Viva-forum, waar haal je de tijd vandaan?

09-02-2009 23:10 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me al een hele tijd afvraag: waar halen sommigen de tijd vandaan op zo vaak en zo actief op het forum te zijn?

Ik verbaas me er echt over, vooral als ik lees dat sommige forummers kinderen én een baan hebben en hier nog tijd vinden om regelmatig te posten. Hoe doen jullie dat?
For I may not have all the answers, I wouldn\'t want it any other way.
Zo actief ben ik hier niet, ik ben niet een van de bekende gezichten, maar het Vivaforum kost me inmiddels al ettelijke uren per dag. Ik probeer het dan ook af te bouwen, want ik kan het me eigenlijk niet permitteren.

Ik zit me inderdaad soms met verbazing af te vragen hoe het komt dat sommige mensen hier bijna altijd lijken te zijn. En dan ook nog een leven ernaast blijken te hebben. Ik lees dus met veel interesse mee.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Dat gaan dan gewoon ten koste van het huishouden

En vanavond zat ik tv te kijken met m'n laptop op schoot... Ja, je bent vrouw of je bent het niet
Pc staat beneden en hele dag aan , als ik langsloop druk ik op f5 en is er wat leuks ga ik weer even zitten .

En ik werk onregelmatig op rare uren , scheelt ook .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn kinderen kunnen zelf spelen.

En ze slapen ook weleens.

Ik werk 4 x 8 uur.

En een week telt 7 x 24 uur.

Tel uit je forumtijd.
lol, tijd? niet...

Nah, valt wel mee. Ik werk op onregelmatige tijden en vaak ben ik overdag dus thuis, terwijl de kinderen op school zitten. Ik ben nooit een superhuisvrouw geweest en ben ook niet van plan het te worden, dus daar ben ik niet zoveel tijd aan kwijt.

Vaak heb ik gewoon de laptop aan, druk af en toe op refresh, lees een stukje, tik een stukje etc. Door die onregelmatigheid lijkt het misschien dat ik hier 'altijd ' ben, maar dat valt wel mee dus. Tussendoor ben ik met van alles bezig en 's avonds inderdaad met de laptop op de bank, half oog op de tv, half oog op viva.
Geloof jij echt dat de actieve forummers een leven hebben?

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
.
Hier staattie ook de hele dag open. Tussendoor even kijken tijdens de koffie smorgens, tussen het douchen en haar fohnen in, nadat ik de honden heb uitgelaten, tijdens de lunch, na het boodschappen halen, voor het avondeten, na het avondeten, tot ik naar bed ga .

Ik werk niet, ik heb een werkster en geen sociaal leven , dus ik heb zeeen van tijd.
Internet thuis staat vrijwel altijd aan. Als ik tv kijk, dan staat ie in de buurt en ben ik ook bereikbaar voor chat e.d. (tenzij tv boeiend genoeg is). Ook op mijn werk kan ik het forum op trouwens, dus dat scheelt.
quote:lapin schreef op 09 februari 2009 @ 23:25:

Hier staattie ook de hele dag open. Tussendoor even kijken tijdens de koffie smorgens, tussen het douchen en haar fohnen in, nadat ik de honden heb uitgelaten, tijdens de lunch, na het boodschappen halen, voor het avondeten, na het avondeten, tot ik naar bed ga . ZO VEEL?!?

Ik werk niet, ik heb een werkster en geen sociaal leven , dus ik heb zeeen van tijd.
For I may not have all the answers, I wouldn\'t want it any other way.
Ja, zo veel Miss Mieke.

Hij staat open, maar ik zit er niet de hele tijd achter. Maar ik wil geen rel missen *hoewel ik die dus meestal wel mis, ik ben altijd te laat *
Dat is een zelfde vraag als,

Waar haal je de tijd vandaan om te pissen?
Ik zeg: prioriteiten stellen
ik hou niet van t.v. kijken, mijn man wel.

dus tja, wat blijft er dan nog over behalve het viva-forum....
ik heb geen leven dus tijd genoeg om te forummen!

kinderen voeden zichzelf op, huishouden doe ik niet aan, hond laat zichzelf uit, planten heb ik niet, vrienden spreek ik alleen online evenals familie, boodschappen bestel ik online en laat bezorgen evenals het eten.....sjah, zo heb je dus tijd om te 24/7 forummen!
quote:mamalief schreef op 10 februari 2009 @ 00:00:

ik heb geen leven dus tijd genoeg om te forummen!

kinderen voeden zichzelf op, huishouden doe ik niet aan, hond laat zichzelf uit, planten heb ik niet, vrienden spreek ik alleen online evenals familie, boodschappen bestel ik online en laat bezorgen evenals het eten.....sjah, zo heb je dus tijd om te 24/7 forummen!check!
Soms zit ik er dagen zowat 24/7 (vooral lezen) en dan weer tijden niet.
Zoals nu, ik heb de hele hele hele dag geslapen met die stomme griep. En nu is het middernacht en zit ik met stomende oren, maar slapen lukt nog niet.

Maar over het algemeen hetzelfde verhaal als de anderen, als ik thuis ben staat de computer in principe de hele dag aan en kan ik altijd even snel tussendoor kijken en/of reageren. Tv kijken doe ik gek genoeg bijna niet, ik zit 's avonds vaker achter de computer, foto's bewerken, marktplaatsen, filmpjes maken, mailen en ja, dus ook forummen. Dat wisselt elkaar in recordtempo af.
En het scheelt, ik heb een laag sociaal leven (ja, echt!). Ik hoef niet wekelijks bij te kleppen : )
ah! nog een wakkere hier, dacht al dak de enige was die sneu over t forum dwaalde op zoek naar enige levensinvulling op dit onchristelijke tijdstip
oh,..ik ben er ook nog net :D

hey Intiem, heb net nog gereageerd op een post van je...;)
quote:Potjethee schreef op 10 februari 2009 @ 01:08:

oh,..ik ben er ook nog net :D

hey Intiem, heb net nog gereageerd op een post van je...;)en ik op 1 van jou!
o haha, eens even kijken dan!

Zo kom ik nooit weg hier natuurlijk ...;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven