Verkleinnaampjes: waarom toch?

20-06-2008 22:39 222 berichten
Bij die verkleinnaampjes krijg ik de associatie met marmotachtige wezens, die de hele dag in pyama, theedrinkend en RTL4 kijkend op de bank doorbrengen.

Dit schreef ik op het topic over ergernissen op het forum. Nou erger ik me absoluut niet aan die namen, maar ik vraag me wel af waarom zoveel forummers zich bij voorbaat zo klein en weerloos maken. Wat is dat toch?

(Ik bedoel niet verkleinde eigennamen als Fleurtje of Feliciaatje, maar namen als Regendrupje of Lintwormpjuh)
Alle reacties Link kopieren
quote:FritsvanEgters schreef op 21 juni 2008 @ 00:14:

Wat betekent TR eigenlijk?Turks! Turkije!
Geen bijzonderheden
Compli moet mij nog even het adres mailen.
@Yas & Zam (klinkt zo trouwens ook wel buitenlands..) idd een kleine wereld.. maar wel leuk om elkaar dan zo te leren kennen...
Oh, ik wist dat het Turkije was, maar vroeg me af wat die R betekende.
Nou, heel veel plezier met de TRD's (Turkse Dekhengsten), ik ga een film kijken.
quote:Zamirah schreef op 21 juni 2008 @ 00:13:

Wat is dat voor topic, Yas??? LDR??

Long Distance Relatie! Daar heb ik je weleens gezien!

Zam, wij vliegen de negende, want de 8e nog een homobruiloft en dat wil ik niet mislopen

Vliegen slechts 85 euro vanaf Dusseldorf.
Geen bijzonderheden
ja, Yas, ik weet hoe hij heet..
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2008 @ 00:17:

[...]

Long Distance Relatie! Daar heb ik je weleens gezien!

Zam, wij vliegen de negende, want de 8e nog een homobruiloft en dat wil ik niet mislopen

Vliegen slechts 85 euro vanaf Dusseldorf.Daar kan geen benizineprijs tegenop...
O, wacht foutje, VC moet meeschrijven op LDR!
Geen bijzonderheden
TwomPIE = mijn knijn. Kon niets beters bedenken als dat.
Ja, VC!!!
quote:Zamirah schreef op 21 juni 2008 @ 00:18:

[...]

Daar kan geen benizineprijs tegenop...Dat bedoel ik.
Geen bijzonderheden
Maar wacht es effe...wat doe jij daar nog, Yas, je relatie met de negert is toch allang passé??
quote:twompie schreef op 21 juni 2008 @ 00:21:

TwomPIE = mijn knijn. Kon niets beters bedenken als dat.Ik vind die avatar van je een soort van mislukte hamster, Twomp.
Das passé ja, maar toen kreeg ik Y en die woonde ook buitenlands ivm zijn baan voor defensie, dus ik mocht blijven!

En nu wonen we samen maar ik mag nog blijven
Geen bijzonderheden
Is dat topic ook voor geïmporteerde lovers?
Er wordt nog steeds getoeterd en ik kreeg een sms dat het in de stad in gekkenhuus is.

Maar ik ga mooi niet, ik kan die keerl van mie niet meer meenemen, heeft al te diep in het bierglas gezeten en dan mengt ie zich onder de Turkenbroeders en dan is het einde zoek
Geen bijzonderheden
quote:Zamirah schreef op 21 juni 2008 @ 00:27:

Is dat topic ook voor geïmporteerde lovers?Yep. Er is er al een hier, heeft een visum, een ander is hier voor 3 maanden en de rest hoopt op visa met al het gedoe vandien.
Geen bijzonderheden
Och herenmientied, Froger op tv met beelden van toen van 1988. Zingt Bloed Zweet en Tranen.

Ik was hoogzwanger toen, kon niet mee de stad in toen we winnaar werden.
Geen bijzonderheden
Nou, ik ga te bedde, vriend ligt daar tv te kijken, ik kruip er maar naast.

Truste!
Geen bijzonderheden
Ik heb helemaal nog geen zin om naar bed te gaan! Ik ga bier zuupn in de stad!!!

Tot morgen maisjes, meiden, dames, girlzz...
Hier ook maar martini-mate vergezellen in bed..

Veel plezier zamirah!!
Yas ?

Ben je er nog ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Om nog even serieus te reageren op je vraag Frits....

Felicia is mijn derde naam, mijn voornaam komt weinig voor dus daar was ik wat voorzichtiger mee. Felicia was bezet, ik wilde er geen nummers achter zetten en ik werd door een hele goede, lieve vriend voor de grap vroeger Feliciaatje genoemd. Omdat hij mij zo'n lief taai meisje vond en de betekenis van Felicia (de gelukkige) voor mij wenste. Hij is er inmiddels niet meer en ik vond dit wel passend op de een of andere manier toen Felicia bezet was. Het is een hele liefdevolle associatie uit een tijd dat ik niet bijzonder gelukkig was.

Dus vandaar. Maar iedereen mag zich eraan ergeren, vreemde voorstellingen van me hebben of denken dat ik heel min over mijzelf denk . 't Zal me aan mijn bevallige derriere roesten, so to speak.
quote:Zamirah schreef op 21 juni 2008 @ 00:23:

[...]

Ik vind die avatar van je een soort van mislukte hamster, Twomp.hehehe ja een soort ontplofte muissoort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven