen voor sterren. Ik denk dat ik het heel goed kan vinden met Geer en nu Justine eruit is gesprongen, wil ik het gat graag vullen. Ik wil er zelfs een gele zwembroek voor aantrekken.

Eleonora, hoe word ik een B- of C-ster zodat ik word uitgenodigd voor dit leuke programma?Als je een man bent, ben je al binnen hoor bij Geer!
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 17:08:

[...]

Als je een man bent, ben je al binnen hoor bij Geer!En Geer binnen bij jou, weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn.
quote:louisavuitton schreef op 30 augustus 2012 @ 17:08:

Ik hoop niet dat mijn vraag wordt ondergesneeuwd door jullie persoonlijke vetes.Ik heb nergens last van sinds ik mijn veteslikdiploma heb gehaald en dat zouden meer mensen moeten doen.
quote:tzippa2 schreef op 30 augustus 2012 @ 17:08:

[...]

Als je een man bent, ben je al binnen hoor bij Geer!

Tja, daar verschillen de meningen over....

[img]http://74.220.215.92/~joemart1/wp-conte ... bikini.jpg[/img]
Met 2,3 miljoen koop je een beetje pestkop tegenwoordig niet af hoor. Laat staan dat je er een paar joego's voor in kan huren om hem een lesje te leren. Dus nog effe doorsparen en anders investeren in een zwarte band karate.

En wat die andere heikele kwestie betreft.....ik denk niet dat Leo je kan helpen B of C ster te worden. Ik bedoel (en vat dit in godsnaam eens een keer NIET als sneer op Leo), Leo is een E ster, hooguit D. Want anders zou zelf wel eens voor Sterren punniken op woensdag worden uitgekozen.

Ze zegt wel heel stoer dat ze die uitnodigingen afslaat, maar van haar postbode weet ik dat er een keer post van Campinlife is geweest en meer niet.

(geeft niks Leo, ik vind je zonder deelname aan vage shows ook lief).
Nu ik toch zo lekker bezig ben, nog een vraagje, mag dat?

Naast mijn ambitie om een B/C ster te worden, ben ik ook erg verliefd.....op een foute man.....althans de buitenwereld vindt hem fout, maar ik ben helemaal in luuveee,

Na een klein vechtincidentje op een dancefeest (hij werd uitgedaagd ja. hij kon er niets aan doen!) zit hij nu helaas al 2 maanden vast. Ik heb hem zelf naar het politiebureau gebracht en weet je, dat voelde goed.

Mijn verstand zegt dat ik met hem moet doorgaan en gelukkig mijn hart zegt dat ook. Alleen kom ik niet af van die vervelende ex man waar ik gelukkig wel een som geld van heb geeist. en ik heb ook nog eens 2 kinderen waar ik heel veel van hou, maar ja....ik hou ook van mijn lieve vechtersbaas die alles voor mij overheeft. Gelukkig is het een hele leuke kindervriend (hij heeft ook een zoontje dat net is geboren ) en een vooraanstaand advocaat en literair schrijver zijn het erover eens dat mijn vechtersbaasje een parel voor de samenleving is.

Dames, wat moet ik nu doen? Mijn hoofd en mijn hart volgen of in de tussentijd proberen of ik mijn schoonspringcarriere van de grond kan krijgen. Ik blijf sowieso op hem wachten dus ik heb wel even tijd.
quote:louisavuitton schreef op 30 augustus 2012 @ 17:07:

Eleonora, hoe word ik een B- of C-ster zodat ik word uitgenodigd voor dit leuke programma?

Doe een keer mee aan het songfestival!

Of win een lelijk realityprogramma.

Ook kun je in een meidengroepje gaan (heb je er de benen voor? kunnen zingen is niet nodig) en dan een enorme mythe om jezelf heen bouwen, door overal op te duiken en op iedere rode loper vooraan te gaan staan schreeuwen en dronken half omvallen en zo. Geheid dat jij zo gebeld wordt......

Zet 'm op!
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2012 @ 17:32:

[...]

Doe een keer mee aan het songfestival!

Of win een lelijk realityprogramma.

Ook kun je in een meidengroepje gaan (heb je er de benen voor? kunnen zingen is niet nodig) en dan een enorme mythe om jezelf heen bouwen, door overal op te duiken en op iedere rode loper vooraan te gaan staan schreeuwen en dronken half omvallen en zo. Geheid dat jij zo gebeld wordt......

Zet 'm op!

Helemaal top Eleonora, die tips. En als jij over een groot aantal jaren ook mee mag doen met een programma dat ik inmiddels presenteer, dan mag je best wel even zeggen dat je mij kent hoor, vind ik helemaal niet erg....Als ik jou hiermee kan helpen, dan doe ik dag graag!

Ik ga nu eerst even mijn benen scheren en dan voor de spiegel oefenen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven