Trouwjurk verkopen
donderdag 7 augustus 2008 om 12:16
Hai mede-forummers,
Ik wil mijn trouwjurk verkopen, aangezien hij nu alleen maar stof aan het verzamelen is op zolder (scheelt wel weer stofzuigen…).
Nu heb ik op internet gezocht naar winkels die tweedehands trouwjurken inkopen, maar of ik kan niet zo goed googlen, of ze zijn moeilijk te vinden.
Ik verkoop liever niet via MP. Het idee dat er dames aan mijn deur komen om mijn jurk te passen staat me dan weer niet zo aan…
Heeft een van jullie misschien een tip voor zo’n winkel?
Alvast bedankt!
Ik wil mijn trouwjurk verkopen, aangezien hij nu alleen maar stof aan het verzamelen is op zolder (scheelt wel weer stofzuigen…).
Nu heb ik op internet gezocht naar winkels die tweedehands trouwjurken inkopen, maar of ik kan niet zo goed googlen, of ze zijn moeilijk te vinden.
Ik verkoop liever niet via MP. Het idee dat er dames aan mijn deur komen om mijn jurk te passen staat me dan weer niet zo aan…
Heeft een van jullie misschien een tip voor zo’n winkel?
Alvast bedankt!
donderdag 7 augustus 2008 om 12:22
http://www.gedragenbruidsjaponnen.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 7 augustus 2008 om 12:25
donderdag 7 augustus 2008 om 13:45
Ik heb een goeie advertentietekst voor je
Ik kwam net uit m'n bed
'k Had wat koffie gezet
En het ochtendblad binnengehaald
Bij m'n haastig ontbijt
Had ik net even tijd
Om te zien dat de dollar weer daalt
Weinig nieuws zogezegd
Ook het weer werd weer slecht
En de sport interesseerde me geen zier
Net voordat ik moest gaan
Zag ik plotseling nog staan
Een advertentie op pagina vier
refrein:
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
En ik zag tot m'n schrik
He dat nummer ken ik
Met dat meisje was ik haast getrouwd
Ik was laf en gemeen
Ik liet haar toen alleen
Ondanks alles belde ik haar toch gauw
Ja, dat was voor twee jaar
Nu zijn wij bij elkaar
Als een sprookje door 't leven bedacht
Ik was ondersteboven '
t Is haast niet te geloven
Dat die bruidsjurk ons toch samenbracht
Ik kwam net uit m'n bed
'k Had wat koffie gezet
En het ochtendblad binnengehaald
Bij m'n haastig ontbijt
Had ik net even tijd
Om te zien dat de dollar weer daalt
Weinig nieuws zogezegd
Ook het weer werd weer slecht
En de sport interesseerde me geen zier
Net voordat ik moest gaan
Zag ik plotseling nog staan
Een advertentie op pagina vier
refrein:
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
En ik zag tot m'n schrik
He dat nummer ken ik
Met dat meisje was ik haast getrouwd
Ik was laf en gemeen
Ik liet haar toen alleen
Ondanks alles belde ik haar toch gauw
Ja, dat was voor twee jaar
Nu zijn wij bij elkaar
Als een sprookje door 't leven bedacht
Ik was ondersteboven '
t Is haast niet te geloven
Dat die bruidsjurk ons toch samenbracht
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 7 augustus 2008 om 16:27
Euh... Pippi, bedankt voor de mooie tekst! Mocht ik mijn jurk via een advertentie willen verkopen, zal ik hier zeker gebruik van gaan maken!
BGB, bedankt voor je input! Die sites had ik ook gevonden via Google, maar hoopte eigenlijk op een winkel iets dichter bij huis of op ervaringen van medeforummers. In ieder geval hartelijk bedankt voor het meedenken!
BGB, bedankt voor je input! Die sites had ik ook gevonden via Google, maar hoopte eigenlijk op een winkel iets dichter bij huis of op ervaringen van medeforummers. In ieder geval hartelijk bedankt voor het meedenken!
dinsdag 12 augustus 2008 om 14:22
woensdag 13 augustus 2008 om 09:51
Hai An_na, ik heb mijn trouwjurk laten stomen. Waarom wil je die van jou verkopen?
Ik krijg van allemaal mensen uit mijn omgeving te horen dat het zo zonde is, maar ja, de jurk hangt gewoon op zolder en tamelijk in de weg inmiddels. Wat ga ik er nog mee doen!?
Hai Layla1969, kwamen er veel mensen voor jouw jurk? En werd jouw jurk ook door allerlei mensen gepast, bij jouw thuis dan ofzo? En hoe weet je dat je er het meeste voor terug kreeg? Ben erg benieuwd...
Ik krijg van allemaal mensen uit mijn omgeving te horen dat het zo zonde is, maar ja, de jurk hangt gewoon op zolder en tamelijk in de weg inmiddels. Wat ga ik er nog mee doen!?
Hai Layla1969, kwamen er veel mensen voor jouw jurk? En werd jouw jurk ook door allerlei mensen gepast, bij jouw thuis dan ofzo? En hoe weet je dat je er het meeste voor terug kreeg? Ben erg benieuwd...
woensdag 13 augustus 2008 om 15:11
Ik heb die van mij ook via marktplaats verkocht. heb er niet super veel voor gekregen maar goed hier hing hij ook maar. Bij mij was er weinig animo, 1 rare beller, een enkel mailtje en 1 iemand die jurken opkocht om ze te verhuren. Zij heeft de jurk gehaald zonder te passen dus was kwestie van jurk laten zien en klaar.
Ik heb de jurk natuurlijk eerst laten stomen en kaartjes eraan laten hangen als "bewijs".
Ik wilde de jurk ook houden maar wat moet je ermee. Ik ben bijna 3 jaar getrouwd nu en mis de jurk niet hoor. Ik heb een mooie dag gehad, mooie foto's en nu een goed leven! Aan de jurk heb ik geen moment meer gedacht. Geld heb ik wel apart gehouden om leuke dingen samen mee te doen zoals dagje sauna en etentje. Zo levert de jurk meer op dan dat hij op zolder hangt
Ik heb de jurk natuurlijk eerst laten stomen en kaartjes eraan laten hangen als "bewijs".
Ik wilde de jurk ook houden maar wat moet je ermee. Ik ben bijna 3 jaar getrouwd nu en mis de jurk niet hoor. Ik heb een mooie dag gehad, mooie foto's en nu een goed leven! Aan de jurk heb ik geen moment meer gedacht. Geld heb ik wel apart gehouden om leuke dingen samen mee te doen zoals dagje sauna en etentje. Zo levert de jurk meer op dan dat hij op zolder hangt
woensdag 13 augustus 2008 om 15:47
Ik heb mijn jurk voor 1300 gekocht en voor 800 verkocht, het was een jurk van Rembo Styling en die zijn erg populair. er is iemand die ze opkoopt en in zelf weer verkoopt voor rond de 800 euro. Die had mij ook gemaild en er ik meen 450 voor geboden, dus ik heb er het maximale uitgesleept omdat ik hem zelf heb verkocht. En ja, er zijn 2 mensen die hem gepast hebben, maar ze zijn er voorzichtig mee omgesprongen en de 2e heeft hem uiteindelijk gekocht. De meeeste mensen die een bruidsjurk 2e hands kopen zijn van te voren ook al bruidsjurken gaan passen in een winkel dus die weten wel wat voor soort jurk ze willen dus dan komen ze gericht kijken.