TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 2 september 2012 om 22:24
Nee ik ga maar eens slapen. Morgen lange dag.
Voor wie mee wil picknicken: Zullen we allemaal wat meenemen of wordt dat erg lastig.
Misschien over de mail wat afspreken. Mijn mail is apatura82@gmail.com
Weltruste.
Voor wie mee wil picknicken: Zullen we allemaal wat meenemen of wordt dat erg lastig.
Misschien over de mail wat afspreken. Mijn mail is apatura82@gmail.com
Weltruste.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 2 september 2012 om 22:32
zondag 2 september 2012 om 22:42
maandag 3 september 2012 om 05:02
maandag 3 september 2012 om 09:56
quote:peacy, 4 uur geleden
Uhh Burgers Zoo, park, dagje stad? Knutselen, gewoon lekker spelen?
Sjonge uhh... Je vraagt wat op de vroege morgen..Dat sowieso. Maar ben stiekem jaloers op Vin. Hij mag betaald ergens slapen, zonder wakker gemaakt te worden door 2 apen. Hele nachten doorslapen. Best erg!
Uhh Burgers Zoo, park, dagje stad? Knutselen, gewoon lekker spelen?
Sjonge uhh... Je vraagt wat op de vroege morgen..Dat sowieso. Maar ben stiekem jaloers op Vin. Hij mag betaald ergens slapen, zonder wakker gemaakt te worden door 2 apen. Hele nachten doorslapen. Best erg!
maandag 3 september 2012 om 10:00
quote:missy_acy schreef op 03 september 2012 @ 09:56:
[...]
Dat sowieso. Maar ben stiekem jaloers op Vin. Hij mag betaald ergens slapen, zonder wakker gemaakt te worden door 2 apen. Hele nachten doorslapen. Best erg!
Maar hij mist dus ook drie dagen en nachten uit het leven van zijn kinderen.
Drie dagen en nachten die noooooit meer terug komen en noooooit meer in te halen zijn...
Wat ontzettend zielig voor hem!
[...]
Dat sowieso. Maar ben stiekem jaloers op Vin. Hij mag betaald ergens slapen, zonder wakker gemaakt te worden door 2 apen. Hele nachten doorslapen. Best erg!
Maar hij mist dus ook drie dagen en nachten uit het leven van zijn kinderen.
Drie dagen en nachten die noooooit meer terug komen en noooooit meer in te halen zijn...
Wat ontzettend zielig voor hem!
maandag 3 september 2012 om 11:16
maandag 3 september 2012 om 13:11
Ik voel me dom...
Wegens vakantie en drukte ervoor was ik aan het uitstellen om een bedrijf (ala greenwheels) te bellen omdat ze ineens geen auto's meer in mijn woonplaats hadden.
Nu had ik al maar daar heb ik geen reactie op gehad. Nu bel ik om daadwerkelijk op te zeggen en (indien mogelijk) lidmaatschapsgeld terug te vragen. Is er geen geld meer afgeschreven sinds mijn mail... (Waarom berichten ze mij hier niet van)
Maar goed, ik hang dus klagend aan de lijn voor niks...
Wegens vakantie en drukte ervoor was ik aan het uitstellen om een bedrijf (ala greenwheels) te bellen omdat ze ineens geen auto's meer in mijn woonplaats hadden.
Nu had ik al maar daar heb ik geen reactie op gehad. Nu bel ik om daadwerkelijk op te zeggen en (indien mogelijk) lidmaatschapsgeld terug te vragen. Is er geen geld meer afgeschreven sinds mijn mail... (Waarom berichten ze mij hier niet van)
Maar goed, ik hang dus klagend aan de lijn voor niks...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.