Vandaag ben ik dankbaar voor...

17-09-2019 20:31 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek me leuk om een positief topic te starten waarin iedereen die daar zin in heeft aan kan geven waar hij/zij vandaag dankbaar voor is. Persoonlijk doet 't me altijd goed om even bewust stil te staan bij dingen waar ik dankbaar voor ben, en misschien dat anderen dat ook hebben?
Alle reacties Link kopieren
Dat ik slapeloos maar heel moe in bed lig en1 kat me in slaap probeert te spinnen en de andere constant komt checken of ik al slaap of wil spelen. Ik lig nog wel even en weet zeker dat ik als een roosje ga slapen zodra ook man thuis is van werk :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik dankbaar dat ik thuiskom na een heftige avonddienst en mijn kindjes en man veilig en geborgen liggen te slapen.
En dat ik ze zo nog wel kan gaan knuffelen en kussen.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat ik vandaag zo'n fijne dag heb gehad en me zó goed heb gevoeld. Zelfs door de regen fietsen naar de supermarkt was fijn :)
En als je zo lekker voelt zijn alle mensen ook heerlijk. Yep, fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik dankbaar dat ik nu, na een dag werken, lekker op m'n bank kan ploffen en bij kan komen met een fijne serie. Moet nog wel even wat huishoudelijke dingen doen, maar verder hoef ik lekker niets vanavond en dat voelt heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat het weer een heerlijk dagje was :)
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat ik opgestapt ben bij mijn vorige baan. Bepaalde dingen werden heus wel gewaardeerd, maar een wezenlijk onderdeel van wie ik ben niet. Ik moest me veel te veel aanpassen, zat daardoor niet goed in mijn vel en werd vervolgens daarop weer afgerekend.

Dankbaar voor mijn nieuwe baan met collega's en manager die wel het totaalplaatje waarderen. Die zeggen dat ik daar niets in moet veranderen. Dat dat net is wat het team nodig heeft. Het wordt hier gezien als kwaliteit in plaats van een last.

En het is heerlijk om niet meer zo krampachtig te hoeven werken.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat ik me zo heerlijk voel en weer wat voorbereidinkjes heb getroffen voor de a.s. keukenrenovatie :)
Dat ik de komende 7 dagen alleen maar leuke dingen en héél veel vrije tijd in mijn agenda heb staan.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk genieten tijdens een wandeling naar de supermarkt, door de regen.
Dankbaar dat ik me goed bleef voelen, ook al moest ik lopen omdat het garageslot nog altijd niet open gaat en ik niet bij mijn fiets kan.
Genoten en dankbaar voor alle bloemetjes die er her en der nog bloeien. :heart:
Dankbaar voor de mooie fietstocht vanmorgen waarbij we veel en bijzondere paddenstoelen hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik dankbaar voor een lekker rustige zondagmiddag.
I don’t need an inspirational quote. I need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Het advies van een collega voor de aanschaf van een nieuwe koekenpan. Hij kostte wat, maar het is inderdaad een fantastisch ding :P
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vanmorgen op tijd op mn werk was, ondanks dat ik in Bilthoven werk.
Tractor tractor tractor.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat ik alle huishoudelijke klusjes die ik vandaag wilde doen ook echt af heb gekregen, en dat ik nu dus lekker zonder onrust op de bank een serie kan gaan kijken.
Ik ben heel dankbaar dat ik inmiddels al weer jaren kankervrij ben (afkloppen) .
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar voor het feit dat ik eindelijk geaccepteerd heb dat ik (soms) echt een rolstoel nodig heb.
Zodat ik weer eens een dagje weg kan met mijn dochter.

Morgen rolstoel halen en volgende week gelijk naar een museum.
Zonder rolstoel is dat (haast) onmogelijk en ging ik dat soort dingen dus uit de weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vannacht geen kramp en heb ook heel aardig geslapen voor mijn doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De muur achter de tv heeft eindelijk een mooie kleur.
Dat is niet van vandaag, maar elke dag kijk ik daar blij naar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar voor ons heerlijke logeerbed en m’n man die vannacht de eventueel wakkere kindjes opvangt, zodat ik eens een hele nacht kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
De laatste dagen was ik blij dat ik 's ochtends naar het oosten rij voor mijn werk. De zonsopgang leverde hele mooie plaatjes en prachtige kleuren op en daar kon ik heerlijk van genieten in de auto :love:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
25-10-2019 16:54
De laatste dagen was ik blij dat ik 's ochtends naar het oosten rij voor mijn werk. De zonsopgang leverde hele mooie plaatjes en prachtige kleuren op en daar kon ik heerlijk van genieten in de auto :love:
:sun:

:love:
Vandaag dankbaar voor een goed gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar dat ik mijn dag vandaag lekker rustig kan beginnen, en dat ik me gelukkig niet meer zo somber voel als gisteren. En ook dankbaar dat ik, op momenten dat ik me niet zo fijn voel, mensen heb die dichtbij me staan en die ik kan bellen.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar voor lieve mensen om me heen, die me steunen en er voor me zijn.
I don’t need an inspirational quote. I need coffee.
Dankbaar voor een heerlijke ochtend met mijn moeder. Ik heb nog maar een paar maanden met haar en ik wil van elk moment genieten. Ook dankbaar dat ik me na deze ochtend even met mijn verdriet terug kon trekken in bed, omdat mijn lieve, betrokken man en dochter zich gingen vermaken in de speeltuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven