Vakantiezaterdag!!!!

02-08-2014 08:45 157 berichten
Hallo ladies,

Het is eindelijk zo ver, velen van jullie hebben eindelijk vakantie en daarmee zijn er ook een aantal vertrokken naar verre oorden of juist dichtbij, in hotel, camping of logeeradres.

Heeft iedereen het een beetje naar de zin? Komen jullie ook tot rust of zitten jullie nog in de ren- en vliegstand?

Volgens de berichten wordt het in Rotterdam vandaag een kletsnatte kliederboel, dus dat is niet echt een uitnodiging om eropuit te gaan, maar dat mag de pret niet drukken. Een beetje vogelen in huis, al moet ik er wel eventjes uit voor wat boodschappen en als het te doen is, dan loop ik even naar de mart. Ik zie wel.

Wat gaan jullie doen vandaag?
Goedemorgen,

Gisteren heeft het geregend hier en flink ook. Nu is de lucht een stukje frisser. Ik hoop dat het droog blijft, dan kan ik de was buiten hangen.

Verder heb ik gisteren veel te weinig productiefs gedaan, alleen gelezen en veel te veel gesnoept.

En geforumd. Dat is trouwens heel verleidelijk als je dingen wil uitstellen.

Dus ik ga er vandoor, wil vandaag veel meer doen!

Fijne zondag allen.
Moggel!

Zijn geen regels voor... de laatste tijd gaan we idd. nog wel eens door op zondag.

Zeker nu ik iets belangrijks mede te delen heb: namelijk dat ik

gister zoals eerder voorgenomen voor het eerst sinds weken op een christelijke (nou ja) tijd de kroeg uit ben gerold.

Waar ik overigens wel het idee kreeg dat de barman mij interessant vindt aangezien ik vrij veel aandacht van hem kreeg...hihi...
Krul, ik had trek in de hamburgers van zus. Zij maakt ze zo lekker, maar ik durfde niet te vragen. Als ik had gevraagd, had ze het gedaan, maar ik klus nog in een huis waar ik al wat jaren woon. Zij zit in een verhuizing. Maar ook zonder hamburger heb ik me vermaakt. Uiteindelijk heb ik 's avonds toch een kastje in mekaar gezet en gestofzuigd.

Nu lig ik heerlijk op de bank film te kijken.

Over 4 weken ga ik op vakantie. Ik kijk er acht naar uit.
Marilyn82, als jij de barman ook leuk vind moet je dan ook niet te vroeg weggaan he of vond je zinn aandacht alleen leuk?

Ik heb trouwens ook een heerlijke vent gespot. Mag ik dat hier met jullie delen zo? Alleen hij kijkt naar mij, ik naar hem en geen van ons 2 zegt wat....zucht...
Hahaha... ik vond zn aandacht wel leuk. Ik pas sinds een paar maanden (sinds vriend en ik relatie verbroken hebben ) ongeveer in het interieur in de kroeg dus het viel me eerst niet zo op. Na een tijdje wel. Ik had met iemand afgesproken die veel te laat was, toen ik het welletjes vond kletste hij me om (persoon is later wel gekomen) Later stond buiten te roken (bleeeeggg ik hou niet van mensen die roken) toen ik toevallig naar buiten keek, toen zwaaide hij en later toen ik naar de plee ging (t*ring J*antje, van bier ga je wel piesen zeg...), sprak hij me aan toen hij langs me liep enz.

Geen idee of het wat betekent hoor...

Nou ja ik vind om eerlijk te zijn zijn collega (die was er gister niet, vorige week ook niet ) ietsje leuker volgens mijn vrienden ...

Ja hoor met mij mag je dat delen... hihihi

En zal ik je ff een virtuele schop onder je kont geven dan, als niemand wat doet gebeurt er niks...
Oooh jij bent erg haha. Zijn vriend leuker vinden.

In mijn geval zit het anders. Ik kan hem niet echt aanspreken. Ik kom hem nl tegen als hij aan het werk is. En ik moet het van toeval hebben om hem een keer tegen te komen. Ik heb hem wel een keer gesproken. Hij kwam een sigaretje roken (ik hou ook niet van rokers, maar toen ineens wel;-)) . Toen ff gebabbeld, maar daar is het bij gebleven. Sindsdien kijkt hij naar mij en ik naar hem, als we elkaar tegenkomen. Hij groet alleen heel zenuwachtig als ik weer wegga zonder iets te zeggen. Dat vind ik dan weer wel schattig.
Lieve Lelie,

Waarom in godesheresnaam kan jij hem niet aanspreken? Wat gebeurt er dan? Vergaat de wereld? Stort je huis in?

Zijn vriend, zijn collega bedoel je.

Nou ja ik weet niet of hoe hij deed zaterdag of daar wat achter zit.

Als je als barman werkt denk ik sowieso dat je wel goed bent in sociaal doen...

Maar goed een beetje flirten vind ik prima, maar aangezien mijn

relatie net over is doe ik het nog maar even rustig aan met mannen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven