Vergissen in mensen....

18-09-2010 07:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet goed de categorie, dus maar hier....

Ik werk een paar uurtjes in de week in een soort woongemeenschap. Nu woonde er gedurende een jaar een jonge man, die geen eigen dak boven zn hoofd had. Altijd aardig, voorkomend, actief in het huis, enzenz. Totaal niets op aan te merken, echt mn favoriete bewoner! ( Uhhh..geen gevoelens voor, hoor!!!! Dan erbij was ie 15 jaar jonger). Ik had wel een hoge pet van deze man op, en met mij velen!

Schets zijn verbazing... ineens is hij zonder taal of teken vertrokken! Ook niet meer op zn werk komen opdagen ( had net een vast contract gekregen in een fabriek, goed salaris, kon zn leven weer gaan opbouwen), ook niet bij zn ex vrouw en dochters, waar hij juist stapel op was!!!

Achteraf blijkt dat hij met bijna alle vrouwelijke bewoners het bed heeft gedeeld, zn ex meermaals in elkaar heeft getrimt, en is gevlucht vanwege criminele activteiten. Ik schrok echt enorm van dit bericht en hoe alles is gegaan. Wat kan je je dus blijkbaar vergissen in mensen....
Ik vind het erg heel erg mooi dat jij dat zo kunt, Marels!
Lukt me bijna altijd Nummerzoveel

Oordelen over die mensen is aan hun familie en vrienden, niet aan mij. Ik zeg al, zware criminelen en pedofielen is een ander verhaal, maar de meeste rotstreken kan ik vrij goed naast me neerleggen.

Ook ik heb bewoners waar ik minder goed mee om kan gaan, maar dat komt dan eigenlijk meer door hun houding naar andere bewoners en personeel of omdat hun karakter me gewoon totaal niet ligt, dan door dingen die ze in hun verleden uitgevroten hebben.
668, the neighbour of the Beast
quote:dangeensuus schreef op 18 september 2010 @ 09:07:

[...]

Gelukkig was het dan alleen maar een onderbuikgevoel en geen actie. Ik vind echter wel dat je op basis van een onderbuikgevoel iemand niet moet bestempelen als pedofiel, je kunt je vermoedens hebben en daar naar handelen maar puur door een onderbuikgevoel zeggen dat je ex een pedo is vind ik veel te ver gaan omdat als het niet het geval is je iemand toch enorme onherstelbare schade toe kunt brengen.

Dit volledig terzijdeZe heeft het niet aan de grote klok gehangen ( heeft ook totaal geen zin, zolang er niks gebeurd is) maar er waren achteraf toch nog wel wat meer aanwijzingen. Hij werkte met jongeren en daar bleek 'iets' te zijn gebeurd.
En daarbij; er zijn pedofielen die gewoon nooit "in de gelegenheid" zijn geweest.
quote:Francisca_ schreef op 18 september 2010 @ 09:12:

Ohw Daf... Das geen fijne ontdekking. Was hij vergeten te scheiden? Of was je een lekker hapje voor erbij?Allebei hihi,en toen ik eracher kwam was IK natuurlijk zijn ware liefde,maar ja,ZIJ had zijn kinderen,en die kon hij écht niet in de steek laten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven