Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Ik zie het zelf dan ook niet als een probleem als ik weer gewone sigaretten wil gaan roken. Voor mij is het alleen het kostenplaatje.
Ik kan dan ook niet zonder die esiga dus ben nog steeds nicotineverslaafd en zie me ook nog steeds als roker.
Daarbij is het nooit mijn bedoeling geweest om te stoppen met roken. Dit is voor mij dus de vervanging van een sigaret.
Heb ook lange tijd 50/50 gedaan hoor.
Alhoewel ik in den beginne compleet overgestapt was, maar na een aantal maanden toch weer er gewoon bij gaan roken.
En het is dan ook absoluut niet mijn bedoeling om lager te gaan dan 6mg.
Maar nu rook ik hooguit 2 a 3 echte per maand.
Bobby-Pin schreef:
12-03-2018 14:16
De eleaf Pico maakt wel van mij een enorme bankplakker en lui o_o
En dat deed de mini niet?!
Hoe kan dat dan???

Je klinkt verder wel enthousiast... :koffie:
Bruise schreef:
12-03-2018 14:31
En dat deed de mini niet?!
Hoe kan dat dan???

Je klinkt verder wel enthousiast... :koffie:
Je, en nu heb ik dus trek in koffie met mijn Pico :cat:
Welkom in mijn wereld. :duckie:
Nu aan de aan de koffie met mijn Pico, gezellig :rolling:

Kwam er vanochtend achter dat mijn Ego's lekken, d.w.z. mijn andere AIO en nu ook de mini. Even kijken wat ik verkeerd heb gedaan. Gelukkig zat in die enen de vieze NY cheescake van Liqua.

Mijn andere oude AIO, mijn super veepertje, lekt vooralsnog gelukkig nog steeds niet. Wat een goeie koop is dat destijds geweest want deze sputtert ook niet en wordt ook niet heet.
Als deze het begeeft "ruil" ik 'm in voor de ego one eco. Of had ik dat al geschreven.
Nouja, koffie dan :cheers:
De koffie is op, ik heb ondertussen weer goeie adviezen gegeven op het forum, tijd om eens naar buiten te gaan, de :sun: schijnt tenslotte
Ik ben nu dus verslaafd aan liquid zonder nicotine. Kan me er niks bij voorstellen, maar het verlangen om flesjes te kopen en lekker op de stomen blijft bestaan.
Ik vind het maar raar.
Cateautje schreef:
16-03-2018 13:15
Ik ben nu dus verslaafd aan liquid zonder nicotine. Kan me er niks bij voorstellen, maar het verlangen om flesjes te kopen en lekker op de stomen blijft bestaan.
Ik vind het maar raar.
Zie het als een soort van adem in-adem uit yoga met een batterijtje :winkie:

Op een Chinees youtube-filmpje zag ik dat je ook leuke dingen kunt doen met stomen en blazen als je eerst een teug neemt van de elektrische sigaret en dan door het ringetje van belleblaas blaast. Met belleblaas uiteraard.
Bobby-Pin schreef:
16-03-2018 13:23
Zie het als een soort van adem in-adem uit yoga met een batterijtje :winkie:

Op een Chinees youtube-filmpje zag ik dat je ook leuke dingen kunt doen met stomen en blazen als je eerst een teug neemt van de elektrische sigaret en dan door het ringetje van belleblaas blaast. Met belleblaas uiteraard.
Yoga? Okay, dan gebruik ik dat als excuus, maar ik ga toch echt geen rookbellen blazen, al zijn ze wel mooi. :)
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag komt als goed is de AL85 smok binnen...
Laatst meldde ik nog dat ik misschien de G Priv 2 wou halen... Maar vind hem toch teveel “kijk mij nou met mijn touchscreen”. Dus nu gewoon lekker simpel.... En ik damp niet boven de 85w...

Nu nog wel opzoek naar de x-baby 4ML... Maar gok dat dat een bezoekje wish of aliex word... gezien deze niet in NL verkocht mogen worden....

Tips voor nieuwe e-liquid smaken/merken zijn welkom... Ben beetje door mijn zoete zooi heen.... (geen koffie aub... : :P )
Ja nog even en ze zetten er een camera in.
Hier nog altijd een blije dampende damper! Al een week niet gerookt :high5: en taal er ook niet naar eigenlijk.

Wil als flesjes liquid op zijn overgaan naar 3mg. Kijken hoe dat bevalt.

Zeikmatras, is tie binnengekomen? Ik heb nog niet veel geprobeerd. Heb nu in huis:
  • drop
    • Koffie
      • Shag
        • Tabak
          • American tobacco oid
Lekkere opsomming wel ;-D
Aneso schreef:
17-03-2018 18:55
Hier nog altijd een blije dampende damper! Al een week niet gerookt :high5: en taal er ook niet naar eigenlijk.

Wil als flesjes liquid op zijn overgaan naar 3mg. Kijken hoe dat bevalt.

Zeikmatras, is tie binnengekomen? Ik heb nog niet veel geprobeerd. Heb nu in huis:
  • drop
    • Koffie
      • Shag
        • Tabak
          • American tobacco oid
Ja! Hij is binnen!

Wel even een uurtje lekker gevogeld met de verschillende standen > wattages en graden celcius... Merk heel erg dat ik het elke keer aanpas per e-liquid...

Nu 100% vg aan het dampen maar kan nog niet de juiste instellingen vinden... Ik weet wel... Nooit meer een standaard stick voor mij :yes:
Vind dit gepriegel wel leuk en een bepaalde vrijheid.

Welk merk vape jij? Van de drop? Denk dat ik is een keer drop ga proberen...

Hoeveel mg damp je nu? Als net stoppende roker is op een MTL tank naar 3mg wel erg weinig. Ik ben daar in tegen van 18mg op een MTL overgegaan op 3mg DL... en dat bevalt zelfs beter
Bruise schreef:
17-03-2018 11:36
Ja nog even en ze zetten er een camera in.

hmmm, ik hou de youtube-filmpjes in de gaten :P
Dat aanpassen per liquid doe ik ook, de ene smaakt beter op een lagere of hogere W.
Ik gebruik het merk Millers en ben begonnen met 6 mg. Wil nu binnenkort naar 3 gaan.
Millers vind ik ook een van de fijnere liquids, vinden mijn coils ook :winkie:

Ik rook zelf 3 mg nicotine en wil binnenkort 0 mg gaan proberen maar denk dat ik net zoals Cateautje "verslaafd" blijf aan het wolkjes blazen, net zoals ik niet van bubbeltjesplastic kan afblijven als het voor me ligt of kleine rolletjes draaien van stukjes papier :)
Kwam de dag na binnenkomst van mijn smok erachter dat de behuizing loslaat...
Nu willen ze ‘m gelukkig voor mij repareren... Alleen welke gek liet hem zojuist vallen in het zand tijdens de hond uitlaten... nu zitten er krasjes op... En ben bang dat ze het dan op val schade gooien... :nooo:
Oh shit, wat balen. Even berichtje dat, los van de behuizing, hij nu is gevallen is misschien idee? Zodat je ze voor bent zeg maar.

Heb net nieuwe bestelling liquids gedaan, nu 3 mg. Heb deze besteld:
Tabak
Desert
Turkish Blend
USA regular
Morgen krijg ik ze binnen, dus ben benieuwd. Ben er wel achter dat ik koffie en drop wel keertje lekker vind om er drupje van bij te doen, maar ben toch meer van de "gewone" tabakssmaken.
Was ik ook van plan... Hopelijk geloven ze me!
Ik ben echt van de zoete/fruit... Nu matata van twelve monkeys in me tank.. Gisteren gekocht in de stenenwinkel... HEERLIJK! Had eerder al Kanzi en Tropika van dit merk, waren toen op ‘t moment mijn daily liquids... Maar dit is echt een nieuwe lief hebber....

En de Drink max, van Aramax (energy/redbull) is ook erg fijn... Helaas hadden ze geen drop meer in de winkel... Dus ga hem nu online bestellen...

Ik probeerde in het begin idd ook tabakssmaken, maar vond ze toch “muf” en chemisch... Misschien ligt dat aan mijn smaak pupillen gahaha...

Ben benieuwd hoe jij ze ervaart!
Nou zeg, het is voor mekaar hoor.
Was half december gestopt met roken en toen ging het helemaal mis. Ik werd vreselijk moe, sliep een gat in de dag, was lamlendig, had vreselijke spierpijn en voelde me leeg en ik kon maar niet achterhalen waar dat vandaan kwam.
Ik ben gaan googlen en kwam een topic van mij tegen uit 2015 en daar besprak ik hetzelfde, was gestopt met roken en sliep de hele dag en was moe en lamlendig, pijnlijk lijf. Ik ben op een gegeven moment weer gaan roken en toen verdwenen de verschijnselen.

Ik ben van de week een klein pakje sigaretten gaan halen en heb dus gerookt en binnen een uur voelde ik me topfit en wakker, ik kon weer helder denken en werd weer actief, maar ik wil dus niet meer roken, dus wat te doen?
Vandaag is mijn bestelling van Zwoofs binnengekomen met liquids met 6 mg. nicotine. Na dat pakje sigaretten had ik geen behoefte meer om te roken, maar viel wel weer in slaap en de pijn kwam terug. Nu zit ik te dampen en ben weer topfit en wakker en helder. Mijn lijf is dus blijkbaar afhankelijk van een beloning anders maak ik geen dopamine aan. Er is me verteld dat het maanden kan duren eer ik weer dopamine aan ga maken, dat kan zelfs tot 8 maanden duren, nou, daar heb ik het geduld niet voor, ik ga niet nog eens 5 maande liggen snurken, ben me daar mal, dus ik ben nu lekker aan het dampen en voel me goed en vrolijk. Het is een hele gewaarwording, maar ben er blij mee. Dan maar zo. Ik vond het gister wel een goed teken dat ik niet meer hoefde te roken, dus daar ben ik doorheen blijkbaar.
Nou, eind goed, al goed. :)
Cateautje schreef:
23-03-2018 14:14
Nou zeg, het is voor mekaar hoor.
Was half december gestopt met roken en toen ging het helemaal mis. Ik werd vreselijk moe, sliep een gat in de dag, was lamlendig, had vreselijke spierpijn en voelde me leeg en ik kon maar niet achterhalen waar dat vandaan kwam.
Ik ben gaan googlen en kwam een topic van mij tegen uit 2015 en daar besprak ik hetzelfde, was gestopt met roken en sliep de hele dag en was moe en lamlendig, pijnlijk lijf. Ik ben op een gegeven moment weer gaan roken en toen verdwenen de verschijnselen.

Ik ben van de week een klein pakje sigaretten gaan halen en heb dus gerookt en binnen een uur voelde ik me topfit en wakker, ik kon weer helder denken en werd weer actief, maar ik wil dus niet meer roken, dus wat te doen?
Vandaag is mijn bestelling van Zwoofs binnengekomen met liquids met 6 mg. nicotine. Na dat pakje sigaretten had ik geen behoefte meer om te roken, maar viel wel weer in slaap en de pijn kwam terug. Nu zit ik te dampen en ben weer topfit en wakker en helder. Mijn lijf is dus blijkbaar afhankelijk van een beloning anders maak ik geen dopamine aan. Er is me verteld dat het maanden kan duren eer ik weer dopamine aan ga maken, dat kan zelfs tot 8 maanden duren, nou, daar heb ik het geduld niet voor, ik ga niet nog eens 5 maande liggen snurken, ben me daar mal, dus ik ben nu lekker aan het dampen en voel me goed en vrolijk. Het is een hele gewaarwording, maar ben er blij mee. Dan maar zo. Ik vond het gister wel een goed teken dat ik niet meer hoefde te roken, dus daar ben ik doorheen blijkbaar.
Nou, eind goed, al goed. :)

Wat voor setje heb je aangeschaft Cateautje?
Zeikmatras schreef:
25-03-2018 13:47
Wat voor setje heb je aangeschaft Cateautje?
Ik had al jaren een setje in huis. Ben geen dampmaagd. :)
Cateautje schreef:
25-03-2018 14:04
Ik had al jaren een setje in huis. Ben geen dampmaagd. :)
Okay

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven