TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 2 september 2012 om 15:42
Hallo..............zo ik heb een weekend achter de rug.
Vanaf gisteren in het ziekenhuis gezeten met mijn oudste dochter.....gisteren is ze met spoed geopereerd.
Zij ervaart pijn heel anders dan wij, dus het is al vaker gebeurt dat ze veel te laat aangeeft dat ze iets heeft.
Ze was van de week al naar de dokter geweest.die dacht een schimmelinfectie bij de vagina.
Dus medicatie......Ik was gisterochtend op bezoek en ze gegint te huilen dat ze zo pijn heeft.
Uiteindelijk mocht ik kijken....schok mij kapot, een hele bult bij de vagina. Huisartsenpost....meteen door naar ziekenhuis en meteen naar de ok. Complicaties dus ze moest blijven..omdat ze gehandicapt is mocht ik ook blijven. Mijn ex man heeft ons van vanmiddag opgehaald uit het ziekenhuis...met ze alle haar naar de zorgboerderij gebracht, koffie gedronken.
En nu ben ik maar naar huis gegaan...ze heeft een pittige ingreep gehad. Hakt erin zeg zoiets!
Vanaf gisteren in het ziekenhuis gezeten met mijn oudste dochter.....gisteren is ze met spoed geopereerd.
Zij ervaart pijn heel anders dan wij, dus het is al vaker gebeurt dat ze veel te laat aangeeft dat ze iets heeft.
Ze was van de week al naar de dokter geweest.die dacht een schimmelinfectie bij de vagina.
Dus medicatie......Ik was gisterochtend op bezoek en ze gegint te huilen dat ze zo pijn heeft.
Uiteindelijk mocht ik kijken....schok mij kapot, een hele bult bij de vagina. Huisartsenpost....meteen door naar ziekenhuis en meteen naar de ok. Complicaties dus ze moest blijven..omdat ze gehandicapt is mocht ik ook blijven. Mijn ex man heeft ons van vanmiddag opgehaald uit het ziekenhuis...met ze alle haar naar de zorgboerderij gebracht, koffie gedronken.
En nu ben ik maar naar huis gegaan...ze heeft een pittige ingreep gehad. Hakt erin zeg zoiets!
zondag 2 september 2012 om 15:48
Ze moet 6 weken rust houden.......beetje emotioneel is ze. door haar autisme kan ze dit soort dingen niet goed aan. Infuus zetten ging pas de 3 keer goed. Het abces was zeker 10 cm groot....ze is gehecht. Ze heeft echt enorme pijn gehad.
En nu veel pijn aan de arm omdat het infuus niet goed zat is de narcose onder de huis gespoten. Arm is nu helemaal warm en rood en dik. De woonbegeleiders zeiden, ga jij nu maar lekker naar huis, wij zijn er.........dus ik ga morgen weer naar haar toe.
En ze is dan zo schatje he....met kinderlijke vragen die ze dan stelt.....
En nu veel pijn aan de arm omdat het infuus niet goed zat is de narcose onder de huis gespoten. Arm is nu helemaal warm en rood en dik. De woonbegeleiders zeiden, ga jij nu maar lekker naar huis, wij zijn er.........dus ik ga morgen weer naar haar toe.
En ze is dan zo schatje he....met kinderlijke vragen die ze dan stelt.....
zondag 2 september 2012 om 16:48
Wat lief!!! ik ben weer thuis.....en ze is op de zorgboerderij. daar heeft ze aanspraak van de medebewoners....lekker in de eigen bed slapen.
Had erg met haar te doen...maar ongelofelijk hoe lief iedereen was...Dat was erg fijn. Vooral omdat ze gehandicapt is namen ze alle tijd voor haar.
We hebben wel eens anders meegemaakt........
Had erg met haar te doen...maar ongelofelijk hoe lief iedereen was...Dat was erg fijn. Vooral omdat ze gehandicapt is namen ze alle tijd voor haar.
