TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 2 september 2012 om 18:46
Weet je Peecee, volgens mij is de relatie die jij nog met je ex (en met zijn vriendin) hebt redelijk uniek te noemen. Fantastisch dat jullie zo goed met elkaar overweg kunnen, echt petje af.
Hoe vaak hoor je niet dat het, zelfs omwille van de kinderen, gewoon echt niet meer mogelijk is nog normaal te communiceren?
In mijn omgeving is er eigenlijk maar 1 gescheiden stel, die echt bevriend zijn gebleven. De rest is echt naadje.
Hoe vaak hoor je niet dat het, zelfs omwille van de kinderen, gewoon echt niet meer mogelijk is nog normaal te communiceren?
In mijn omgeving is er eigenlijk maar 1 gescheiden stel, die echt bevriend zijn gebleven. De rest is echt naadje.
zondag 2 september 2012 om 19:17
Peacy, ik moest hele vragenlijsten afnemen en dan kijken welke zorg "iedere" ouder heeft.
Bijvoorbeeld, een kind van 5 poets je de tanden (na) een kind van 12 moet dit zelf kunnen.
Als ouders dus nog moesten helpen, dan is dat bovengebruikelijke zorg.
Misschien een idee om de dag gewoon door te nemen, zo kom je op taken die je als ouder moet doen, of die het kind zelf kan
Bijv
Wekken,
Opstaan
Wassen
Aankleden
Ontbijt maken enz enz
Bijvoorbeeld, een kind van 5 poets je de tanden (na) een kind van 12 moet dit zelf kunnen.
Als ouders dus nog moesten helpen, dan is dat bovengebruikelijke zorg.
Misschien een idee om de dag gewoon door te nemen, zo kom je op taken die je als ouder moet doen, of die het kind zelf kan
Bijv
Wekken,
Opstaan
Wassen
Aankleden
Ontbijt maken enz enz
zondag 2 september 2012 om 19:21
Ik zou ook wel willen dat de relaties hier wat minder gecompliceerd waren.
Gelukkig gaan Piet en zijn ex op een normale manier met elkaar om. Geen ruzie en spanningen dus. Gelukkig...
Al kan ik haar bloed wel drinken. Dat komt omdat ze toch de boel zo manipuleert dat het altijd in haar voordeel werkt.
Maar als het echt gaat om het welzijn van de kinderen, is het een leeuwin, en zeker toen ze nog alleen met de kinderen woonde, dat verdiende toch wel respect. Al vind ik dat lastig toegeven soms...
Gelukkig gaan Piet en zijn ex op een normale manier met elkaar om. Geen ruzie en spanningen dus. Gelukkig...
Al kan ik haar bloed wel drinken. Dat komt omdat ze toch de boel zo manipuleert dat het altijd in haar voordeel werkt.
Maar als het echt gaat om het welzijn van de kinderen, is het een leeuwin, en zeker toen ze nog alleen met de kinderen woonde, dat verdiende toch wel respect. Al vind ik dat lastig toegeven soms...
zondag 2 september 2012 om 19:26
Even over exen. Vins ex en hij hebben weer contact, via de app. Wat ik ok vind, want ik vond haar altijd een schatje. Alleen was Vin niet zo lief voor haar.
Nu waren ze laatst aan t appen, over t verhuizen. Maar Vin heeft een hekel aan appen/sms'en/chatten ed. Dus hij belt haar op. Neemt ze niet op. Dus toen vin haar vroeg waarom ze niet opnam zegt ze: "Ik durf je niet te spreken."
Maar ze kon niet uitleggen waarom niet. Ik vind t vaag. Vin trouwens ook. Maar snappen jullie het?
Nu waren ze laatst aan t appen, over t verhuizen. Maar Vin heeft een hekel aan appen/sms'en/chatten ed. Dus hij belt haar op. Neemt ze niet op. Dus toen vin haar vroeg waarom ze niet opnam zegt ze: "Ik durf je niet te spreken."
Maar ze kon niet uitleggen waarom niet. Ik vind t vaag. Vin trouwens ook. Maar snappen jullie het?
zondag 2 september 2012 om 19:27
Ja wij hebben nooit echt ruzie gehad.....als we dat hadden kwam dat door zijn vriendin die hij naar mij kreeg.
Die zat er tussen en was stikjaloers. Maar wij zijn de ouders. Klaar.
En wij zullen elkaar nooit afvallen. En vooral in dit soort situaties is het erg fijn.
Ben best wel moe........ze was lekker tv aan het kijken, hoorde ik.
Zo zie je maar meiden................je kan zomaar in het ziekenhuis liggen.
Die zat er tussen en was stikjaloers. Maar wij zijn de ouders. Klaar.
En wij zullen elkaar nooit afvallen. En vooral in dit soort situaties is het erg fijn.
Ben best wel moe........ze was lekker tv aan het kijken, hoorde ik.
Zo zie je maar meiden................je kan zomaar in het ziekenhuis liggen.
zondag 2 september 2012 om 19:35
Weet je wat mij ook zo verbaasde.................ze willen in de gezondsheidszorg bezuinigen.
Joh...............wij kregen vanmorgen een menukaart om te uit kiezen wat we wilde voor het ontbijt.
Wel 8 soorten brood.........10 soorten beleg.....8 soorten zoet.
Eieren.....fruit .....tomaat......5 soorten kaas......echt ongelofelijk.
Nou daar kunnen ze best een beetje op bezuinigen........
Joh...............wij kregen vanmorgen een menukaart om te uit kiezen wat we wilde voor het ontbijt.
Wel 8 soorten brood.........10 soorten beleg.....8 soorten zoet.
Eieren.....fruit .....tomaat......5 soorten kaas......echt ongelofelijk.
Nou daar kunnen ze best een beetje op bezuinigen........
zondag 2 september 2012 om 19:36
zondag 2 september 2012 om 19:47
Ik wist niet eens wat tabouleh was.
Maar misschien kun je hier iets vinden:
http://www.smulweb.nl/recepten/1353476/Tabouleh
Maar misschien kun je hier iets vinden:
http://www.smulweb.nl/recepten/1353476/Tabouleh
zondag 2 september 2012 om 20:57
Ik heb ook geen contact meer met mn exen. K heb er pas een van mn facebook gemikt. Ik heb geen behoefte aan iemand met wie ik op mn 16e schreef en 2 mndn verkering had die gaat vragen naar hoe t nu met me is enzo. blegh
En wat een Kwalitatief Utiermate Teleurstellende website is de cite van de OV chipkaart. Gruwelijk hoe lastig het is om alleen maar je e-mail te wijzigen.
En wat een Kwalitatief Utiermate Teleurstellende website is de cite van de OV chipkaart. Gruwelijk hoe lastig het is om alleen maar je e-mail te wijzigen.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 2 september 2012 om 21:55
zondag 2 september 2012 om 22:04
quote:missy_acy schreef op 02 september 2012 @ 21:55:
http://waslijn.com/wp-con ... 11/06/volgevreten-kat.jpg
Wou ik even delen
(en nu heb ik zin in taart!)
http://waslijn.com/wp-con ... 11/06/volgevreten-kat.jpg
Wou ik even delen
(en nu heb ik zin in taart!)
Been there, done that, got the T-shirt.