verlovingscadeau
maandag 10 februari 2014 om 00:04
Dames k heb een probleem!
Mijn vriendin gaat verlovingen. Ze gaan aankomende woensdag de ringen bij elkaar om doen en in ons cultuur is dat verloven. Officieel is dit helemaal niet echt een feest maar omdat me vriendin haar bruiloft in land van herkomst doet, geeft ze voor vriendinnen een feest en echt zij heeft uitgepakt das niet normaal!!
Nu komt het: wij als 2 beste vriendinnen van haar willen een cadeau doen. We kopen een mand en allemaal leuke spullen als voorbereiding op de bruiloft. Mijn vriendin geeft een boek over bruiloft en voorbereidingen daar op maar help! K weet echt niet wat k moet kopen!
Het moet iets praktisch zijn vind k en wat als voorbereiding is voor het huwlijk of voor de bruiloft maar k heb geen flauw idee wat
. K ga morgen en overmorgen naar de stad dus ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Xoxo
Mijn vriendin gaat verlovingen. Ze gaan aankomende woensdag de ringen bij elkaar om doen en in ons cultuur is dat verloven. Officieel is dit helemaal niet echt een feest maar omdat me vriendin haar bruiloft in land van herkomst doet, geeft ze voor vriendinnen een feest en echt zij heeft uitgepakt das niet normaal!!
Nu komt het: wij als 2 beste vriendinnen van haar willen een cadeau doen. We kopen een mand en allemaal leuke spullen als voorbereiding op de bruiloft. Mijn vriendin geeft een boek over bruiloft en voorbereidingen daar op maar help! K weet echt niet wat k moet kopen!
Het moet iets praktisch zijn vind k en wat als voorbereiding is voor het huwlijk of voor de bruiloft maar k heb geen flauw idee wat
Xoxo
maandag 10 februari 2014 om 00:22
quote:lemoos2 schreef op maandag 10 februari 2014 00:17 Maskertjes, geurkaarsen met anti-stress aroma, haar favoriete parfum/bodylotion/..., satijnen kussensloop zodat ze op de grote dag geen vouwen van beddengoed in haar gezicht heeft, mooie kimono, dat soort werk.
Ah dank je wel. K ga morgen meteen maskers, geurkaarsen en bodylotion kopen.
Nog meer ideeën zijn altijd welkom!
Ah dank je wel. K ga morgen meteen maskers, geurkaarsen en bodylotion kopen.
Nog meer ideeën zijn altijd welkom!
maandag 10 februari 2014 om 00:42
quote:lemoos2 schreef op 10 februari 2014 @ 00:17:
Maskertjes, geurkaarsen met anti-stress aroma, haar favoriete parfum/bodylotion/..., satijnen kussensloop zodat ze op de grote dag geen vouwen van beddengoed in haar gezicht heeft, mooie kimono, dat soort werk.Dezelfde meuk dus die ze bij alle andere gelegenheden krijgt, leuk
Maskertjes, geurkaarsen met anti-stress aroma, haar favoriete parfum/bodylotion/..., satijnen kussensloop zodat ze op de grote dag geen vouwen van beddengoed in haar gezicht heeft, mooie kimono, dat soort werk.Dezelfde meuk dus die ze bij alle andere gelegenheden krijgt, leuk
maandag 10 februari 2014 om 01:33
maandag 10 februari 2014 om 03:32
Wat dacht je van een restaurant cadeau kaart voor een romantisch etentje voor twee, of een cadeaukaart voor een hotelovernachting of een cadeaukaart voor een wellness arrangement? Of een workshop pottenbakken of een privé salsa les? Of een mooi sieraad? Twee bioscoopbonnen? Of een cadeaubon met een x bedrag (naar gelang je budget) te besteden bij een reisorganisatie (om de huwelijksreis al te boeken.
maandag 10 februari 2014 om 03:52
quote:dubbeltje4 schreef op 10 februari 2014 @ 00:48:
Heel lang geleden werd er ook in Nederland nog verloofd en dan hoopten de beide partners alvast veel huwelijkcadeaus te krijgen.
Dus huishoudelijke meuk of spullen voor de inrichting.
Geen persoonlijke cadeautjes.
Ja, en dan kregen mensen 10 asbakken, 12 vazen en 13 peper-en-zoutstelletjes.
Voor de afwisseling zijn een paar persoonlijke kadootjes misschien toch wel leuk, kijk gewoon naar wat zij leuk vind.
Ik vind een speciaal parfum wel een leuk idee, geuren zetten zich vast in je herinnering, en als ze dan later dat parfum weer ruikt denkt ze weer aan de bruiloft.
Ik zou trouwens niet alleen iets voor haar kopen, maar ook iets voor de aanstaande bruidegom, of iets voor hen samen (of is dit een soort "bridal shower" waar hij niet bij zal zijn?)
Heel lang geleden werd er ook in Nederland nog verloofd en dan hoopten de beide partners alvast veel huwelijkcadeaus te krijgen.
Dus huishoudelijke meuk of spullen voor de inrichting.
Geen persoonlijke cadeautjes.
Ja, en dan kregen mensen 10 asbakken, 12 vazen en 13 peper-en-zoutstelletjes.
Voor de afwisseling zijn een paar persoonlijke kadootjes misschien toch wel leuk, kijk gewoon naar wat zij leuk vind.
Ik vind een speciaal parfum wel een leuk idee, geuren zetten zich vast in je herinnering, en als ze dan later dat parfum weer ruikt denkt ze weer aan de bruiloft.
Ik zou trouwens niet alleen iets voor haar kopen, maar ook iets voor de aanstaande bruidegom, of iets voor hen samen (of is dit een soort "bridal shower" waar hij niet bij zal zijn?)
maandag 10 februari 2014 om 09:40
quote:01anoniema01 schreef op 10 februari 2014 @ 00:04:
Mijn vriendin geeft een boek over bruiloft en voorbereidingen daar op maar help! K weet echt niet wat k moet kopen!
. K ga morgen en overmorgen naar de stad dus ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.is het tikken van de letter I echt zoveel moeite???
Mijn vriendin geeft een boek over bruiloft en voorbereidingen daar op maar help! K weet echt niet wat k moet kopen!
maandag 10 februari 2014 om 14:20