Trump en Melania

25-05-2017 22:05 79 berichten
In plaats van het andere topic te vervuilen open ik er wel eentje. Wat zou Melania van Trump denken? Het is echt socialy akward tussen hen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ik mis de Obama's.
Lekkere blonde adonis...
Weet ik veel. Hij heeft wel veel geld. :proud:

Leuk topic trouwens... hier hou ik van :popcorn:
Misschien heeft hij wel een hele grote gouden...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Xervy schreef: ↑
25-05-2017 22:12
Misschien heeft hij wel een hele grote gouden...
Creditcard?
Serieus ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je ondanks dat zo'n kerel geld heeft je gezicht in de plooi kan houden als je daar seks mee moet hebben.
Wellicht dat daar de botox oorspronkelijk voor is uitgevonden.
Ik heb medelijden met Melania, de gouden kooi benijd ik niet. En steeds maar in de schaduw moeten staan van Ivanka. En Donald lijkt me prive ook een erg dominante moeilijke man. Nee, ik denk dat ze onderschat heeft wat voor positie de First Lady is met een echtgenoot als Trump. Maar ik heb het gevoel dat het helemaal geen domme dame is eigenlijk.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:17
1.01% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Dat denk ik ook sweetfirefly
Bwa, ten allen tijde gratis geld, overal voor uitgenodigd worden, gratis onderdak in de meest luxueuze woning van heel Amerika, veel reisjes, ...
En als je alle pers beu bent dan "moet je dringend je kind gaan opvoeden" - haar zoon is 10 of 11 - en verschijn je niet meer in de media, maar blijf je van alle luxe genieten.

En eens man geen president meer is of echt teveel "pussys grabt", dan scheidt ze wel en zoekt ze een andere rijke vent.
Afbeelding

Dit schrijft hij in de gastenboek van de holocaust museum in Israel dit kan toch niet?
Afbeelding

Deze is van Barack Obama.
Die hebben echt geen sex meer hoor. Heel misschien dat ze om hem te plezieren aan zijn wensen gehoor geeft maar met hoe die 2 overkomen kan het nooit liefdevol en passievol zijn.
Keep on, keep keepin' on....
Dit is gewoon een comedyshow. Dit kan toch niet mensen? Zo careless en behoorlijk dom.

Hij zei in Israel we just came back from the middle east :facepalm:
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:32
0.64% gewijzigd
Ttass30 schreef: ↑
25-05-2017 22:28
Dit is gewoon een comedyshow. Dit kan toch niet mensen? Zo careless en behoorlijk dom.

Hij zij in Israel we just came back from the middle east :facepalm:

Nou Tass, Hij "zij" is anders ook een beetje dom..... :proud:
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:31
0.17% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ttass30 schreef: ↑
25-05-2017 22:28

Hij zij in Israel we just came back from the middle east :facepalm:
Die kerel kent sowieso geen fluit van aardrijkskunde of de landkaart.

België was een paar maanden geleden "de hoofdstad van Brussel" :-P.
Ik vond het een eer dat hij het een "hellhole" noemde :twisted:.

Buitenlandse politiek en geschiedenis interesseert hem ook sowieso nauwelijks een fluit.
Het zal hem dus worst wezen wat er in dat boek in Auschwitz staat.
Hij heeft er het verplichte rondje afgelegd, heeft iets in dat boek gekribbeld en "the job is done".

Overigens heeft hij net 24 uur in dat "hellhole" gezeten en bij mijn weten leeft ie nog ...
anoniem_337209 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:33
19.61% gewijzigd
SweetFirefly schreef: ↑
25-05-2017 22:31
Nou Tass, Hij "zij" is anders ook een beetje dom..... :proud:
Haha "zei".
Aangezien Melania en Donald de voorbije dagen in België waren (ben zelf Belg, dus onze media was er vol van) heb ik heel wat filmpjes gezien van hoe Melania was als ze alleen was. Ze is bv een kinderziekenhuis gaan bezoeken, en ze leek het echt oprecht leuk te vinden. De topvrouw van Child Focus zei ook dat ze totaal anders was dan hoe het lijkt op al die filmpjes (ze zei het deze avond als ze allebei weg waren, dus ze stond niet onder druk om dat te zeggen ofzo haha). En inderdaad, ze is volgens mij niet dom. Kent bijvoorbeeld verschillende talen. Ze speelt meer een rol denk ik.

Donald daarentegen vind ik een complete loser. Incompetent tot en met.
SweetFirefly schreef: ↑
25-05-2017 22:14
Ik heb medelijden met Melania, de gouden kooi benijd ik niet. En steeds maar in de schaduw moeten staan van Ivanka. En Donald lijkt me prive ook een erg dominante moeilijke man. Nee, ik denk dat ze onderschat heeft wat voor positie de First Lady is met een echtgenoot als Trump. Maar ik heb het gevoel dat het helemaal geen domme dame is eigenlijk.

Daar ben ik het volkomen mee eens (vooral ook met die laatste zin).
Ik denk dat zij zich schaamt voor haar man...
https://mobile.twitter.com/SteveKopack/ ... 8067118080

Hier duwt hij Prime minister van Montenegro aan de kant om vooraan te staan.
anoniem_319283 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 22:46
12.59% gewijzigd
https://mobile.twitter.com/SteveKopack/ ... 32/video/1

Hele filmpje.
Ttas je filmpjes doen het niet.

Ik vind Trump een grote clown. Te triest voor woorden.
The Don! Zal hij al een standbeeld van hemzelf in The White House gezet hebben?
Het klinkt misschien slecht, maar ik kan er alleen maar om lachen.
https://youtu.be/-WqJkWntgSg

https://youtu.be/Iimj0j4NYME

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven