Verkeerde gleuf (post!)

18-12-2009 11:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond om uiteenlopende redenen, maar vooral door een vlaag van verstandsverbijstering zo'n 25 kerstkaarten in de verkeerde gleuf van de brievenbus gegooid.

Balen, ik had het wel leuk gevonden als mensen mijn kaart op tijd krijgen. Het is natuurlijk nog een week tot kerst. Hoeveel vertraging loopt de post op bij zoiets? Gaan ze nu eerst een ander traject in?

(ik heb ze bij streekpost gegooid in plaats van overige bestemmingen.)
Met de kerst gaat het allemaal sowieso een stuk langszamer dan normaal.

De post loopt nu in het gunstigste geval gewoon een dag vertraging op, omdat het nu eerst naar een ander distributiecentrum gaat.
Misschien een dagje langer...
Hahahahaha ik vind je openingspostje ZOOOOOOOLEUK!

Ik begon meteen te lachen, dankjewel je maakt de dag goed hoor!

Ik denk trouwens dat andersom langer duurt dan wat je nu hebt gedaan.

Ik wacht op m,n kaartje (hihihihi grapje)

Fijne Feestdagen van Birmanica
quote:Pannetje schreef op 18 december 2009 @ 11:32:

Misschien een dagje langer...Ow dat valt me nog reuze mee. Ik dacht in de kersttijd met al die kaarten dat het langer zou duren.
Wel goed dat je er in je titel '(post!!!)' bij gezet hebt

Ik denk dat het ongeveer 2 dagen scheelt
Peas on earth!
quote:BIRMANICA schreef op 18 december 2009 @ 11:33:

Hahahahaha ik vind je openingspostje ZOOOOOOOLEUK!

Ik begon meteen te lachen, dankjewel je maakt de dag goed hoor!

Ik had eerst "verkeerde gleuf" dat stond zo vreemd :-) meer iets voor de seks pijler

Volgens mij is er maar 1 kaart andersom gegaan naar overige bestemming die in de regio moest aankomen.
dank TO voor de brede lach!

Zoals het al hiervoor gezegd is: het zal een dagje langer duren (oké misschien 2) voor je kaarten bezorgd zijn.
Ik heb gister al mijn kaarten op het postkantoor op de post gedaan en die moesten allemaal in 1 zak, ook die van buiten de regio. Lijkt me dat dan niet zoveel kan schelen.
Een familielid en een kennis waar ik gisterenavond was hadden het al over "in het nieuwe jaar" en "kaarten die op die manier kwijt raken" Zo te lezen een beetje overtrokken dus. Gelukkig :-D

Gelukkig was het maar post kerstpost
Joh dat maakt niks uit in deze tijd. Je kaarten komen echt nog wel op tijd aan. Ik heb eens een kaart naar mezelf gestuurd om te kijken hoe lang het ging duren. Wat een maf mens ben ik eigenlijk.
Hier bij het postkantoor gaan ze ook allemaal in 1 bak kerstkaarten, je hoefde niet te sorteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven