vaatwasser problemen

24-11-2010 09:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

In de hoop hier een techneut of twee te vinden stel ik hier mijn vraag.

Mijn vaatwasser doet het op dit moment niet, hij er knippert een lampje en daar staat bij: water aan/afvoer.

Nu heb ik al wat geprobeert en de afvoer van het water doet het wel ( losgehaald en in emmer weg laten lopen)ook heb ik de vaatwasser van binnen nagekeken, er zit geen vuil in of bij de afvoer.

Naar mijn bescheiden mening moet het dus de aanvoer zijn.

De kranen stromen allemaal gewoon, dus er lijkt mij ook niet zomaar een probleem met de aanvoer te zijn.

Ik snap er helemaal niks van, een monteur wil ik niet bellen.

Is 50 euro aan voorrijkosten en ik heb zomaar het idee dat het een heel simpel iets is.

Iemand enig idee?

Ik haat afwassen en hij zit helemaal vol met vuile vaat, please help

Saarchen
Het witgoeddeel het klusidee forum (google even) heeft veel monteurs rondlopen die je verder kunnen helpen.
Weet je zeker dat er niets in de filter zit? Even het filter los halen en het overtollige water verwijderen en dan even kijken, of er toch niet iets in het gat zit waar het water instroomt.

Probeer het maar eens bij mij helpt het meestal wel. SUCCES
Heb net ff google geraadpleegt en ben er denk ik wel uit.

Kan een probleem zijn met het waterslot.

Grrr daar kan ik zelf niks mee, zal ik toch moeten afwassen en op vriend moeten wachten voor een reparatie.

HEt klusidee forum ga ik even bij mijn favorieten zetten, die is heel handig!

Dank voor het meedenken, ik ga afwassen......
Wij hadden dit in het voorjaar bij onze 20 jaar oude vaatwasser. Alles was totaal verkalkt dus vandaar dat er geen water in de machine stroomde.

Wij hebben toen alles laten vernieuwen, inclusief de vaatwasser
Wat je zelf kan proberen (helpt bij mijn vaatwasser) Is een paar flinke scheppen soda in de vaatwasser en dan op het heetste programma laten draaien. Sowieso goed om regelmatig te doen, dan spoel je de leidingen goed schoon. Je wilt niet weten hoeveel vetresten er achterblijven in de afvoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven