Tropicana

05-05-2010 11:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

We zitten eraan te denken om vanmiddag naar Tropicana te gaan (dat zwembad in rotterdam) Maar ik was daar een paar jaar terug en toen was het echt enorm vervallen en zijn we gauw weer weggegaan (overal roest enzo) Is er iemand recent daar geweest?

De entree is 14 euro per persoon, dus de gok wagen vind ik niet zo leuk!

Danku
We reden er gisteren langs en het ziet er aan de buitenkant nog steeds niet uit.
Hee nieuwe ava! Hahah ik moest even kijken hoor

Mja, dan denk ik dat het nog steeds bar slecht is daar.. Dan toch maar tikibad! (Maar dan ben je 18 euro kwijt dacht ik, en dan moet je nog een zwembadkaartje kopen zie ik net.. )

Offfff ik ga gewoon niet zwemmen

Dankjewel!
Volgens mij is het vooral een plek waar hormonaal aangestuurde pubers hun tijd doorbrengen, dus ga ik er in ieder geval nooit heen.
quote:Kabouter23 schreef op 05 mei 2010 @ 11:35:

Hee nieuwe ava! Hahah ik moest even kijken hoor

Helemaal leuk, vindt je niet?

Zo, 18 euro .... da's ook flink aan de prijs
Nouja ik weet nog dat heeeeeeeeeel vroeger ik het echt geweldig vond! Toen vele jaren later ging ik met ex erheen, en we waren zo teleurgesteld Echt hele dag in de trein gezeten e.d. en dan in een vervallen schuur terecht komen..
quote:loomii schreef op 05 mei 2010 @ 11:39:

[...]

Helemaal leuk, vindt je niet?

Zo, 18 euro .... da's ook flink aan de prijs

Das toch Thijs? Ik las een interview met hem, en ik vindt hem echt leuk haha! (Als het interview klopte dan hoor) En vorige keer zag ik hem op tv met een kok ofzo, zichzelf insmeren met boter en dat soort onzin

Ja ik dacht 18 euro voor entree park en zwembad. Maar zag later pas dat ik dan nog 5,50 moet betalen om t zwembad in te mogen. En zooooo leuk is Duinrell nou ook weer niet.. (zeker niet met dit weer)
Zou het niet doen!

Héééééél vroeger was het best geweldig, ja.

Nu is het een trieste aftandse bedoening en wat Sassafras zegt.

Zonde van je geld.
Ja, ben zo blij met dit forum hahah! Bedankt

Alleen moet ik nu dus weer wat anders gaan verzinnen om te doen vandaag..

Phineas en Ferb hebben 104 dagen waarin ze superleuke dingen doen, en ik kan genees 1 dag vullen..
Voor datzelfde bedrag kun je ook gezellig een dagje Blijdorp doen. Als je dan toch naar Rotterdam wilt :-)
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Als je naar Duinrell wilt moet je even actieproducten kopen bij het Kruidvat, krijg je gratis kaartjes. Dan hoef je alleen nog maar voor het Tiki-bad te betalen.
quote:Ayla520 schreef op 05 mei 2010 @ 11:47:

Voor datzelfde bedrag kun je ook gezellig een dagje Blijdorp doen. Als je dan toch naar Rotterdam wilt :-)Ohnee, ik woon vlak bij Rotterdam, dus dat was gewoon makkelijk haha!
quote:Maryxz schreef op 05 mei 2010 @ 11:48:

Als je naar Duinrell wilt moet je even actieproducten kopen bij het Kruidvat, krijg je gratis kaartjes. Dan hoef je alleen nog maar voor het Tiki-bad te betalen.Maar die is dicht :( En ik ben denk net zoveel kwijt aan die producten dan aan mijn entree haha!
quote:Ayla520 schreef op 05 mei 2010 @ 11:47:

Voor datzelfde bedrag kun je ook gezellig een dagje Blijdorp doen. Als je dan toch naar Rotterdam wilt :-)Zeker leuk! Ziet er alleen niet uit alsof het droog blijft...
quote:sassafras schreef op 05 mei 2010 @ 11:36:

Volgens mij is het vooral een plek waar hormonaal aangestuurde pubers hun tijd doorbrengen, dus ga ik er in ieder geval nooit heen.

Zijn er ook andere dan?

Tropicana vind ik niet meer wat het ooit was, oud, viezig...
Nee, da's waar. Maar in een zwembad blijf je ook niet droog toch?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ok kabouter, geef ons budget en locatie, verzinnen wij wat voor je. Alvast wat tips zonder budget en locatie- onafhankelijk: uitgrbreid vrijen, spelletjes als kolonisten, een stukje fietsen (tis wel fris)
quote:Ayla520 schreef op 05 mei 2010 @ 11:50:

Nee, da's waar. Maar in een zwembad blijf je ook niet droog toch? Hehehe, helemaal waar
quote:sassafras schreef op 05 mei 2010 @ 11:51:

Ok kabouter, geef ons budget en locatie, verzinnen wij wat voor je. Alvast wat tips zonder budget en locatie- onafhankelijk: uitgrbreid vrijen, spelletjes als kolonisten, een stukje fietsen (tis wel fris)

Neeeeee k wil niet meer vrijen hahah! We hebben gekonijnd afgelopen dagen.. hahaha! Beide veel vrij

Woon trouwens in Den Haag

Ik ga denk lekker even naar het Strand.. of zo in bad en dan filmpje kijken.. we wilden misschien nog naar BevrijdingsPop in Haarlem, maar daar zal half nederland wel zitten, en t is niet echt superweer!
Ah, plannen genoeg dus! Veel plezier dan, ik ga zelf ook maar eens in beweging komen.
Caribabad in Gorincem is klein maar wel leuk. En ook niet duur, iets van 7 euro ofzo.
quote:Jade28 schreef op 05 mei 2010 @ 11:55:

Caribabad in Gorincem is klein maar wel leuk. En ook niet duur, iets van 7 euro ofzo.

Ja zaten we ook nog aan te denken!

Pff besluiteloos.. kan ook een leuke dvdbox scoren, en lekker douchen en op de bank serie kijken Ik wil heel veel doen, maar toch ook weer niet.. snapje?

(Heb verder geen last van mijn hormonen hoor )
Ga lekker uitgebreid koken, je hebt de hele dag nog...
Hahah maar niets in huis

We gaan maar Codden geloof ik haha
Zo dan.. er staat een file van 4km voor blijdorp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven