TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
vrijdag 31 augustus 2012 om 16:55
De 26 was bij het vegen "teken van morgen komt ie"
27 inderdaad bloeding. Maar is tot nu minimaal eigenlijk. Wel "genoeg" maar niet zoveel als ik gewend ben. Ook bijna geen um, slijm. zou nu kunnen volstaan met maandverband, terwijl ik altijd superdik dubbel moet, met de nodige wissel beurten. Ook niet echt kramp gehad....
En nu al klaar geloof ik.
Tenzij het gaat als vorige keer. Toen dacht ik, ik ben klaar en toen kwam zoveel dat ik er van schrok.
Dus tja. Zelf ook wel gedacht aan een pseudomenstruatie. Maar omdat de test negatief was en ik toch bloedverlies heb moet ik toch tot de conclusie komen dat ik niet zwanger ben.
27 inderdaad bloeding. Maar is tot nu minimaal eigenlijk. Wel "genoeg" maar niet zoveel als ik gewend ben. Ook bijna geen um, slijm. zou nu kunnen volstaan met maandverband, terwijl ik altijd superdik dubbel moet, met de nodige wissel beurten. Ook niet echt kramp gehad....
En nu al klaar geloof ik.
Tenzij het gaat als vorige keer. Toen dacht ik, ik ben klaar en toen kwam zoveel dat ik er van schrok.
Dus tja. Zelf ook wel gedacht aan een pseudomenstruatie. Maar omdat de test negatief was en ik toch bloedverlies heb moet ik toch tot de conclusie komen dat ik niet zwanger ben.
vrijdag 31 augustus 2012 om 17:18
Ik wil je geen valse hoop geven (die hou ik wel voor je) maar dit zou kunnen: http://mens-en-gezondheid ... en-innestelingsbloed.html
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 31 augustus 2012 om 17:24
quote:apatura schreef op 31 augustus 2012 @ 17:18:
Ik wil je geen valse hoop geven (die hou ik wel voor je) maar dit zou kunnen: http://mens-en-gezondheid ... en-innestelingsbloed.htmlHier denk ik ook al de hele tijd aan, maar ik ben zo bang voor een grote teleurstelling.....
Ik wil je geen valse hoop geven (die hou ik wel voor je) maar dit zou kunnen: http://mens-en-gezondheid ... en-innestelingsbloed.htmlHier denk ik ook al de hele tijd aan, maar ik ben zo bang voor een grote teleurstelling.....
vrijdag 31 augustus 2012 om 18:16
quote:apatura schreef op 31 augustus 2012 @ 17:18:
Ik wil je geen valse hoop geven (die hou ik wel voor je) maar dit zou kunnen: http://mens-en-gezondheid ... en-innestelingsbloed.html
O ja, die pagina, die heb ik wel 100x gelezen.
Maar ik ga er niet vanuit dat het de innesteling is. Hebben zo ontzettend weinig vrouwen "last" van. Ik dacht 20%
en ik heb toch helderrood dusss
Volgende maand!
(zeg ik elke maand, maar ik denk echt dat het december wordt...)
O ja, die pagina, die heb ik wel 100x gelezen.
Maar ik ga er niet vanuit dat het de innesteling is. Hebben zo ontzettend weinig vrouwen "last" van. Ik dacht 20%
en ik heb toch helderrood dusss
Volgende maand!
(zeg ik elke maand, maar ik denk echt dat het december wordt...)
vrijdag 31 augustus 2012 om 18:47
vrijdag 31 augustus 2012 om 19:10
Òh, óóóh, net voor de vakantie had Macho ook last van heftige krampen, misselijk, reespoep en zich gewoon rot voelen. De HA zei dat het een variant op het Noro-virus was, het NorA virus. Dat kwam toen aan deze kant van de rivier nog niet voor, maar aan de andere kant (het zuiden) al wel. En tja, daar werkt ie.... Heeft ie dus mooi opgelopen en heeft (sorry, wil jullie niet bang maken) best een tijdje geduurd. We waren zelfs bang dat de vakantie geen pretje zou gaan worden maar dat viel gelukkig alles mee. Toch heeft ie zo nu en dan nog wel kramp en zachte poep zeg maar.
vrijdag 31 augustus 2012 om 19:43
quote:secondhandsuus schreef op 31 augustus 2012 @ 19:21:
Nee Yez, jij bent gewoon zwanger, dat hadden we toch afgesproken??
En afspraken, zoals je weet, daar moet je je aan houden.
Dusssssss, niets virus...

Oh, ja sorry. Da's waar. En ik had van de zomer al een maag-darm virus gehad. (Heb toen terwijl ik op het toilet leegspoot in en naast mijn prullenbakje gekotst met een kracht die ik niet in mijzelf had gezocht.. ).
Ik doe mijn best. Maar ik hoorde van de week dat mijn donor toch niet zo heel vruchtbaar was als ik vorige week via een smsje had begrepen. Donor is nu op dieet gezet en wordt over 10 dagen weer getest. En we waren deze maand ook al laat. Dus niet boos worden als ik me niet aan de afspraak heb gehouden..
Nee Yez, jij bent gewoon zwanger, dat hadden we toch afgesproken??
En afspraken, zoals je weet, daar moet je je aan houden.
Dusssssss, niets virus...
Oh, ja sorry. Da's waar. En ik had van de zomer al een maag-darm virus gehad. (Heb toen terwijl ik op het toilet leegspoot in en naast mijn prullenbakje gekotst met een kracht die ik niet in mijzelf had gezocht.. ).
Ik doe mijn best. Maar ik hoorde van de week dat mijn donor toch niet zo heel vruchtbaar was als ik vorige week via een smsje had begrepen. Donor is nu op dieet gezet en wordt over 10 dagen weer getest. En we waren deze maand ook al laat. Dus niet boos worden als ik me niet aan de afspraak heb gehouden..