We hebben wel eens anders meegemaakt........
zondag 2 september 2012 om 18:10
quote:secondhandsuus schreef op 02 september 2012 @ 18:07:
Ah! Gebruikelijke zorg...
Moest op bjz altijd kijken naar bovengebruikelijke zorg ivm toekennen indicatie...
En dat is nog zwaarder? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Ben nu in een aantal lesboeken aan het zoeken en op een site aan het lezen. Is wel rete-interessant
Ah! Gebruikelijke zorg...
Moest op bjz altijd kijken naar bovengebruikelijke zorg ivm toekennen indicatie...
En dat is nog zwaarder? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Ben nu in een aantal lesboeken aan het zoeken en op een site aan het lezen. Is wel rete-interessant
zondag 2 september 2012 om 18:15
http://4.bp.blogspot.com/ ... Qq1HEA4eA/s1600/clafoutis+kersen.jpg
zondag 2 september 2012 om 18:16
quote:missy_acy schreef op 02 september 2012 @ 18:13:
Ik ben een taartje An t maken.
Even een voorbeeld plaatje zoeken.Deze http://ditishettop.punt.nl/upload/taart_hart.jpg
Ik ben een taartje An t maken.
Even een voorbeeld plaatje zoeken.Deze http://ditishettop.punt.nl/upload/taart_hart.jpg
zondag 2 september 2012 om 18:29
quote:missy_acy schreef op 02 september 2012 @ 18:15:
http://4.bp.blogspot.com/ ... Qq1HEA4eA/s1600/clafoutis+kersen.jpgLekkerr!!
http://4.bp.blogspot.com/ ... Qq1HEA4eA/s1600/clafoutis+kersen.jpgLekkerr!!
zondag 2 september 2012 om 18:31
Peecee, wat een enerverend weekend, maar wat goed dat je dochter je toch heeft laten kijken. 10 cm., da's niet niks zeg, en dan ook dat infuus wat niet lekker zat. Arme meid , wat zal ze zich rot hebben gevoeld. Fijn dat ze zoveel lieverds om zich heen heeft en redelijk snel weer naar haar eigen vertrouwde omgeving kon.
En voor jou . Komt weer bovenop je eigen toestanden, gaat het inmiddels weer wat beter met je?
En voor jou . Komt weer bovenop je eigen toestanden, gaat het inmiddels weer wat beter met je?
zondag 2 september 2012 om 18:38
Dank jullie wel....ja ze voelde zich zo ellendig en de gyn zei ook dat het een hele grote was. Maar haar pijngrens ligt heel hoog.
Weet je wat ook zo fijn is dat ik en mijn ex goed contact hebben.
Dat is dan zo waardevol..hij wilde gisteren ook naar het ziekenhuis komen en belde steeds. Maar afgesproken dat dat geen zin had......en vandaag maar beter kon komen.
Dus hij haalde ons op......zijn vriendin er gewoon bij. Dat is zo fijn.
Van die kleine dingen.......vragen of hij mij thuis zal brengen of ik iets nodig heb.....Anders sta er er mooi alleen voor.Van de week gaan we om de dag naar haar toe....we hebben een planning gemaakt, we moeten alletwee werken.
Ik hecht daar heel veel waarde aan....
Weet je wat ook zo fijn is dat ik en mijn ex goed contact hebben.
Dat is dan zo waardevol..hij wilde gisteren ook naar het ziekenhuis komen en belde steeds. Maar afgesproken dat dat geen zin had......en vandaag maar beter kon komen.
Dus hij haalde ons op......zijn vriendin er gewoon bij. Dat is zo fijn.
Van die kleine dingen.......vragen of hij mij thuis zal brengen of ik iets nodig heb.....Anders sta er er mooi alleen voor.Van de week gaan we om de dag naar haar toe....we hebben een planning gemaakt, we moeten alletwee werken.
Ik hecht daar heel veel waarde aan....